• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Elvenar Mobiel

Hacos is blij met de app:):):). Ben wel benieuwd of we binnenkort onze avatar kunnen veranderen zoals RubymoonStar al opperde.
 

DeletedUser990

Guest
Ben net ook even leuk aan het spelen geweest op de tablet. De chat werkte eerst wel, later niet meer!
Burenhulp mooi opvolgorde gedaan 1=stadhuis,2=arbeiders=3=cultuur.
Maar geen idee of de buren daarmee geholpen heb, kan 9 buren achter elkaar hulp geven dan lig ik er uit maar start spel zelf weer op.
Handelaar, eerst me een ongeluk gezocht waar heb ik die vestopt. Wel mooi dat de 3 sterren handel bovenaan staan en de 0 sterren beneden. Maar wat is de bedoeling van elke 4 uur nieuwe aanbiedingen van de Groot handelaar. Connectie tussen munten en hamertjes zijn weggevallen!
Toernooi kon ik ook niet niet vinden op de app. Evenementen ook niet.
Dus hierbij wordt hij verbannen naar de ochtendstond, om even alles weer aan het werk te zetten , maar daarna gewoon lekker op pc verder!

P.S. Groothandel klopt: had goederen gekocht en over 1,30 uur nu is het 24.00 uur dus nieuwe aanbieding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"1=stadhuis,2=arbeiders=3=cultuur" is niet logisch. Dan gooien we eerst het hele stadhuis vol, wat wel ff duurt, en dan pas begint cultuurhulp te komen? Helemaal andersom is beter, en 'arbeiders/cultuur/stadhuis' is nog beter (met de arbeiders ben je snel klaar, cultuur heb je altijd nodig, munten heb je vanaf een bepaald niveau zat)
 

DeletedUser2464

Guest
mijn telefoon blijft flippen en de app blijft hangen dus ik geef het na een aantal pogingen op. Dan maar weer de langzame burenhulp.
 

DeletedUser2904

Guest
@RenatoUno als je normaal via Google Play aanmeld moet je in die mailbox een gebruikersnaam hebben staan met wachtwoord.
Daar kun je dan mee inloggen of eerst je password resetten.
Dat werkt voor mij wel nu.
 

DeletedUser990

Guest
Notitie-lijst blijft hangen, neemt behoorlijk wat beeld weg.

16.00 uur. Nu verdwijnt hij weer. Mischien vanmorgen te veel open staan op tablet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser572

Guest
Notificaties moeten uit kunnen anders gooi ik de app er gelijk weer af.

Voor de rest ziet het er wel ok uit, precies wat ik verwacht had.
 
@RenatoUno als je normaal via Google Play aanmeld moet je in die mailbox een gebruikersnaam hebben staan met wachtwoord.
Daar kun je dan mee inloggen of eerst je password resetten.
Dat werkt voor mij wel nu.
Meende me niet te herinneren hier problemen mee te hebben gehad of te hebben vermeld maar toch bedankt voor je reactie:)
Werd wel aangehaald bij iemand die daar wel iets mee had wat niet wegneemt dat het verhaal voor mij niet langer belangrijk is want de mobiele app heb ik intussen verwijderd want ook het niet zichtbaar hebben van de ander zijn stad ervaar ik als lastig met doneren van Bh en Kp of en dat is waar we voor in een BS zitten elkaar advies kunnen geven over hoe te schuiven of wat te verbeteren.
 
Ik ben helemaal happy met de appie;)
Natuurlijk zijn nog niet alle functionaliteiten er, maar die burenhulp is super snel. Die ga ik niet meer op mn pc doen.
Wat van mij wel voorrang mag krijgen: je KP en hamers kunnen doneren/gebruiken als alles vol is (munten en hamers) want als je onderweg bent BH aan het geven en je hamer opslag is vol kun je niet verder. Hoop dat de BH straks ook zo gegeven kan worden op de pc.
Nog wel een verbeterpuntje: als je de wereldkaart hulp geeft moet je eerst de persoon aanklikken, dan komt het handje, en dan weer klikken voor de hulp. Wat mij betreft is 1x klikken en dan kiezen voor de hulp wel genoeg. Dan moet het handje dus zichtbaar blijven op de kaart, naast de ranglijst.
Die notificaties hoeven van mij ook niet, die zou ik graag als instelling uit willen kunnen zetten, maar waarschijnlijk komt dat allemaal nog wel?
Ga zo door, dikke pluim van mij !
 
PS nog een klein aandachtspuntje: Als je je afgemeld hebt, blijft de app open staan, en moet je deze "hard" afsluiten, althans bij mij.
 

DeletedUser

Guest
PS nog een klein aandachtspuntje: Als je je afgemeld hebt, blijft de app open staan, en moet je deze "hard" afsluiten, althans bij mij.

Ja was bij mij ook, met als gevolg dat de batterij van mijn phone leeg liep. Not amused :mad:
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of spelers nu meer burenhulp hebben gekregen nu het sneller zo gaan met de app. Want daarom is de vuurtoren/klokkentoren toch zo omlaag gegaan met extra goederen.

Ik helaas niet, nog niet 1 extra buurtje erbij die hulp geeft :(:(
ik gaf aan dit leuk te vinden maar triest is een beter woord, kom ook niet verder dan de bekende die me altijd trouw zijn gebeleven
 

DeletedUser1939

Guest
Zojuist android geinstallerd. Kom echter niet voorbij laadscherm 7/16 voortgang. Iemand zelfde probleem?
Ik kan ook de extra game-content (materialen downloaden zegt ie.......)niet downloaden die nodig zijn voor mijn eigen stad. Afsluiten, rebooten..niets helpt. Ben nu de app opnieuw aan het installeren...

Edit: ook het verwijderen en opnieuw installeren van de app werkt niet. Het installeren gaat goed,maar om mijn eigen stad te komen moeten er "materialen" worden gedownload. En dat gebeurt dus niet.
Met wifi niet, zonder wifi niet, na rebooten niet, na telefoon heropstarten niet. Gewoon niet. Dus. Jammer, want het lijkt me een leuke app voor wat ik hoor en lees...maar voorlopig een nee voor mij dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1943

Guest
Hallo,
ik vind het heerlijk om de mobiele versie te gebruiken omdat ik dan eindelijk eens op tijd mijn goederen kan innen, ik mis wel de berichten envelop! en de Quest opdrachten zijn ook niet aanwezig maar daar kan ik wel inkomen gezien je anders constant updates zou krijgen en dat mss teveel van de telefoon vraagt.
Verder is het prachtig van kleur en goed te doen gezien je hem ook kan vergroten zoals je met een foto ook doet.
Dus Elvenar thanks voor de app ga zo door en kijk of je het spel net zo goed krijgt als op de Pc of laptop.

Groet Willem
 
Bovenaan