• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

We worden -nog steeds- vrijwel geheel genegeerd in beta. opties opperen helpt gewoon niet. ze kunnen beter deze threads sluiten, want niemand wordt er blij van.
 

Deleted User - 147694

Guest
Als je de threads op de beta gesloten wilt hebben, vrees ik dat je daar moet zijn.

Wat betreft de NL server, ik heb het idee dat DonFrank en de NL mods wel goed de door ons ingebrachte argumenten verzamelen en ze naar Hamburg doorsturen.

Natuurlijk zal niet alles stel op sprong veranderen, vaak hangen veranderingen samen met veel meer dingen dan wij kunnen bedenken, ik zie ook graag dat sommige dingen anders gedaan worden, geen idee of ze ooit aangepast zullen worden, maar ik wil in de tussentijd wel een stabiele game die niet overloopt van de ene grote fout naar de andere.
 
Wij hebben nog nooit BSA voor de beloningen gedaan, maar het is altijd super gezellig met alle samenwerking.
Persoonlijk denk ik de E versie leuker te vinden dan de D versie, omdat ik die put ontzettend saai vindt.
Dus zou ik het leuk vinden als we 3 maal 3 routes halen en dan niet zoveel put.
 
Wij proberen ook zoveel mogelijk routes te spelen en al de mensen zoveel mogelijk inleveren, en op het laatst de put, veel van ons spelen s'avonds ik speel overdag we vullen elkaar aan zo, het voornaamste is het zo leuk mogelijk houden dat is belangrijk voor ons groepje
 
Heeft iemand een idee wanneer het bsa start? Heb het idee dat de periode tussen beta en live niet meer standaard 1 week is, maar soms 1,5 en soms 2 weken.
 

DeletedUser2578

Guest
Ronde 1 viel harstikke mee! Wij hebben al 1 hele route vol en we zijn al bij de 2e ronde. Als we van elke ronde 1 route vol krijgen is deze keer al goed genoeg!:)
 

DeletedUser2578

Guest
Variant e , dat is variant d + 50% extra.
Ik moet zeggen dat variatie e toch echt meeviel. Ronde 3 is natuurlijk het zwaarst maar we hadden bij ronde 2 op twee bolletjes na helemaal gevuld, ronde 3 de hele blauwe route afgerond en nu de kruispunten en verder bolletjes invullen gaat ook goed. Geen idee of wij de put zullen halen maar dat hoeft van mij niet. Zelf ben ik niet zo een liefhebber van de put. Dus het gaat eigenlijk geweldig!:)
 
grote oosterse wijsheid (zeer vrij vertaald) "Het gaat niet om het doel, maar om de weg die men aflegt" :cool:
grote westerse wijsheid (vrij naar Trump) "I first, you last" :cool:
grote Elvenar wijsheid (vrij naar ervaring hier) "Doe wat je kan, en laat wat je niet je kan" :cool:
kleine Yamar eigenwijsheid "heb LOL bij alles wat je doet" :p:D
 
We hebben in ieder geval weer volop genoten met ons “ Let Life Live” club. Het wat niet allemaal even makkelijk en ook niet de derde ronde alle paden gehaald. Maar we hoefden dan ook daardoor niet zolang in de ” put” te zitten :p.

Zeker ook wat leermomenten want blijft altijd spannend ondanks gebruik makend van excel. Lekker veel communicatie en en veel lol onderling. En dat is het allerbelangrijkste ...de lol en plezier die je met elkaar beleefd tijdens het avontuur.
het werd bij op laatst spannend of we binnen de 20 zouden blijven omdat er toch onverwacht in de laatste uren andere groepen net boven ons kwamen binnenzeilen....Maar onze latere vechters hadden het toch weer geflikt..:cool::cool::cool:.
we zijn als 18 e geëindigd op Arendyll en daar zijn wij best f@#* trots op :D:D:D .

Tevens ook op Winyandor hoog geëindigd in de top 10. Dat is een compliment aan onze aartsmagier Yamar en onze club ( beetje andere groepje maar lekker stel fanatiekelingen daar)...
 
Proficiat Tinkerbells, wij zijn er niet geraakt we waren maar met ons 10enen, verschillende mensen die geen vrije plaats hadden om wpsen en tiers bij te zetten, en vooral de smidsebades hebben ons de das om gedaan, maar iedereen heeft zijn best gedaan en dat is het voornaamste
 
Proficiat Tinkerbells, wij zijn er niet geraakt we waren maar met ons 10enen, verschillende mensen die geen vrije plaats hadden om wpsen en tiers bij te zetten, en vooral de smidsebades hebben ons de das om gedaan, maar iedereen heeft zijn best gedaan en dat is het voornaamste
Dan heb je het zo wie zo goed gepresteerd met 10 man ...dat is altijd geslaagd...petje af hiervoor!

en inderdaad maar liefst 490 blacksmiths.... daarom hadden wij ook niet alle paden derde ronde.
 
Komend BSA is wel versie E in die zin dat dezelfde soorten badges in dezelfde punten moeten, maar de aantallen per badge per punt zijn met soms 0, vaak 1 en soms 2 verlaagd. Het is voor kleinere BS'sen dus iets makkelijker de prijzen binnen te halen door 1 route per kaart te doen. Put is nu rondjes van 3 x 4 badges ipv 5. Alles is dus tikkie makkelijker wat vooral op Winyandor erg fijn is in de nog vrij kleine steden daar.
 
Bovenaan