• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

Dank jullie wel NL,we hebben weer genoten en hebben het nationaal record BSA punten nu ook in handen van the Rings of Power ondanks dat we 24 uur minder hadden deze editie :)

Bekijk bijlage 2997
Proficiat met jullie eerst plek. Heel verdient, jullie gingen als een speer op de eerste dagen.
Nationaal record zou ik het niet noemen aangezien NL wereld wel meer dan 1 land bevat, maar kom.
Ik vind wel niet dat je dit avontuur met de vorige kan vergelijken. Veel checkpoints hadden andere puntenverdeling maar het was ook een dag korter. Dus jullie record is misschien wel veel verpletterend dan het record van avontuur 1. Of juist minder, vind het moeilijk te vergelijken.

Alvast proficiat
 
Er is wel een reden, maar dit wordt binnenkort met jullie gedeeld :), hier ga (en kan) ik voor 'nu' nog geen concreet antwoord op geven. Begrijpend is wel dat het vervelend natuurlijk is dat er opdrachten toegevoegd zijn met als beloning nieuwe avonturenitems die ook in tijd natuurlijk langer duren om te produceren (spreuken produceren kost tijd, en de juiste spreuken vinden is natuurlijk ook uitdagend ;) ). Voorwerken is natuurlijk op deze manier een stukje lastiger. Dit maakt de keuze uiteraard ook lastiger om meerdere routes te belopen of zelfs alle routepunten / kruispunten vrij te spelen. De verwachting is dan ook dat het uitdagender wordt om op deze manier toch met je broederschap een leuke plekje in de ranglijst te kunnen scoren.
Vraagje, hebben wij uiteindelijk de reden van de dag minder gekregen? Ik was namelijk op reis en heb hem waarschijnlijk gemist dan...
 

DeletedUser2099

Guest
@Snellibelli Op de eerste dag van dit BS Avontuur heb ik de vraag gesteld of het klopte dat we dit keer maar 5 ipv 7 dagen hadden (pg 39 van dit draadje). Daarop heeft Lionell hetvolgende geantwoord: "De tijdsindicatie geeft 5 dagen aan, dit houdt in dat er zoiezo 5 dagen + (maar minder dan 6 dagen) resterend zijn voor dit avontuur. Zodra 5 dagen verstreken zijn zal de teller naar 4 dagen springen (tijdsindicatie is dan 4 dagen en uren)." Enkele dagen later is nog eens ter verduidelijking geschreven door de moderator "Het broederschapsavontuur eindigt dinsdagavond om 23:00 uur" . Maar het is begrijpelijk dat informatie snel verloren gaat of over het hoofd gezien wordt als er in 5 dagen tig nieuwe posten op dit forum komen :)
Dank je ... volgende keer eerder naar de feedback post komen :)
 

DeletedUser1427

Guest
Vraagje, hebben wij uiteindelijk de reden van de dag minder gekregen? Ik was namelijk op reis en heb hem waarschijnlijk gemist dan...

Nee, dit is nog niet met jullie gedeeld :) in principe is het broederschapsavontuur een terugkerend evenement. Deze avonturen worden dan ook geregeld gehouden en het kan uiteraard voorkomen dat dit avontuur in vergelijking met Beta wordt ingekort om te passen in het schema. De Beta versie loopt dan ook niet synchroon en heeft een ander schema dan hoe de live versies deze evenementen aanbieden, dit kan dus ook inhouden dat de tijdsduur van een evenement zoals jullie reeds hebben meegemaakt met het avontuur ingekort kan worden om te passen op eigenlijk de kalender. Een officiële aankondiging met wat er gaat komen (al zijn vast andere fora eerder) volgt nog.
 
Nee, dit is nog niet met jullie gedeeld :) in principe is het broederschapsavontuur een terugkerend evenement. Deze avonturen worden dan ook geregeld gehouden en het kan uiteraard voorkomen dat dit avontuur in vergelijking met Beta wordt ingekort om te passen in het schema. De Beta versie loopt dan ook niet synchroon en heeft een ander schema dan hoe de live versies deze evenementen aanbieden, dit kan dus ook inhouden dat de tijdsduur van een evenement zoals jullie reeds hebben meegemaakt met het avontuur ingekort kan worden om te passen op eigenlijk de kalender. Een officiële aankondiging met wat er gaat komen (al zijn vast andere fora eerder) volgt nog.

Dat het verschilt met beta, daar heb ik geen probleem mee, maar zou wel leuk zijn om die info dan bij de start mee te krijgen en ook de waarom.
Een simpele:
bij vorige avonturen kregen we de feedback dat het te lang duurde dus hebben we het nu een dag korter gedaan.
Of: We hebben het een dag korter gemaakt zodat er nog meer competitie is.

