• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

event is tot einde van de week, dus volgende week maandag lijkt me wel erg snel. Ergens 2e helft volgende week, of op maandag over 2 weken (27e zou dat dan worden) klinkt mij wel zinnig.
We hebben tegenwoordig niet zo vaak meer geen event in Elvenar, meestal maar ongeveer een weekje.
 
Is dat niet leuk?
Het wordt wat een continu gebeuren op deze manier. Als je er elke keer een aantal weken tussen hebt zitten is het event ook een event, iets extras. Nu maakt het geen barst uit of je een event wel of niet speelt, de volgende komt binnen 2 weken toch weer.
De gemiddelde prjzen van een event worden ook slechter op deze manier. Feniks event dit jaar was alleen maar pop/cult, en niet zulke goede ook nog. Voor mij was geen enkele dagprijs interessant, en de hoofdprijs ook niet. Dan hou je vrij weinig over.

De enige reden vermoed ik waarom het event wel veel gespeeld wordt door anderen is omdat je via een omweg weer een oude feniks kunt krijgen, bijv op Winyador, of om je oude feniks verder te evolueren.
 
Ja het is anders als je door de hoofdstukken gaat, cultuur veroudert zo snel, je kunt het beste je bestaande cultuur weggooien en nieuwe uit het event plukken.

Gebouwen met bevolking (een pop/cult gebouw) kun je beter maar een paar van hebben. Ze zijn wel leuk, maar je huizen kun je gewoon upgraden per hoofdstuk als je daar aangekomen bent, een soortgelijk pop/cult event gebouw moet maar net voorbij komen in een event als je het nodig hebt. Komt ie niet, dan zit je omhoog met het gebouw. Je kunt het niet eenvoudig uppen, en je kunt het niet weggooien, want dan mis je ineens ook een bultje bevolking en zit je gauw klem.
 
Vooral de fenikscultus vond ik handig.
Nogal off topic voor BSA, maar goed. Fenikscultus heb ik op Winyandor er 2 van neergezet om uit de bevolkingsmangel te komen. Inmiddels heb ik huizen bijgezet en omhoog gebouwd, omdat die veel meer volk/m2 geven. Fenikscultussen zijn weer de prullenbak in en voldoende volk om de zaak na dwergen vol te zetten voor BSA.

Ergens 2e helft volgende week, of op maandag over 2 weken (27e zou dat dan worden) klinkt mij wel zinnig.
Dat laatste zou mooi zijn, want dan red ik de onderzoeken dwergen wel :)
 
Komend BSA is wel versie E in die zin dat dezelfde soorten badges in dezelfde punten moeten, maar de aantallen per badge per punt zijn met soms 0, vaak 1 en soms 2 verlaagd. Het is voor kleinere BS'sen dus iets makkelijker de prijzen binnen te halen door 1 route per kaart te doen. Put is nu rondjes van 3 x 4 badges ipv 5. Alles is dus tikkie makkelijker wat vooral op Winyandor erg fijn is in de nog vrij kleine steden daar.
En enig idee wanneer het weer begint?
 
Gebouwen met bevolking (een pop/cult gebouw) kun je beter maar een paar van hebben. Ze zijn wel leuk, maar je huizen kun je gewoon upgraden per hoofdstuk als je daar aangekomen bent, een soortgelijk pop/cult event gebouw moet maar net voorbij komen in een event als je het nodig hebt. Komt ie niet, dan zit je omhoog met het gebouw. Je kunt het niet eenvoudig uppen, en je kunt het niet weggooien, want dan mis je ineens ook een bultje bevolking en zit je gauw klem
momenteel heb ik genoeg bevolking, ik maak me totaal niet druk over wat ik moet doen als ik 'm weg zou doen
 

Deleted User - 147694

Guest

Alstu, is overigens ook gewoon te vinden via gems.
 
Weet iemand of de datum van 27 april al definitief is vastgesteld als startdatum van het BS event?

Het staat pas vast als de aankondiging in-game te vinden is en op het forum is gepost.
Het is wel waarschijnlijk, ze hebben het slechts 1 keer eerder aangepast dacht ik.
 
okay thanks.
Ik vroeg het me af omdat dat al over 4 dagen is, maar ik weet niet hoe ver van tevoren de aankondiging meestal gedaan wordt.
 

DeletedUser4585

Guest
1587633627486.png

Nog 344417 seconden geduld hebben. :p
 
Bovenaan