• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback: De Tovenaarsbedevaart

Vandaag maar eens mijn ca 5000 papiertjes er tegenaan gegooid.
Het schuivende poppetje dat 1, 2 of 3 stapjes doet is een hele verbetering t.o.v. de lijn met vlaggetjes. De papiertjes zijn duidelijk te zien wat ook fijn is.
Opdrachten zijn inderdaad goed te doen. Ik heb niet alles gedaan vooral omdat ik tijdens het kamperen geen zin had al te veel op mijn mobiel te zitten. De golum ga ik niet neerzetten. Leuk voor de mensen onder ons, maar tovenaressen..... werkelijk? En dan nog een handjevol per dag. Met 1 setje trainen maak ik al 3.5 keer zoveel in een paar uur. Bovendien geeft de vliegende academie over het algemeen al wel genoeg. Als het nou bloesemprinsessen of banshees geweest waren, hadden de elven onder ons er ook wat aan gehad wat wel zo eerlijk geweest was.
Dagprijzen veelal niks waard, maar koperdraak is prima. Ik heb er 18 wat een beetje overdaad is, maar wie weet komen ze ooit van pas. Baadt het niet dan schaadt het niet. Heel blij met de 258 losse KP, die me net door het laatste onderzoek Ambassades hielpen. Dat is nu dus ook weer gedaan. De stapel 10 KP instants is altijd fijn en unit instants zijn ook altijd goed al zijn beiden gedevalueerd t.o.v. vorige events.
Al met al ok event, maar niet heel bijzonder.
 

DeletedUser2578

Guest
Zo gemeen.....ik haal het net, maar ook net niet de 9e artefact, een paar tovenaarsboekrollen tekort!:confused::mad: irritant, maar gelukkig kunnen we bij het komend BSA 1/2 artefact (en) winnen om de Wijze Golem te uppen, ik kijk er naar uit....:)
 

Aeva

Chef
de opdracht van vandaag sla ik graag over.
...maar is zo gemakkelijk? Tip (voor volgende keer): uitloggen voor 22.00 uur (afloop toernooi) en inloggen na 02.00 uur (nieuwe opdracht questlijn), dan zijn ze allemaal binnen. Of: in MA 5 reli's maken, bewaren en op juiste moment oogsten en dat nog een keer (of 2 of 3) en wat gevechten in de provincies doen (als je die nog hebt, weekje of twee van te voren scouten natuurlijk :p ).
 
...maar is zo gemakkelijk? Tip (voor volgende keer): uitloggen voor 22.00 uur (afloop toernooi) en inloggen na 02.00 uur (nieuwe opdracht questlijn), dan zijn ze allemaal binnen. Of: in MA 5 reli's maken, bewaren en op juiste moment oogsten en dat nog een keer (of 2 of 3) en wat gevechten in de provincies doen (als je die nog hebt, weekje of twee van te voren scouten natuurlijk :p ).

Dat is bijna vloeken, uitloggen ;)
En geen zin om nutteloze relics te maken, alles is al lang en breed binnen dus waarom zou ik? maak liever tijdboosters en combat gebouwtjes ;)
 
Bovenaan