• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback de Feniks cultus

DeletedUser

Guest
en nu ook net de snelstartpakket aanbeiding gekregen. 870 extract voor 20€ is de beste aanbieding...

Ik vond €10,- wel genoeg, maar helaas nog steeds geen Galactisch Ei :(
Geef het maar op, mijn stad zal het zonder Galaxy moeten doen
 
en nu ook net de snelstartpakket aanbeiding gekregen. 870 extract voor 20€ is de beste aanbieding...
hmm ik heb die aanbieding ook, maar bij mij is dit de 2de aanbieding. de duurste is bij mij 5000 extract voor 100€.

krijg ik nu andere aanbiedingen omdat ik al eens gekocht heb?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2114

Guest
Lieve Inno

Ik weet niet waar jullie mee bezig zijn maar mijn BS is bijna dood ze doen hun ding maar zijn enorm moe van de constant draai van events ....Geen ruimte op hun veld etc ...Dit is niet de Elvenar die ik ben begonnen ruim een jaar geleden ....Wij hebben ook naast ons spel (gelukkig ) een leven ....Ik zou graag zien dat hier eens rekening werd genomen en dat het weer werd zoals vroeger ...1 keer in de 2/3 maanden een event ....Helaas is de BS event ook al niet meer mogelijk om tot een de derde kist te komen tenzij je elkaars accounts ga overnemen wat in mijn BS een streng verboden iets is .....Ieder speel namelijk zijn/haar iegen spel met normale groei zonder toegang van derde .....Helaas weet ik dat bij andere BSen het anders aan toe ga en dat heeft ook Inno volledig in handen door de opdrachten van de wegen etc......Helaas is dus ze rek uit de veel leden ...Zorg maar eens voor leuke (haalbare en vooral eerlijke opdrachten ).....Zonder compleet je veld overhoop te halen ...Zonder te veel goederen in te leveren en vooral normale priizen en niet ieder 3/4 weken een event ...Want ook daar zitten heel veel mensen niet op te wachten ....Leuk als je alle levels heb gehad maar niet als je net of al ff bezig ben ...Sorry maar ik zit dus nu ook niet op een paasevent te wachten en heb ook totaal niet mee gedaan aan het BS event omdat ik gewoon moe ben van alle event die zo snel op elkaar komen .....Ik (en gelukkig hoor ik hier mier mensen over) een relax spel met zo nu een dan een "haalbaar"event .....Dus hopelijk zorgen jullie hier weer voor zoals ik gewent was van jullie ....Ik ben nu echt diep verdrietig dat jullie ons dit aan doen om meer geld te verdienen ..Want zo voel het ....En ik mag dan nu Aartsmagier zijn maar denk enorm hard om te stoppen met mijn ooit zo fijne spelletje .....Jammer dat jullie dat kapot maken in een paar maanden .....

Mvg Black Wicca
Jij reageert hier alsof je verplicht ben aan het event deel te nemen, maar dat is niet zo. Het is niet zo dat je account verwijderd wordt, dat je stil komt te staan of dat je een enorme achterstand krijgt als je niet meedoet, het is je eigen keuze om mee te doen. Wil je een keertje niet meedoen, dan doe je niet meer, zo simpel kan het zijn :)
Ook vind ik niet dat de events makkelijker moeten worden zoals velen zeggen. Waarom zou je door alle opdrachten heen moeten kunnen komen? Het gaat erom dat je punten verzamelt om dagprijzen en hoofdprijzen te winnen, je verzamelt er ook genoeg om een paar mooie prijzen mee te pakken als je tot de 70 komt ipv 86.
 

DeletedUser

Guest
heeft iemand voor mij ook de dagtaken in het nederlands?