Dat zou al genoeg zijn. Door helemaal niks te communiceren geven jullie enkel maar de indruk dat er een bug is, of dat jullie je klanten beschouwen als een negeerbaar onderdeel van het zakendoen. Het voelt steeds meer en meer aan alsof innogames een belastingsdienst is die extra belanstingen toevoegt wanneer ze er zin in hebben, en niet een bedrijf die klanten wil binden en tevreden houden.
 

DeletedUser1427

Guest
Dat het verschilt met beta, daar heb ik geen probleem mee, maar zou wel leuk zijn om die info dan bij de start mee te krijgen en ook de waarom.
Een simpele:
bij vorige avonturen kregen we de feedback dat het te lang duurde dus hebben we het nu een dag korter gedaan.
Of: We hebben het een dag korter gemaakt zodat er nog meer competitie is.

Dat zou al genoeg zijn. Door helemaal niks te communiceren geven jullie enkel maar de indruk dat er een bug is, of dat jullie je klanten beschouwen als een negeerbaar onderdeel van het zakendoen. Het voelt steeds meer en meer aan alsof innogames een belastingsdienst is die extra belanstingen toevoegt wanneer ze er zin in hebben, en niet een bedrijf die klanten wil binden en tevreden houden.

@Wonder nar, zoals al aangegeven zat er een reden achter, dit is gecommuniceerd met jullie via dit topic. Ook jij weet als geen ander dat er een verschil is tussen Beta en de live versie. Er is dan zeker iets gecommuniceerd. Ook moderators moeten oppassen met wat er naar buiten gebracht mag worden en wat niet, het leek dus raadzaam om te wachten met het antwoord tot het ook zichtbaar is met wat er 'uiteindelijk' gaat komen. Dit wordt binnenkort op dit forum ook officieel gemaakt.
 
#976
Conclusies trekken ?

1. Het Broederschapstoernooi nieuwe stijl is leuk en aantrekkelijk en een echte uitdaging !
2. De prijzen zijn prijsjes, :( het moet om de lol gaan. :p
3. Vooraf aangeven hoelang het gaat duren zou zeer op prijs gesteld worden > Begin EN eindtijd vermelden bij aankondiging voorkomt veel vragen.
4. Vooraf aangeven dat er extra prijzen te winnen zijn voor de top 50 BS zou zeer op gesteld worden > voorkomt veel vragen en ergernis.
5. Duidelijk vooraf aangeven dat er extra punten te halen zijn door alle drie paden te bewandelen > voorkomt veel vragen en ergernis
( niet vergeten dat er in de loop van de maanden nieuwe spelers en nieuwe BS komen die nog niet eerder een toernooi hebben gedaan )

6. Zelf zou ik het zeer prettig vinden als de aankondig voor zo'n toernooi minimaal 4 tot 5 dagen voor aanvang in de mailbox ligt, dan kunnen de spelers ruimte in hun steden maken en de langdurende opdrachten vast gaan voorbereiden > De INCROWD weet vaak wel dat het toernooi er aan zit te komen maar de kleinere BS niet en die hebben dus direct al een achterstand bij aanvang.

:):cool::D
 

DeletedUser2349

Guest
4. Vooraf aangeven dat er extra prijzen te winnen zijn voor de top 50 BS zou zeer op gesteld worden > voorkomt veel vragen en ergernis.
Daar is niets aan veranderd t.o.v. voorgaande edities; de meeste prijzen zijn onveranderd. Alleen de gebouwen voor de top 3 is telkens een variatie van een eerder gehouden evenement (dit keer waren het de 3 grote prijzen uit het herfstevenement).
5. Duidelijk vooraf aangeven dat er extra punten te halen zijn door alle drie paden te bewandelen > voorkomt veel vragen en ergernis
Bij elk bolletje en kruispunt staat duidelijk aangegeven hoeveel punten het oplevert. Dit is wel veranderd t.o.v. voorgaande edities (bollen met meer badges die een lange tijd nodig hebben leverde nu meer op), maar zeker niet minder goed zichtbaar.
6. Zelf zou ik het zeer prettig vinden als de aankondig voor zo'n toernooi minimaal 4 tot 5 dagen voor aanvang in de mailbox ligt, dan kunnen de spelers ruimte in hun steden maken en de langdurende opdrachten vast gaan voorbereiden > De INCROWD weet vaak wel dat het toernooi er aan zit te komen maar de kleinere BS niet en die hebben dus direct al een achterstand bij aanvang.
Er is zeker 2 dagen van te voren een nieuwsbericht (nieuwshoorn in het spel) uitgegaan met de starttijd. Genoeg om te beginnen met de lange producties van 2 dagen en 1 dag. (Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je met toernooi het bsa bedoeld. :confused:)
 
Bovenaan