• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback forumupdate

En als ik bij de topic sta ...zonder voorvoegsel ?????....ik mag kiezen tussen rood beta en nix....
maar ik ben niet ...nix ...hoor :cool: :cool:
 

Deleted User - 124539

Guest
Elvenar we willen meer smileys! :p:cool:
En met terug de oude uitdrukkingen en kleuren!

Waarom moest alles geel? We zijn toch in Elvenar? Dit is een fantasy-wereld! Ik zou denken dat het toch net leuk is om de smileys verscheidene kleuren te geven! Paars, blauw, groen, rood, roze, geel, wit... Waarom niet? Dat maakt het veel leuker! En die oude uitdrukkingen leken meer op hetgeen wat ze voorstelden, de "big" grin van nu is eerder een big grin. Bij een "big grin" moeten ALLE tanden zichtbaar zijn, en de ogen dichtgeknepen! Dát maakt het net een big grin. En de knipoog van nu is het soort knipoog dat een macho-vent aan een mooie vrouw geeft, niet de gewone van vroeger. Bij de "stick out tongue" is de uitdrukking wel goed, maar zoals ik hiervoor al heb gezegd: waarom moest deze geel worden?! Dat blozende, roze gezichtje vond ik net leuk!
:eek: Deze vind ik wel leuk! Een perfecte kopie van "De Schreeuw" van Edvard Munch. (De oude big grin, die wél zo genoemd mocht worden voeg ik hier in.)
o_O Het ene baby-tandje dat deze heeft vind ik superleuk! Maar een leukere kleur...
 
De grootste verschillen in uitdrukking voor mij zijn deze hier.


:confused: Confused over here is totaal veranderd. Niet meer te herkennen. Ik denk dat ie genoeg geld had voor plastische chirurgie. Altijd jammer als mensen (en smileys) niet blij zijn met hun uiterlijk. Misschien was ie wel depressief. Balen voor hem hoor. Vandaar dat ie zo confused was. Confused over zijn uiterlijk

:eek: Eek hierzo is een spook geworden. Dit was hij eerst niet. Helaas is hier maar 1 verklaring voor te geven: hij is dood. Oorzaak: Onbekend.


:oops: Geen idee hoe oops er eerst uitzag. Waarschijnlijk heeft zich hier ook een metamorfose plaatsgevonden

Oh, volgensmij waren ze dat allemaal. De smileys zullen niet vaak meer gebruikt worden door mij. Ze zijn sinds de update al vermeden door mij. Veel succes me

:clap: :rofl: hahaha
 

DeletedUser2578

Guest
Waarom moest alles geel? We zijn toch in Elvenar? Dit is een fantasy-wereld! Ik zou denken dat het toch net leuk is om de smileys verscheidene kleuren te geven! Paars, blauw, groen, rood, roze, geel, wit... Waarom niet? Dat maakt het veel leuker!
Volgens mij zijn tegenwoordig alle smileys overal geel maar graag zoveel mogelijk kleurrijk! ✨Paars, blauw, groen, rood, roze, geel, oranje, bruin, wit, etc.✨ Alle kleuren van de regenboog maakt het idd. leuker! ;)
 
Ik weet niet meer wat ze hiervoor gebruikte als forumsoftware, maar de smileys horen bij het pakket. En dan heb je iets met rechten of design ofzo. Grote kans dat er mogelijkheden tot vervanging zijn, maar geen zekerheid of inno daar zin in heeft en het beter wordt.

Maar leukere smileys maken het leuker dus als het kan.... :)
 

DeletedUser4585

Guest
Dit is toch niet te lezen:
1573028579196.png


Hadden ze wel een andere kleur voor mogen kiezen. :( Of misschien willen ze alle sporen naar ex-team leden verbergen. :p
 

DeletedUser3012

Guest
de "big" grin van nu is eerder een big grin. Bij een "big grin" moeten ALLE tanden zichtbaar zijn, en de ogen dichtgeknepen! Dát maakt het net een big grin. En de knipoog van nu is het soort knipoog dat een macho-vent aan een mooie vrouw geeft, niet de gewone van vroeger.
Bedankt. Dit was het gene dat ik niet helemaal kon uitleggen
 

DeletedUser3012

Guest
Voel me toch behoorlijk bedonderd eigenlijk.
Heb ik allemaal smileys lopen te gebruiken die mij aangeboden werden, krijgen ze opeens een totaal andere uitdrukking. Ook in mijn posts van het verleden.
Doet me een beetje denken aan toen de cultuur van de eventgebouwen zomaar naar beneden gesakkerd werd. (Vroeger had ik hier big grin gebruikt, maar ja, die is nu gewoon blij, en mist zijn expressieve hoofd, en misschien wink, maar die eh... Ja dat heeft super builder al uitgelegd.)
 
Bij het aanmelden staat het vinkje 'Aangemeld blijven' altijd aan… hinderlijk als je dat niet wilt! Kan dat vinkje altijd 'uit', tenzij jij er zelf voor gekozen hebt?
 
Laatst bewerkt:
In het oude forum was er een 'knop' om terug te keren naar de top van de pagina. Nu scroll ik me suf... kan die functie weer toegevoegd worden?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3012

Guest
In het oude forum was er een 'knop' om terug te keren naar e top van de pagina. Nu scroll ik me suf... kan die functie weer toegevoegd worden?
Wow!
Was ie er!?
Waarom wist ik dat niet (oude triest gezichtje)
 
Het kleinere lettertype bevordert de leesbaarheid niet... moet ik nu voor het forum een nieuwe leesbril gaan kopen, kan ik dat zelf ergens aanpassen… of zou Inno het wat groter kunnen maken?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3012

Guest
Hadden ze wel een andere kleur voor mogen kiezen. :( Of misschien willen ze alle sporen naar ex-team leden verbergen. :p
Dat hadden ze bij het oude forum ook. Weet ook niet waarom.
Nog wat: Ik kan de smileys niet uit elkaar halen. Ja, echt.
Hierzo: :confused: :(. Wat is dit nou voor een verschil. Sorry @Mistwalker maar ik wist even niet welke het was.
En de confused smiley ziet er nu gewoon uit alsof ie denkt: mwa, er is iets gebeurt, laat ook maar. Ik snap het misschien niet helemaal, maar laat maar zitten, waar de oude confused meer zoiets was: Jakkie, hier snap ik nu weer helemaal geen bal van. Huh!?:rolleyes: (wat helaas ook niet echt is waar ik aan denk bij rolleyes, maar ja...)
 

DeletedUser3012

Guest
Voor meer smileys is er een oplossing! ;) Als je tegelijkertijd op Windows en punt klikt krijg je een hele lijst van verschillende smileys. Op deze manier kun je zelf de smileys toevoegen die je wil✨
En op Linux?
 
Bovenaan