• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Elvenar Mobiel

Dit klopt, nog niet alle features (functionaliteiten) zijn beschikbaar op de app. Deze zullen op den duur wel toegevoegd gaan worden :)
Waarom dan iets lanceren wat niet af is? Dat is niet de manier om veel volgers te krijgen. Had dan gewacht hiermee en presenteer een volwassen product en niet in een de luiers.
Gemiste kans naar mijn idee
 

DeletedUser2902

Guest
Was het wel verstanding om de app te lanceren als nog niet alle functies beschikbaar zijn? Dat zal toch enige frustraties opwekken bij de gebruikers.

Ik kan het overigens nog steeds niet vinden in de App Store...
 

DeletedUser1427

Guest
Waarom dan iets lanceren wat niet af is? Dat is niet de manier om veel volgers te krijgen. Had dan gewacht hiermee en presenteer een volwassen product en niet in een de luiers.
Gemiste kans naar mijn idee

Er is al heel lang vraag naar een app en ik moet ook zeggen dat ik er blij mee ben. Uiteraard mist de app nog enkele functies, deze zullen in de toekomst erbij komen maar de basis functies zitten er wel gewoon in. Ik vind het zelf prettig als ik mijn gebouwen kan oogsten als ik ook even niet bij de pc in de buurt ben :) Verder zijn er inderdaad punten die ik liever achter de pc doe, zoals het chatten met de BS etc. Om antwoord te geven waarom de app al is uitgebracht, om elvenar beschikbaar te stellen op een extra platform. De basisfuncties zitten in de app en dat maakt het spel bespeelbaar via de app. Als de app was uitgesteld totdat alle functies toegevoegd zouden zijn dan zou het veel langer duren natuurlijk. Het is uiteraard aan jezelf of je de app wilt of niet :)
 

DeletedUser2771

Guest
op de i-pad kan ik m niet in de app-store vinden, via android gaat t prima (wel ff extra brilletje op :-D )
 

DeletedUser189

Guest
i-pad is hij te vinden maar het is wel zoeken.
Als je hem wil installeren word je er tekens uitgegooid.
Burenhulp moest makkelijk zijn dus dat ben ik aan het testen en weer word ik er telkens uitgegooid ervaring tot nu toe het is niks.
 

DeletedUser

Guest
Dit klopt, nog niet alle features (functionaliteiten) zijn beschikbaar op de app. Deze zullen op den duur wel toegevoegd gaan worden :)

Sorry, maar dit begrijp ik niet. Waarom nu iets wereldwijd lanceren als het nog niet compleet is????

Wat doe ik momenteel in Elvenar? Mail lezen en kps doneren in OWs. Verder zit ik al ruim 2 maanden te niksen.
Wordt met een hoop tamtam de app aangekondigd, en wat blijkt de 2 dingen die ik momenteel doe, kunnen niet op de app :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Oogsten in een grote stad is een complete ramp in de app, omdat je niet door je stad heen kunt scrollen zonder van alles en nog wat onbedoeld op te halen.

Burenhulp is misschien iets sneller, maar niet zoveel sneller als beweerd wordt. En Burenhulp is uiterst onpersoonlijk. Je kunt de stad van de buren en je broederschapsgenoten niet meer zien; je weet niet wat ze eigenlijk voor burenhulp willen en het is zeer goed mogelijk dat je een gebouw kiest voor burenhulp dat nog aan het upgraden is. De burenhulp is daardoor voor Piet Snot gegeven. Weer een sociaal element van het spel de vuilnisbak in gegooid.

Is hiervoor het nieuwe hoofdstuk op de lange baan gezet? En wordt dat hoofdstuk nu nog steeds uitgesteld, omdat de app nog niet compleet is?????
 

DeletedUser1964

Guest
Hier geïnstalleerd op zowel android als iOS, en allebei ok, zo'n half uurtje geleden
Burenhulp gaat super snel, enkel spijtig dat je niet de voorkeur kan zien van de buur.
Ook geen toernooien en halloween event teruggevonden.
Chat gaat wel goed. Al bij al tevreden
 

DeletedUser

Guest
op de i-pad kan ik m niet in de app-store vinden, via android gaat t prima (wel ff extra brilletje op :-D )

In de ITunes store kun je beter op InnoGames zoeken dan op Elvenar. Dat gaat een stuk sneller
 

DeletedUser

Guest
Er is al heel lang vraag naar een app en ik moet ook zeggen dat ik er blij mee ben. Uiteraard mist de app nog enkele functies, deze zullen in de toekomst erbij komen maar de basis functies zitten er wel gewoon in.

Oke, is dit weer een mooi voorbeeld van "Be careful what you wish for"
Het volgende voorbeeld gaat worden als wij op de app manier, burenhulp moeten gaan geven in de browser versie.

