• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Broederschapsavontuur

DeletedUser4585

Guest
Ik heb per ongeluk de einddatum als startdatum neergezet. Het BSA start 5 oktober (maandag a.s. dus) en eindigt op 11 oktober (de zondag). Ik heb de aankondiging aangepast.

Excuses voor het ongemak!
Weet je het zeker ? In de gamefiles telt die nog steeds af tot dinsdag. o_O
1601722612174.png
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Weet je het zeker ? In de gamefiles telt die nog steeds af tot dinsdag. o_O
Bekijk bijlage 5789
Zeker weten ;)

En daarbij wil ik de opmerking plaatsen dat de gamefiles nog aangepast moeten worden naar de juiste datum en de communicatie in principe leidend is. Nu zou het - puur theoretisch - kunnen zijn dat de communicatie verkeerd is, maar dan horen jullie dat maandag.
 
Laatst bewerkt:

Aeva

Chef
Ik heb per ongeluk de einddatum als startdatum neergezet. Het BSA start 5 oktober (maandag a.s. dus) en eindigt op 11 oktober (de zondag). Ik heb de aankondiging aangepast.

Excuses voor het ongemak!

Nou Don Frank... je hebt wel enige paniek veroorzaakt :p
 
Het is ff last minute schakelen, maar goed. Ik ben al blij dat het weer gewoon op een zondag eindigt en niet ergens midden in de week.
Weet iemand die op de beta speelt of alle punten exact gelijk zijn als de vorige keer of dat er weer bij een aantal punten iets meer of minder badges gevraagd worden? Dat we wel met de goede sheet spelen... :)
 

Aeva

Chef
Het is ff last minute schakelen, maar goed. Ik ben al blij dat het weer gewoon op een zondag eindigt en niet ergens midden in de week.
Weet iemand die op de beta speelt of alle punten exact gelijk zijn als de vorige keer of dat er weer bij een aantal punten iets meer of minder badges gevraagd worden? Dat we wel met de goede sheet spelen... :)
Ja, het is dezelfde versie als de vorige keer. Was op beta ook zo.
De tekst op elvengems is nu verouderd, maar de tabellen kloppen wel (even de eindstand controleren, want er zaten twee fouten in bij het optellen door die wijziging van de vorige keer).
 

DeletedUser2037

Guest
ONVOORSTELBAAR.
Staat er bij de mededelingen 6 oktober, wordt het gewoon op 5 oktober gestart.
Hier naai je weer een heleboel mensen mee
 

DeletedUser2037

Guest
Heeft er niemand daar een werkende kalender.
Dit is de zoveelste f-up in een week tijd.
Betrouwbaarheid is echt gedaald onder 0 vindt ik
 

DeletedUser2037

Guest
Zie hierboven dat het was aangepast naar vandaag.
Vraag me alleen even af waar dat gemeld is, want niemand bij ons wist het
 

DeletedUser2037

Guest
Sorry voor de reactie. Maar op elvengems staat ie nog steeds op 2 oktober.
Vraag mij nu dus af waar die aanpassing is/was te zien.
 
Vraag me alleen even af waar dat gemeld is, want niemand bij ons wist het
Ik heb in-game 2 keer een BSA aankondiging gehad. De 1e was niet goed (was op 11-10 aangekondigd).
BSA is nooit op 6-11 officieel aangekondigd.

De enige officiele aankondingen staan onder "Aankondingen" op dit forum, en zijn de in-game meldingen.

Onofficieel is 6-11 dacht ik hier wel op het forum gemeld, maar deduceren van tijdstippen uit resterende seconden in interne gamefiles tellen niet als echte aankondiging (die getallen willen nog wel eens veranderen). Elvengems is ook niet een site van Inno en telt ook niet.
 

Aeva

Chef
En nu is er net een EN mededeling gedaan dat het BSA een dag langer duurt en op maandag 12 oktober om 19.00 uur eindigt.
#feest :oops:
 
Bovenaan