• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Elvenar Mobiel

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

Het is bijna zover!! nog een paar dagen totdat Elvenar Mobiel eindelijk beschikbaar is voor de Nederlandse markten!

Lees hier alles in de laatste aankondiging

Met vriendelijke groet,

Het Elvenar team.
 
Vraag me af wat de meerwaarde wordt van de mobiele versie als deze niet naadloos aansluit op je bestaande account. Dus, en daar gaan we weer, waarom wordt zaken in de PC versie aangepast ten nadelen van de speler zonder wezenlijke verbetering anders dan alleen beloofd. En over geduld hebben we het al eens gehad
 

DeletedUser1294

Guest
Vraag me af wat de meerwaarde wordt van de mobiele versie als deze niet naadloos aansluit op je bestaande account. Dus, en daar gaan we weer, waarom wordt zaken in de PC versie aangepast ten nadelen van de speler zonder wezenlijke verbetering anders dan alleen beloofd. En over geduld hebben we het al eens gehad
Heb je de app al gebruikt? Ik ben namelijk erg enthausiast, ondanks dat de app nu nog niet helemaal compleet is.
Waarom bij voorbaat al zo negatief?
 
Heb je de app al gebruikt? Ik ben namelijk erg enthausiast, ondanks dat de app nu nog niet helemaal compleet is.
Waarom bij voorbaat al zo negatief?

Ik heb hem niet in gebruik dus kan niet beoordelen hoe deze functioneert maar ben alleen afgegaan op wat men schreef in de aankondig en daar kwam voor mij duidelijk naar voren dat de App alles behalve compleet is en eigenlijk begreep ik meer dat ik een compleet nieuw dorp kon op zetten en dat vind ik dus geen aanwinst. Intussen al begrepen dat een nieuwe stad stichten niet nodig is maar blijft dat het niet compleet is. dus niet naadloos aansluit en dat laatste was en is mijn kritiek
 

DeletedUser

Guest
Ik zag eigenlijk totaal geen reden om mobiel te gaan gebruiken, omdat ik niet zo'n behoefte heb aan 24/7 te kunnen spelen. Als ik op vakantie ga, dan ben ik op vakantie en speel ik niet.

Maar ..... wat voor mij wel een reden kan zijn is dat er volgend jaar de conversie wordt gemaakt van Flash naar HTM5 in de browser versie. Het kan natuurlijk feilloos verlopen (zegt de eeuwige optimist), maar voor de zekerheid is het misschien toch handig om de mobiele app als backup te hebben :)
 

DeletedUser189

Guest
misschien moeten we dan wel mobiel en verdwijnt de browser versie of verdwijnt heel het spel.
 
Ik zie geen reden om hier negatief te zijn.
App kan mogelijks er voor zorgen dat er meer spelers komen, en die spelers kunnen eventueel voor meer inkomsten zorgen bij inno.
Dit op zijn beurt kan (maar niet waarschijnlijk) er voor zorgen dat het spel voor iedereen wat goedkoper wordt.

op zich ben ik heel blij met de app, enige jammer is dat ze devs gebruikt hebben van het bestaande team om die op de app te zetten, waardoor de normale spelontwikkeling wat tot stilstand is gekomen. Beter had geweest gewoon wat extra mensen (tijdelijk) aan te werven om die app op te zetten.
Ik kan het ook mis hebben, maar dit is wat naar mijn gevoel gebeurd is.
 

DeletedUser819

Guest
Ik geef toe niet alles werkt inderdaad, bv evenementen werken niet.
Maar ik gebruik de app al een tijdje en ben er zeer tevreden mee.
Een voorbeeld ik geeft bijna dagelijks iedereen die ik ontdekt heb op de kaart burenhulp.
In de browser duurt dit zo lang dat ik er niet eens aan moet denken om te doen.
Maar in de app gaat dit zo snel en makkelijk.
 

DeletedUser39

Guest
Ik zie eigenlijk ook geen reden om negatief te zijn...
Boeit de app je niet, dan vraag ik me af wat je hier doet. Als het je wel interesseert of leuke/goede toevoeging vind top!

Verder niet veel commentaar hoop dat het goed gaat werken en netjes onderhouden word :)
 

DeletedUser2732

Guest
de app is best makkelijk voor burenhulp en ook als je een paar kilometer van de PC af bent en je goederen gereed hebt. App is nog iets beperkt tov van de webversie is prima voor de basis dingetjes
 

DeletedUser

Guest
App op IPhone gedownload. Nadat de app alle gebouwen had opgehaald kreeg ik eerst een blauw scherm :eek::eek::eek::eek:
Gelukkig door app af te sluiten en opnieuw te openen, werd het daarna wel goed geladen.

Na even ermee gespeeld te hebben, ga ik er toch vanuit dat ik de app alleen zal gebruiken in "noodgevallen" want ik vind het een hopeloos gepruts om zo'n grote stad te beheren in zo'n klein schermpje (ondanks dat ik toch een Iphone 7 plus heb ;))

Vraagje: Is er geen mogelijkheid om je inlog gegevens te onthouden? Ik moet nu iedere keer alles opnieuw invullen. Als ik op de app niet uitlog kan ik weer niet inloggen op de PC
 

DeletedUser2902

Guest
Het is 1 november en ik zie nog niets in de App Store... :(
 
de APP: ondanks mijn scepsis moet ik zeggen dat het een prima surrogaat is voor me als ik niet in de buurt van de Pc ben om contact met de BS te onderhouden en BH te verlenen. Helaas is de rest op dat miniatuur scherm met mijn wortelvinger niet even prettig om te spelen en al zeker niet om de stad te herschikken want dan loop je op dat scherm echt vast zonder magazijn om je gebouwen tijdelijk neer te zetten.
Nadeel is, en dat zal dus reden worden om hem niet permanent op mijn telefoon te laten staan, dat bij elke wissewasje je telefoon weer piept en melding geeft dat er iets moet gebeuren.
Moet me bij Didi aansluiten dat elke keer je inloggegevens invoeren niet bepaald handig werkt, 1e spel waarbij ik dat moet doen en dus ook een reden om de app alleen dan te installeren als ik in het buitenland (buiten de stad) ben voor langere periode.
 

DeletedUser

Guest
@RenatoUno Als je op de app uitlogt, krijg je ook geen meldingen meer voor elk wissewasje (gelukkig!)

Maar ik ben het gepruts beu, ik heb nu al vanalles ongewild opgehaald omdat ik op zoek was naar mijn Handelsgebouw. De enige mogelijkheid op de app om te kunnen handelen. Ik weet niet eens wat ik opgehaald heb :oops:. Ik moet er niet aan denken om een evenement op de app te spelen :eek::eek::eek::eek::eek:

Voor contact met met BS zou ik toch ook graag de mail willen zien want daar doen wij de belangrijkste mededelingen, en die kan ik niet vinden :(:(:(

En klopt het dat er nog niet gedoneerd kan worden in OWs? Zelfs niet in je eigen OW?
 
@Didi1 Dank had dat nog niet uitgevogeld maar heb jouw opmerkingen nog eens getracht te doen storten van kp bij OW en mijn BS mail zoeken. Beide onmogelijk en dan is alleen BH doen wel erg mager.
Resultaat heb de app net verwijderd want dan ga ik hem dus niet gebruiken.
Wacht wel op de verbeterde versie (met veel engelengeduld dus):p
 
Bovenaan