Om antwoord te geven waarom de app al is uitgebracht, om elvenar beschikbaar te stellen op een extra platform. De basisfuncties zitten in de app en dat maakt het spel bespeelbaar via de app. Als de app was uitgesteld totdat alle functies toegevoegd zouden zijn dan zou het veel langer duren natuurlijk. Het is uiteraard aan jezelf of je de app wilt of niet :)

Waarom blijf ik toch het gevoel houden dat de Devs van Elvenar meer geïnteresserd zijn in nieuwe spelers (klanten) aan te trekken, dan de trouwe spelers te blijven binden?

Dit is eigenlijk een schot voor open doel voor de "Sprookjes van Inno G Ames". ;)
 

DeletedUser1427

Guest
Waarom blijf ik toch het gevoel houden dat de Devs van Elvenar meer geïnteresserd zijn in nieuwe spelers (klanten) aan te trekken, dan de trouwe spelers te blijven binden?

Tja, het klopt beide denk ik, met een app bereik je natuurlijk een nog groter publiek, dus dat zal ook nieuwere spelers aantrekken. Trouwe spelers (althans enkele die ik heb gezien) hebben ook wel vaker gevraagd waarom er geen mobiele app is, hier is denk ik ook gehoor aan gegeven. Er zijn ook vast spelers die de app niets vinden, dat mag ook. Ik kan je gevoel niet ontgronden, dat is jouw gevoel die spreekt en dat accepteer ik ook :) Het stond dan al wel een tijdje bekend dat de app zou komen dus denk dat dit uiteraard een ontwikkeling is die al veel langer speelt :)
 

DeletedUser

Guest
Tja, het klopt beide denk ik, met een app bereik je natuurlijk een nog groter publiek, dus dat zal ook nieuwere spelers aantrekken. Trouwe spelers (althans enkele die ik heb gezien) hebben ook wel vaker gevraagd waarom er geen mobiele app is, hier is denk ik ook gehoor aan gegeven. Er zijn ook vast spelers die de app niets vinden, dat mag ook. Ik kan je gevoel niet ontgronden, dat is jouw gevoel die spreekt en dat accepteer ik ook :) Het stond dan al wel een tijdje bekend dat de app zou komen dus denk dat dit uiteraard een ontwikkeling is die al veel langer speelt :)

@Lionell Dankjewel voor je eerlijke reactie, dat waardeer ik zeer :)
Ik weet dat de app eraan zat te komen en dat men er al langere tijd mee bezig was. Maar wat mij heel erg irriteert is dat de functionaliteiten waar einde-tech spelers nog iets meer kunnen doen (doneren in OWs, toernooien, evenementen) geen van alle beschikbaar zijn in de app.

Dus wederom "iets nieuws" waar einde-tech spelers totaal niets aan hebben. Die zitten al maanden op een nieuw hoofdstuk te wachten, en het is erg zuur dat dit maar niet komt omdat de devs zich op andere dingen concentreren.
 

DeletedUser1909

Guest
Ik vind de nieuwe burenhulp echt een heel grote verbetering. Alleen jammer dat de stadsnaam niet getoond wordt in het hulpscherm, want daarin geven spelers vaak aan welke burenhulp ze verkiezen. En dat lijkt me nu niet echt iets moeilijks om erbij te steken.
 

DeletedUser2531

Guest
jammer dat het evenement niet werkt op de app, hierdoor vind ik spelen op de app alleen maar interessant als dat ook werkt
 

DeletedUser2665

Guest
Met het account dat gelinkt is aan mijn Google account kan ik jammer genoeg niet inloggen op de app.
 

DeletedUser2665

Guest
Dus? ik kan ook inloggen met mijn ander account op naam en wachtwoord. En via FB kan ook, als ik dat zo gebruiken. Dat niet alle functionaliteiten van het spel voorhanden zijn, heeft m.i. weinig te maken met willekeur in inlogmogelijkheden.
 
Dus? ik kan ook inloggen met mijn ander account op naam en wachtwoord. En via FB kan ook, als ik dat zo gebruiken. Dat niet alle functionaliteiten van het spel voorhanden zijn, heeft m.i. weinig te maken met willekeur in inlogmogelijkheden.
Je kan in je eigen stad inloggen door elke keer je gebruikersnaam en w8woord in te vullen alleen zijn niet alle functies voorhanden van de pc versie. Dus per telefoon of tablet zolang je maar de app gedownload hebt.
FB kan ik je niets over vertellen want dat medium gebruik ik niet
 

DeletedUser

Guest
Kleine waarschuwing: laat de app vooral niet open staan, want het zuigt in sneltreinvaart je batterij leeg :oops::oops::oops:

Ik heb het ook maar weer van mijn phone afgehaald, als mantelverzorger moet ik wel bereikbaar blijven
 

DeletedUser1592

Guest
Dus? ik kan ook inloggen met mijn ander account op naam en wachtwoord. En via FB kan ook, als ik dat zo gebruiken. Dat niet alle functionaliteiten van het spel voorhanden zijn, heeft m.i. weinig te maken met willekeur in inlogmogelijkheden.
Bij inlogproblemen op de mobiele app met wat voor een account dan ook, even een supportticket aanmaken, dan kunnen we er naar kijken.
 
Bovenaan