Week 1
Ma 01) Verzamel 1 relikwie
Di 02) Los 1 confrontatie op
Wo 03) Produceer 5x drankje (wp 5 min.)
Do 04) Produceer 3x Eenvoudig Gereedschap (wp 15 min.)
Vri 05) Upgrade 1 gebouw naar level 2 of hoger
Za 06) Koop 1 kennispunt
Zo 07) Geef 1 kennispunt uit
WEEK 2
Ma 08) Produceer 2x Brood (wp 1 uur)
 
Mag ik de app nu grappig vinden? Gebouwen staan in de stad, maar achtergrond is compleet zwart. En dan op die zwarte achtergrond wel de paarse eitjes vinden ;-) Zo is het zelfs gemakkelijker ze te vinden da op de map op pc xD
Had ook al keertje (ergens) gemeld van de zwarte achtergrond. Soms wel last van en soms weer niet.

Wel fijn dat het ook via mobiel kan trouwens. Klein nadeel is dat ik daar de opdracht kp besteden niet kon uitvoeren. Tree staat vast momenteel door te weinig paddestoelen en bij de wonderen kun je ze daar nog niet inleveren.
heeft iemand voor mij ook de dagtaken in het nederlands?

Zie post van didi iets eerder ;)

https://nl.forum.elvenar.com/index....-cultus-2018-evenement.5142/page-2#post-54451
 

DeletedUser447

Guest
Week 1
Ma 01) Verzamel 1 relikwie
Di 02) Los 1 confrontatie op
Wo 03) Produceer 5x drankje (wp 5 min.)
Do 04) Produceer 3x Eenvoudig Gereedschap (wp 15 min.)
Vri 05) Upgrade 1 gebouw naar level 2 of hoger
Za 06) Koop 1 kennispunt
Zo 07) Geef 1 kennispunt uit
WEEK 2
Ma 08) Produceer 2x Brood (wp 1 uur)
top gedaan en thanks
 

DeletedUser3370

Guest
iemand die eigenlijk weet of je die gevallen eieren met luchtextract direct moet claimen of dat die extra luchtexctract krijgen als je die even laat liggen? :p :p
 

DeletedUser990

Guest
iemand die eigenlijk weet of je die gevallen eieren met luchtextract direct moet claimen of dat die extra luchtexctract krijgen als je die even laat liggen? :p :p

Je kan dacht ik maar 6 eieren hebben liggen, dus dan vallen ze niet meer.
Ze vallen regelmatig 1 per tijdstip. Precies weet ik het niet maar raap ze zelf altijd meteen op.
 
Je kan dacht ik maar 6 eieren hebben liggen, dus dan vallen ze niet meer.
Ze vallen regelmatig 1 per tijdstip. Precies weet ik het niet maar raap ze zelf altijd meteen op.
ik dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat er gemiddeld eentje per 45 min valt. Dat was wel over een ander event denk ik.
 
Laat ze maar eens liggen, dan zullen je zien dat je op die plaats soms 2 of 3 krijgt. :cool:
elk gevallen ei heeft een mogelijkheid om 1 2 of 3 essence te bevatten. Ze laten liggen gaat de inhoud ervan niet verhogen.
als bewijs daarvan: als je het ei int zodra het valt, dan krijg je soms meteen 3 essence. Als je enkele dagen niet speelt en dan alle eieren int, dan krijg je nog steeds eieren met maar 1 essence...
Dus ik zou ze niet laten liggen, innen zodra je ze ziet zou ik zeggen.
 
@Wonder nar

Bedankt voor de correctie, ik dacht echt dat er gewoon een 2e en een 3e op dezelfde plaats vielen.

(Ik dacht ook eens dat je meer krijgt als je vaker inlogt, maar daar kan ook geen bewijs van vinden > heeft iemand daar informatie van ?)
 

DeletedUser3370

Guest
ik dacht ondertussen ook al zoiets. mijn eieren overnacht hadden er 5 met 1 extract in en 1tje met 3 extract....
Daar lijkt inderdaad niet echt iets bij te komen...
 
@Wonder nar

Bedankt voor de correctie, ik dacht echt dat er gewoon een 2e en een 3e op dezelfde plaats vielen.

(Ik dacht ook eens dat je meer krijgt als je vaker inlogt, maar daar kan ook geen bewijs van vinden > heeft iemand daar informatie van ?)

in deze innogames tv vertellen ze dat er soms verschillende per uur komen. meer vind ik niet, ik vermoed dat ze het ook wel over gehad hebben in een QA sessie op facebook
 
Bovenaan