• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback forumupdate

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team

Forumupdate


Beste Elfen en Mensen,

Op dinsdag 5 november werken we onze forum software bij naar de nieuwste versie. Deze update kan voor een onderbreking van één uur zorgen waarin het forum niet bereikbaar is, en geeft daarnaast een nieuwe weergave.

Mocht je feedback hebben, laat het ons dan weten in ons discussietopic!

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team

Benieuwd naar de nieuwe layout? Neem dan een kijkje op de Beta! https://beta.forum.elvenar.com/

(en die knop om een topic toe te voegen rechtsonder krijgt ook een duidelijkere plek, namelijk rechtsboven de lijst met topic's!)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
En woensdag de oude layout weer terug?
Het zal even wennen zijn, zeker gezien deze huidige layout er al een lange tijd is, bepaalde knoppen zitten op een andere plek. Gelukkig zijn we niet het eerste spel die deze layout krijgt, maar hebben verschillende andere spelen al globaal de nieuwe layout doorgevoerd. Blijft natuurlijk altijd zo dat er spelers zijn die de huidige layout beter zullen vinden, dat is helaas niet tegen te houden.
 
@DonFrank ik weet uit ervaring dat een nieuwe strakke en scherpe uitlijning van een fora mij stoort. Ligt aan mij maar kan goed gebeuren dat ik dan niet meer naar het fora ga. Jammer maar zal wel de enige zijn :D.
Ik zal het proberen iig.
 

DeletedUser3597

Guest
Blijft alles hetzelfde werken (behalve het even zoeken naar knopjes) en worden alle berichten meegenomen?
 
Youpie, eindelijk van de huidige layout verlost.

Was geen fan van de huidige layout, vind de huidige niet intuitief, bijvoorbeeld het gezoek de eerste keer naar waar je een topic begint.
Voor ik die groene knop had gevonden die "buiten het forumvak" staat was een drama,

Is niet toevallig dat we spelers soms in random berichten vragen zien zetten, en wie weet hoeveel spelers het forum maar hebben opgegeven om deze reden.

Ben benieuwd welke verbeteringen we gaan zien op dit vlak.
 

DeletedUser3012

Guest
Meuh, veel te 'modern' naar mijn mening, met al die rondjes en zo. Echt wat je tegenwoordig altijd hebt met die nieuwe apps. Om niet goed van te worden.
zwaar balen dat dit gaat gebeuren.
Ik zal nu minder op het forum gaan zitten, maar heeey! Als dat jullie 'goal' was, dan is het geslaagd hoor!

EDIT: kan mijn avatar asteblief vierkant blijven?
Ik hoef niet verknipt te worden dankuwel alstublieft!?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser286

Guest
@DonFrank ik weet uit ervaring dat een nieuwe strakke en scherpe uitlijning van een fora mij stoort. Ligt aan mij maar kan goed gebeuren dat ik dan niet meer naar het fora ga. Jammer maar zal wel de enige zijn :D.
Ik zal het proberen iig.
Na een week weet je al niet beter meer. Bovendien vind ik de info op het forum van veel meer belang als de lay-out waarin e.e.a. wordt gepresenteerd ;)
 

DeletedUser286

Guest
Nou ja is wel belangrijk dat speler ook weten hoe ze een topic kunnen/moeten starten, en dat was met deze layout nogal een probleem. dus layout kan zeer belangrijk zijn.
Da's waar, maar ze zullen er toch wel voor passen dat het een zoekplaatje wordt ;)
 

DeletedUser3012

Guest
Iedereen: Ik ben nog nooit in mijn leven gewend aan van die moderne app-achtige dingen. Meestal wen ik juist wel, vooral als ik van te voren klaag.
Misschien word dit een uitzondering, maar het forum gaat sowieso minder bezocht worden nu (door mij)
 

DeletedUser2578

Guest
De huidige layout is in vergelijking met de nieuwe layout wat simpeler en hierdoor ook wat rustiger, overzichtelijker. De nieuwe layout vindt ik iets kleurrijker en hierdoor gezelliger uitzien. Ook de indeling 'what's new' is handig want dan kan je in één oogopslag zien welke berichten nieuw zijn en hoef je niet te zoeken. Persoonlijk vind ik de nieuwe layout wel wat hebben:)
 

DeletedUser3012

Guest
En ja, er zitten ook voordelen aan, maar mijn grootste probleem hier zijn de ronde avatars.
Ik denk dat ik gisteren een beetje overdreef, maar dan nog steeds: je verknipt dan een heel groot stuk.
En het ziet er erg mobiel uit. Ik gebruikte juist graag de pc, omdat het er wat vaster en steviger uit zag. Nu, en niet alleen hier, maar overal, worden ook de browsers, en ook heel veel andere programmas erg mobiel.
Balen.

Misschien als dit forum zo word zal ik er juist aan gaan wennen...
Of niet, en ik kom minder op het forum. Laten we maar hopen op het eerste.
 
Bovenaan