• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Elvenar

Maar lichte eenheden zijn gewoon te zwak tegen de eenheden waar ze zogezegd goed tegen zouden moeten zijn.
Het is inderdaad niet overdonderend, maar alle beetjes helpen, denk ik dan maar. Bij lvl 12 begint die wel wat te doen. Het zal geduld vergen om te zien of het boven lvl 20 of zo wat meer zoden aan de dijk zet. Ondertussen ook blij met sneller trainen. Door D222 er bij zijn het nu wel forse groepen tegelijk (5288).
 
Je betaalt 20% BTW omdat je als Elf met Mensen goederen ruilt (of andersom) en daar hangt blijkbaar een prijskaartje aan… In vergelijking met de enorme hoeveelheid goederen die je moet inleveren om een gebouwtje vrij te spelen, laat staan te bouwen, valt het nog mee!
 
Laatst bewerkt:
Even opletten met sneltoetsen in de kluis.
1575037522157.png


Op lvl 1 is toets 3 verzamelingexemplaar 6 uur. Op lvl 2 is toets 3 manifestuitwisseling 12 uur.
Dus de automatische piloot uitzetten :D:D:D
 

DeletedUser2989

Guest
na de upgrades zijn de verhoudingen in de kluis veel gunstiger. Krijg je wat meer dan je geeft bij de uitwisselingen.Raadzaal zo snel mogelijk uppen, want die duren even. De kluisupgrades gaan makkelijk en snel.
 

DeletedUser2578

Guest
2x T5 fabrieken en ik ben pas bij 203K en moet er 345K hebben pffffff.....moet nog weken T5 bij elkaar verzamelen....wat dat betreft wordt er giga veel spirituele goederen gevraagd. Ik zit te denken om een T1 fabriek te verwijderen en een 3e T5 fabriek maar bij te bouwen.......:rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser2989

Guest
Er is een paar keer T5 en daarna is het afgelopen, heb je vrijwel niks meer nodig. Ik heb al weer een T5 fabriek naar de opslag geteleporteerd. Zou ik eerder een T6 fabrieke erbij plaatsen als je het je kunt permitteren. En als je de T5 tech tegelijk met een T6 tech doet, valt het wel mee.
 

DeletedUser2578

Guest
Gooi je er elke ochtend 2 spreuken op? Dan vind het wel goed te doen.
Ja, ik oogst 2x 9 uurs, maar je hebt ook nog T5 nodig voor de ALF en dan neemt elke nacht 10% af.....je blijft bezig met verzamelen lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2989

Guest
de upgrades van simia zijn duur, zeker als je een runecirkel gevuld hebt, maar het betaalt zich terug.
 
Doe alleen maar portaalspreuken, heb ik toch zat.
Heb 4 T6 fabrieken staan en voldoende spreuken om voldoende te krijgen.
Simia en zonsondergangtorens op hoog level om de afname te verminderen.
En met de vele kp uit toernooi en de kp uit radjes en event vlieg ik er doorheen.
Voor sinterklaas klaar en geen dia ervoor nodig gehad. Alleen zo af en toe wat boosters.
Doe na voltooiïng de quests wel als ze zinvol genoeg zijn en wat opleveren.
En uppen van de stad komt wel als ik klaar ben. Dat is nu niet te doen omdat het ook sentient en geloof ik zaden vraagt en ook alles van vorm veranderd.
 

DeletedUser2578

Guest
Doe alleen maar portaalspreuken, heb ik toch zat.Heb 4 T6 fabrieken staan en voldoende spreuken om voldoende te krijgen. Simia en zonsondergangtorens op hoog level om de afname te verminderen.En met de vele kp uit toernooi en de kp uit radjes en event vlieg ik er doorheen. Voor sinterklaas klaar en geen dia ervoor nodig gehad. Alleen zo af en toe wat boosters.
Op deze manier kom je er zeker wel wat sneller doorheen!
 

DeletedUser2989

Guest
Leuk om te lezen hoe ieder zo zijn eigen manier heeft om het nieuwe hoofdstuk te doen. Ik doe wel de gebouwen upgrades zodra ik ze heb vrijgespeeld, want die vind ik veel te leuk om mee te wachten. Wp worden ook 3 keer zo sterk, dat is handig voor het event. Klopt, upgrades nemen ook nog T4-6, maar ondanks dat verwacht ik in 2 of 3 weken ook klaar te zijn. Ik verzamel zoveel mogelijk gastrasgoederen met de kluis en vul aan met portaalwinst. Ik zou het kaal vinden als ik de gastrasgebouwen niet gebruik. Ik heb 2 T6 die continue met spreuken draaien en heb een derde in de maak. Daar heb ik nu niks meer aan, maar ik vermoed dat deze trend van veel T4-6 zich gaat doorzetten en als ik het fout heb, blijft ie in de inventaris staan. Het mooie van de teleporteerspreuk is dat we veel flexibeler kunnen worden met de bezetting en snel kunnen wisselen. Ik zou overigens nu met zaden in de knel komen als ik met 4 T6 fabrieken zou werken. Dan zou ik ook geen upgrades kunnen doen. Keuzes......
 

DeletedUser2578

Guest
de upgrades van simia zijn duur, zeker als je een runecirkel gevuld hebt, maar het betaalt zich terug.
Daarom heb ik het niet neergezet en ook wegens tekort aan ruimte maat T6 verzamelen blijft een probleem. Vannacht had ik nog 202k T6 en vanmorgen was er nog maar 161 T6 van over gebleven. Er is dus 41K ingehouden!:confused: Dat is wel erg veel!:confused: Zo zal het heel lang duren voordat de nodige hoeveelheid T6 is verzameld, en bij hfst. 15 wordt bijna alleen maar T6 gevraagd, kan wel een jaar mee bezig zijn. Ik ben nu maar gestart met het bouwen van een 3e T6.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan