• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback forumupdate

EDIT: kan mijn avatar asteblief vierkant blijven?
Ik hoef niet verknipt te worden dankuwel alstublieft!?

Ik vind dat ronde wel iets hebben, maar ik hoop ook dat mijn kat Wunjo niet al te erg verknipt raakt. Dat wil ik hem niet aan doen. :)
Verder ziet het er op beta prima uit, dus het zal wel wennen.
 

DeletedUser3597

Guest
En ja, er zitten ook voordelen aan, maar mijn grootste probleem hier zijn de ronde avatars.
Ik denk dat ik gisteren een beetje overdreef, maar dan nog steeds: je verknipt dan een heel groot stuk.
En het ziet er erg mobiel uit. Ik gebruikte juist graag de pc, omdat het er wat vaster en steviger uit zag. Nu, en niet alleen hier, maar overal, worden ook de browsers, en ook heel veel andere programmas erg mobiel.
Balen.

Misschien als dit forum zo word zal ik er juist aan gaan wennen...
Of niet, en ik kom minder op het forum. Laten we maar hopen op het eerste.
We gaan ervoor, Boon! :)
 

DeletedUser2989

Guest
Mijn grootste wens is een filter of een aparte rubriek voor 'jammer en klaag mail'.
Ben ondertussen gewend aan de huidige template, maar in het begin kon ik hier vrijwel niks vinden. Voor nieuwe spelers vind ik het forum niet uitnodigend. Hetzelfde geldt wat mij betreft voor wiki. Als ik wat info zoek over iets, ga ik naar Gems. Die site vind ik veel overzichtelijker en meer gebruikersvriendelijk.
 
Mijn grootste wens is een filter of een aparte rubriek voor 'jammer en klaag mail'.
Een geweldig idee wat eigenlijk bij suggesties en Ideeën zou moeten staan… :)
het forum gaat sowieso minder bezocht worden nu (door mij)
Jeetje Boon... moeten we jouw inbreng (voor- en achteraf) gaan missen? Ik weet niet of ik dan nog wel op het forum wil komen! :D :rolleyes: :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3012

Guest
Jeetje Boon... moeten we jouw inbreng (voor- en achteraf) gaan missen? Ik weet niet of ik dan nog wel op het forum wil komen! :D :rolleyes: :D
Ach, ja...
dat was ook een oordeel van vooraf. Wie weet... :p
Ik ben nog nooit in mijn leven gewend aan van die moderne app-achtige dingen. Meestal wen ik juist wel, vooral als ik van te voren klaag.
En ja, dit meen ik nog steeds. Ik hoop alleen dat ik er over heen kan komen. Misschien...
 

Deleted User - 147694

Guest
Nee, ik ben 14, word over een maand 15. Weet dat het dan een beetje raar klinkt, maar ik blijf een beetje steken op m'n negende ofzo (hierin)

Ben je van het mannelijk geslacht?

Zo ja, dan is het gewoon om je jonger te blijven voelen dan je bent, ik ben nog steeds mentaal gezien 18 jaar oud, zal ook wel zo blijven. :D
 

DeletedUser1570

Guest
Ik vind de ronde avatars ook niet mooi. Maar het gaat inderdaad om de info en die is op het Betaforum lang niet zo goed te lezen als op dit forum.
 

Deleted User - 147694

Guest
Is dat apart van de normale update dan?

Want de update van de game is dit keer ook weer vertraagd namelijk.
 

DeletedUser3012

Guest
Ik ga met de ronde avatars mn afbeelding gewoon wat editen.
Heb de volledige afbeelding ooit van internet geplukt en zo bewerkt dat hij hier goed paste.
Het gaat nu een extra lastig werkje worden om de afbeelding goed in een ronde avatar te krijgen, want zowat ieder bewerkingsprogramma werkt vierkant.
Eigenlijk is rond best wel raar om te doen, maarjaa, ik zie geen problemen, maar uitdagingen (motto van de moderne samenleving)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan