• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Elvenar Mobiel

DeletedUser

Guest
hier werkt de app eigenlijk wel goed, uiteraard niet alle uitgebreide functies,maar gewoon voor onderweg,of als je ergens moet wachten,even gauw alles innen,
vind erg mooi ook de vormgeving en zo, minpuntjes zijn geen aan/uit knop voor de meldingen die je binnen krijgt, en je krijgt volgens mij geen schat,bij burenhulp op de smartphone, doe alleen het geld zo innen en bij de mede elfen en mensen ga ik persoonlijk langs voor de 3 schatten,en vind het erg vervelend dat ik in een mensenman ben veranderd,in plaats van een vrouw,ook zo bij de meldingen op de laptop word ik aangesproken als heer....kan dit nu echt niet veranderd worden in een vriendelijk vrouwe of dame!! Tis 2017 hoor :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1587

Guest
Erg jammer dat de app beperkt is in mogelijkheden, ik kan kp niet storten in de wonderen en mis ook de halloweendingen. Er zijn vast nog andere dingen, maar deze vallen het meest op.

App is wel snel en grafisch gelikt.
 

DeletedUser671

Guest
App werkt bij mij niet, blijft hangen op Materialen downloaden....
 

DeletedUser1587

Guest
Burenhulp geven is wel stukken fijner, trouwens. Breng dit alsjeblieft ook naar de browserversie.
 
De app is superhandig om even de boel te updaten en VOORAL voor het geven van burenhulp, wauw dat is echt zo makkelijk en snel. binnen een paar minuten heb ik mijn hele gebied (200+) en de BS geholpen.
Als de titel van het dorpje ook nog in beeld zou komen, waarin mensen over het algemeen aangeven wat ze willen hebben, zou het helemaal fantastisch zijn.
Minpuntje is de enorme belasting op het geheugen van je telefoon/tablet. De nieuwste telefoons hebben hier mss geen problemen mee maar de wat oudere lopen meteen tegen de grens aan.
 
Nog even een update over de notificaties die je niet uit zou kunnen zetten: Op mijn samsung in het app menu zit een optie om meldingen uit te zetten. Er komen nu geen meldingen meer dat mijn producties klaar zijn, eindelijk rust ;)
 

DeletedUser1939

Guest
App werkt bij mij niet, blijft hangen op Materialen downloaden....
Heb je toevallig een spaarstand aan staan? Dat was bij mij het probleem....toen ik die uitzette ging hij wel downloaden!
 
Ja, het zelfde probleem, blijft hangen op het downloaden van de materialen. herstarten helpt ook niet. Gebruik een Samsung S7 Edge

Hij doet het alsnog, heb een heleboel oude foto's verwijderd en toe startte de download wel. Lijkt op een ruimte probleem, vreemd dat hij dat niet checkt voor installatie...
 

DeletedUser199

Guest
Ik ben erg blij met deze app:).

Het is een eerste versie en zo blijft er natuurlijk wel wat te wensen over. Dat hebben mijn voorganger wel duidelijk gemaakt. Maar ik ben vooral blij dat ik nu vanuit mijn werk (alwaar de site is geblokkeerd via Firewall), via mijn telefoon en uiteraard in mijn pauze:p kan innen en opnieuw produceren ipv 12 uur van huis zijn zonder dat te kunnen. Ook op vakantie zal dat een uitkomst zijn.

De vormgeving vind ik sensationee:)l. Wat is dit mooi en perfect gelijkend op het Browser spel.

Ook de hulpverlening vind ik goed en eenvoudig geregeld. Burenhulp gaat hier sneller dan in de Browser. Ok, je kan niet zien wat je Broeder of buur heeft aangegeven via de stadsnaam (CSA, ACS, ASC etc), maar de beste opties worden gegeven.

Een klein verbeterpuntje zal mss zijn: als je bij herhaling productie aan wilt zetten (werkplaatsen en fabrieken) is het niet echt fijn dat je eerst een keuze krijgt in het klein (onderin het scherm Productie of Uitbreiden) waar je op moet drukken, om vervolgens het daadwerkelijke scherm te krijgen waar je de productie aan kunt zetten. scheelt tijd en einige irritatie van mijn kant:D.

Daarnaast zou ik graag zien dat je meer kunt met de wonderen, Maar dat was nog in ontwikkeling, dacht ik :rolleyes:.

Al met al een grote aanrader voor mensen die veel onderweg zijn en geen computer ter beschikking hebben
 

DeletedUser2711

Guest
Ik gebruik deze App sinds afgelopen woensdag en ben wel te vrede over.
Ik hoop wel dat in de toekomst de volgende functionaliteit wordt aangepast.

- Kennispunten in Oude Wonderen plaatsen
- Een extra knop bij een andere speler waar je alleen alle Oude Wonderen van deze kan zien en daarin mee kan helpen.
- Broederschap berichten.
- Evenementen
- Schatkistjes/Kristalvuurtoren goederen. Nu krijg je alleen muntjes en voorraden.
- Het direct openen van productiegebouwen. Want je krijgt eerst een optie te zien om te produceren en uitbreiden. Wanneer je deze heb geopend, dan heb je deze optie nogmaals. Hierdoor is het een beetje dubbel op.

- Een lijst van je buren die je heb verkend net zoiets wat je bij broederschap hebt. Dan kan je dan via dat lijst ook burenhulp doen. Dan gaat het nog sneller dan via het wereldkaart. Misschien handig om een limiet aan te houden aangezien dat er aantal vergevorderde spelers al aardig wat buren hebben. Mochten ze dan de rest nog burenhulp willen geven dat dat alsnog via wereldkaart kan.

- Een extra functie dat je kan aangeven wat je gemotiveerd wilt hebben. Mocht iemand hem/haar willen motiveren dat er dan lichtgevend kader eromheen wordt geplaatst of een extra plaatje wordt weergegeven wat hun voorkeur is.

- Wanneer je het app opent dan wordt je direct gestuurd naar je Stadhuis. Wellicht handig om dit los te koppelen en aan de rand van je stad wordt gestuurd.
Want als je stadhuis helemaal links plaats dan is het kans groter dat je per ongelijk iets schoonveegt. Het beste zou zijn dat je dan helemaal rechts onderaan wordt geopend of je zou dan het stadhuis daarheen moeten verplaatsen.

- Wanneer je iemand uitnodig om tot jouw broederschap te komen. Dan zou het handig zijn als het datum in het Nederlands komt te staan. 05/11/2017 ipv 11/05/2017. Anders lijkt het net op deze aanvraag al 6 maanden staat.

Misschien dat ik nog iets vergeten bent, maar bij elke app moet toch ergens aan beginnen. :)

Dus ik zie graag de toekomstige update te gemoed komen.
 
Ik wilde net burenhulp gaan verlenen met de app op mijn ipad, maar krijg ineens de mededeling: Je versie is verouderd. Download de nieuwste versie. Bezoek de app store.
En als ik dat doe verschijnt de app waar staat 'open' i.p.v. 'download'. Er valt dus niets te downloaden.
En hij is zo handig voor de burenhulp :(

Edit: ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en hij doet het nu weer gewoon.:)
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik deze App sinds afgelopen woensdag en ben wel te vrede over.
Ik hoop wel dat in de toekomst de volgende functionaliteit wordt aangepast.

- Kennispunten in Oude Wonderen plaatsen
- Een extra knop bij een andere speler waar je alleen alle Oude Wonderen van deze kan zien en daarin mee kan helpen.
- Broederschap berichten.
- Evenementen
- Schatkistjes/Kristalvuurtoren goederen. Nu krijg je alleen muntjes en voorraden.
- Het direct openen van productiegebouwen. Want je krijgt eerst een optie te zien om te produceren en uitbreiden. Wanneer je deze heb geopend, dan heb je deze optie nogmaals. Hierdoor is het een beetje dubbel op.

- Een lijst van je buren die je heb verkend net zoiets wat je bij broederschap hebt. Dan kan je dan via dat lijst ook burenhulp doen. Dan gaat het nog sneller dan via het wereldkaart. Misschien handig om een limiet aan te houden aangezien dat er aantal vergevorderde spelers al aardig wat buren hebben. Mochten ze dan de rest nog burenhulp willen geven dat dat alsnog via wereldkaart kan.

