• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback forumupdate

Ik vind de toegevoegde functie 'wat is er nieuw' echt een aanwinst! Heel handig… Dank! :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Voor de Mac gebruikers: control+command+spatiebalk

edit: en toen bleek dat dat niet werkte *crying face*
 
Dit is toch niet te lezen:
1573028579196.png


Hadden ze wel een andere kleur voor mogen kiezen. :( Of misschien willen ze alle sporen naar ex-team leden verbergen.
Helemaal mee eens… een (kleiner geworden) lichtgrijs lettertype tegen een lichtbeige achtergrond is vrijwel onleesbaar!
 
Haha ik lig hier in een deuk! Een aantal spelers wil mooie smiley's ...... en ik
Ik wil een goed werkende app met alle mogelijkheden en een stad waar ik ook nog iets zie bewegen zonder helemaal van beeld te verdwijnen en met steeds weer opnieuw opstarten.
Ja ik weet dat ze daar al heeeeeeel lang mee bezig zijn om de app te verbeteren....... hoelang???
Er zullen hier vast meer mensen zijn die lichamelijke beperkingen hebben en daarom alleen via een tablet spelen....
NB ik vind deze smiley best meevallen ;) :p
 

DeletedUser2665

Guest
Haha ik lig hier in een deuk! Een aantal spelers wil mooie smiley's ...... en ik
Ik wil een goed werkende app met alle mogelijkheden en een stad waar ik ook nog iets zie bewegen zonder helemaal van beeld te verdwijnen en met steeds weer opnieuw opstarten.
Ja ik weet dat ze daar al heeeeeeel lang mee bezig zijn om de app te verbeteren....... hoelang???
Er zullen hier vast meer mensen zijn die lichamelijke beperkingen hebben en daarom alleen via een tablet spelen....
NB ik vind deze smiley best meevallen ;) :p
Ik heb geen beperking die mij het gebruik van een laptop hindert, maar ik vind volledige functionaliteit van de app van groter algemeen belang (lees: belang van broederschappen) dan smileys. WTF...
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik wil een goed werkende app met alle mogelijkheden en een stad waar ik ook nog iets zie bewegen zonder helemaal van beeld te verdwijnen en met steeds weer opnieuw opstarten.
Dit kan ook aan slechte WiFi of een slecht apparaat liggen. Heb je je internetverbinding gecheckt, hoeveel megabits die kan leveren per seconde?
Bij mij is de app ook traag, maar dat ligt aan de slechte verbinding, op de momenten dat ik goedeverbinding heb werkt de app perfect.
P.S. Dit is een topic over de forumupdate, niet over de slecht functionerende app.
Ook @Sannyvh , ik geef NU commentaar op de forumupdate, en ja, het zou beter zijn als o.a. doneren aan oude wonderen van anderen wordt toegevoegd, maar dit gaat over de forumupdate.
Sorry als ik onbeleefd overkom.
 

DeletedUser2665

Guest
Ook @Sannyvh , ik geef NU commentaar op de forumupdate, en ja, het zou beter zijn als o.a. doneren aan oude wonderen van anderen wordt toegevoegd, maar dit gaat over de forumupdate.
Sorry als ik onbeleefd overkom.
Nee hoor, niks onbeleefd. EN je reageert in het juiste topic. Alleen.. ik begrijp werkelijk helemaal niets van ophef over het uiterlijk van smileys.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik ook niet. Vond de oude echt heel lelijk :cool: Maar ben tot nu toe de enige. En ik hou van mooie kleuren dus nieuwe weergave prima!
:( :confused:
Kun je deze uit elkaar houden dan?
En zo ja?
Vind je de uitdrukkingen dan niet totaal veranderd bij een paar? Natuurlijk totaal ongepast in oude posts nu.
Kun je echt niet doen vind ik. Het lijken ook allemaal nep-uitdrukkingen. Hier: :( Alsof je op de begrafenis komt van een random man uit rusland, en je probeert verdrietig te kijken.
De oude hadden echt uitdrukking, en dat vond ik erg leuk. Nu zijn het van die standaard whatsapp smileys.
Hmmm... Heb toch liever smileys met echte uitdrukking dan, want dit :mad: is gewoon de verdrietige smiley met twee lijntjes op de ogen en rood. Om van te huilen gewoon. De enige die ik niet verknald vind is de stick-out-tongue smiley, hoewel ik de aanpassing in kleur toch jammer vind.
 

DeletedUser3597

Guest
We hebben het 'nieuwe' forum nu een tijdje in gebruik. Voor mij zou het gebruiksgemak enorm toenemen als de lichtbruine balk die zichtbaar is als je helemaal naar boven gescrold bent altijd zichtbaar blijft, zodat je -waar je ook op de pagina bent- direct op 'nieuwe berichten' kunt klikken.
 

Bijlagen

  • Screenshot 2019-12-04 at 13.37.05.png
    Screenshot 2019-12-04 at 13.37.05.png
    64 KB · Weergaven: 75

DeletedUser234

Guest
Ik ben een tijdje weg geweest en sinds een paar dagen terug op forum. Zag natuurlijk meteen dat het anders was, maar had al snel de knoppen ipv beneden, bovenaan gevonden. Ik gebruik bijna alleen maar de knop voor nieuwste berichten, voorheen en nu weer. Wat ik op vorig forum miste was vooral een knop om een topic te negeren, vooral voor die off-topic items die ik echt nooit wil lezen en waar elke dag veelvuldig in gepost wordt, waardoor ze steeds ergerlijk tussen de nieuwe berichten staan. Helaas kan ik die knop nog steeds niet vinden. Ik zie eigenlijk weinig verschil.

wbt de smileys, natuurlijk veel minder belangrijk dan een goed werkend spel enz. maar toch was ik blij geweest met andere, vooral meer smileys, maar dan wel andere dan deze. Jammer dat het niet de whatsapp smileys zijn geworden, waar om werd gevraagd, maar dat zal dan juridisch wel niet mogen. Maar ook de bierpul uit Elvenar staat er nog steeds niet tussen, dus helaas geen proost!

Ik kan niet echt een verbetering noemen t.o.v. het oude forum. Misschien als ik het forum meer gebruik of dit topic terug ga lezen, dat ik wel iets kan beamen, maar er is me persoonlijk niets opgevallen.
 

DeletedUser2989

Guest
@Billy, dat negeren van een topic kan wel. Per topic kun je rechts boven aangeven of je het wilt volgen of niet. Het is contra intuitief, want je moet op de knop 'volgen' klikken om deze naar ' niet volgen 'te zetten. Heb er zelf zonet ook een aantal op de 'niet volg' stand gezet. Ook kun je ze automatisch op ' gelezen' instellen. Dat is het knopje ernaast en werkt net omgekeerd. Gezamenlijk zijn die 2 knoppies dubbel contra intuitief :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser234

Guest
@Billy, dat negeren van een topic kan wel. Per topic kun je rechts boven aangeven of je het wilt volgen of niet. Het is contra intuitief, want je moet op de knop 'volgen' klikken om deze naar ' niet volgen 'te zetten. Heb er zelf zonet ook een aantal op de 'niet volg' stand gezet. Ook kun je ze automatisch op ' gelezen' instellen. Dat is het knopje ernaast en werkt net omgekeerd. Gezamenlijk zijn die 2 knoppies dubbel contra intuitief :mad:

@Aerwer Ik wil niet niet-volgen, ik wil dat het topic niet meer zichtbaar is voor mij en nooit meer boven komt.

Ik ken wel de knop voor alle forums als gelezen markeren, maar hoe zet ik dat apart per forum automatisch op gelezen dan?
 
Bovenaan