- Een extra functie dat je kan aangeven wat je gemotiveerd wilt hebben. Mocht iemand hem/haar willen motiveren dat er dan lichtgevend kader eromheen wordt geplaatst of een extra plaatje wordt weergegeven wat hun voorkeur is.

- Wanneer je het app opent dan wordt je direct gestuurd naar je Stadhuis. Wellicht handig om dit los te koppelen en aan de rand van je stad wordt gestuurd.
Want als je stadhuis helemaal links plaats dan is het kans groter dat je per ongelijk iets schoonveegt. Het beste zou zijn dat je dan helemaal rechts onderaan wordt geopend of je zou dan het stadhuis daarheen moeten verplaatsen.

- Wanneer je iemand uitnodig om tot jouw broederschap te komen. Dan zou het handig zijn als het datum in het Nederlands komt te staan. 05/11/2017 ipv 11/05/2017. Anders lijkt het net op deze aanvraag al 6 maanden staat.

Misschien dat ik nog iets vergeten bent, maar bij elke app moet toch ergens aan beginnen. :)

Dus ik zie graag de toekomstige update te gemoed komen.
Dus een bijna compleet nieuwe mobiele app? Ja ga ik ook voor ;)
 
telkens dat ik via de app mijn bs ronde doe , kan ik twee leden niet doen
dan zit alles vast en moet ik afsluiten en terug opnieuw , terug proberen en terug hetzelfde :(:(

heeft nog iemand dit voor gehad , met mijn ander acc. heb ik juist hetzelfde voor en bij dezelfde personen
 

DeletedUser1294

Guest
telkens dat ik via de app mijn bs ronde doe , kan ik twee leden niet doen
dan zit alles vast en moet ik afsluiten en terug opnieuw , terug proberen en terug hetzelfde :(:(

heeft nog iemand dit voor gehad , met mijn ander acc. heb ik juist hetzelfde voor en bij dezelfde personen
Ja dagelijks bij dezelfde twee spelers aan de rand van mijn gebied. Geen spelers die terugkomen op bezoek, dus ik laat het maar.. komt wel weer goed bij de volgende update, hoop ik.
 

DeletedUser2114

Guest
telkens dat ik via de app mijn bs ronde doe , kan ik twee leden niet doen
dan zit alles vast en moet ik afsluiten en terug opnieuw , terug proberen en terug hetzelfde :(:(

heeft nog iemand dit voor gehad , met mijn ander acc. heb ik juist hetzelfde voor en bij dezelfde personen
Heb ik ook bij bepaalde spelers, zijn er hier 5 ongeveer, maar als ik dan nog 3 langsga, doet hij het wel weer. Hoop toch wel dat het opgelost wordt volgende update en dat kp in wonderen dumpen en spreuken in de academie maken mogelijk wordt.
 
@RenatoUno Als je op de app uitlogt, krijg je ook geen meldingen meer voor elk wissewasje (gelukkig!)
Las al dat meer daar last van hadden, ik krijg ook meldingen, ook al ben ik uitgelogd. gelukkig las ik de oplossing daarvoor. straks ff uitproberen of dat bij mij ook kan.

PS nog een klein aandachtspuntje: Als je je afgemeld hebt, blijft de app open staan, en moet je deze "hard" afsluiten, althans bij mij.

Dat viel mij ook op. best vervelend.


Het enige handige vind ik de burenhulp omdat dat supersnel gaat. De chat staat er wel maar loopt giga achter in vergelijking met de browser versie. Geprobeerd om via de chat een bericht te plaatsen maar dat werkte niet.

Waar ik ook last van had was bij de opdrachten, als ik rond was kon ik niet verder. Er waren geen opdrachten meer, uitloggen en weer inloggen verhielp het probleem maar dat is toch niet de bedoeling?

Het is een leuke aanvulling van de browser versie maar voor mij absoluut geen vervanging ervan.
 
Bovenaan