• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser222

Guest
Het broederschapsavontuur is naar mijn mening te moeilijk geworden, voor de "kleinere" broederschappen en voor broederschappen die zonder diamanten spelen is het onhaalbaar. Komt door de nieuwe elementen zoals Heksenmuts en Toverstaf. Productie van spreuken is de remmende factor. Gemiste kans

De spreuken met het toernoot en de kistjes van de burenhulp tellen ook mee
 
Het zou zo fijn zijn geweest als de vertraging in het oogsten gefixt was.
Ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik al heb moeten refreshen om een paar werkplaatsjes te kunnen oogsten :(

:mad: is indderdaad niet leuk , het doorklikken van de opdrachten is super , maar dan verdwijnt er plots een opdrachtgever en opnieuw in en uitlloggen is de enige optie pfff
 

DeletedUser1427

Guest
:mad: is indderdaad niet leuk , het doorklikken van de opdrachten is super , maar dan verdwijnt er plots een opdrachtgever en opnieuw in en uitlloggen is de enige optie pfff

Er staat momenteel een bug melding in onderzoek: Verdwijnende questgevers links in beeld. Het is nog even afwachten wat hier uit gaat komen.

Volgens mij zit er ook een bug in de evenementsklassementspunten :rolleyes::D:)

Als je hier een bug melding van wilt maken kan dat via deze link.
 
ha ha, inderdaad. Ik heb nog niet eens gekeken naar de prijzen. Eerst gewoon eens het event spelen en ervaren hoe het veranderd is. Daarna zien we wel of en welke prijzen we binnen gaan halen.
 

DeletedUser2021

Guest
Het broederschapsavontuur is naar mijn mening te moeilijk geworden, voor de "kleinere" broederschappen en voor broederschappen die zonder diamanten spelen is het onhaalbaar. Komt door de nieuwe elementen zoals Heksenmuts en Toverstaf. Productie van spreuken is de remmende factor. Gemiste kans!

inderdaad , kleine ( lees jonge pas begonnen ) bs kunnen dit hoegenaamd niet aan de magische productie die nodig is duurt 26 uur en kan pas vanaf lvl 3 aangemaakt worden , het bijhorende item ( magische staf ) is zelfs al 7 x nodig in de gemakkelijkste ronde ( weg ) , met heel veel geluk misschien net haalbaar als er genoeg troepen en grondstoffen beschikbaar zijn om die spreuk uit het toernooi te kunnen halen , wat in de meeste gevallen hoegenaamd niet zo zal zijn .

zoals zo dikwijls is er hier weer eens goed over nagedacht om een wijze te vinden waarmee ze een pak spelers / acc kunnen discrimineren in het spel en hun de mogelijkheid ontzegt om nuttige items die ze als kleine acc nog zeer goed kunnen gebruiken om hun groei nog te verbeteren .

dit is er zuiver om zoveel mogelijk spelers te dwingen om diamanten aan te schaffen om enkele , tijdelijke nuttige items te kunnen bekomen .

eigenlijk zouden we dit BSa gewoon , volledig moeten links laten liggen zolang er geen rekening gehouden wordt met de kleine acc's in het spel .
en dit zeg ik hoegenaamd niet omdat ikzelf ook nog met een klein acc in het spel zit ; maar zuiver omdat elk acc / speler recht heeft op een evenwaardige speelkans in toernooien ( vanaf lvl 3 zijn die nog steeds te zwaar voor kleine spelers ) , en andere activiteiten , wat hier hoegenaamd niet het geval is
 

DeletedUser1570

Guest
We zijn nog geen dag aan de gang en ik ben nu al volkomen gefrustreerd van het gedraai met die poppetjes. Jammer dat het zo moet, ik wou dat er eens een echte programmeur aan ging zitten! Alhoewel een drop-down menuutje kan de eerste beste amateur nog wel maken.:mad:
 
maar dan verdwijnt er plots een opdrachtgever en opnieuw in en uitlloggen is de enige optie pfff

Soms helpt het ook om de ander te weigeren en door te laten lopen... Maar dan moet die natuurlijk niet al deels gedaan zijn....

En 2x herstarten om een flacon te oogsten...
 

DeletedUser2142

Guest
Zo vaak schrijf ik hier niet, maar als ik wat schrijf dan probeer ik het wel positief te houden.
Nu dus ook ;).
Ik heb het idee dat sommige spelers wel eens vergeten dat het maar een SPEL is.

Het vorige BSA was in principe een makkie. Was blijkbaar niet goed volgens een aantal spelers.
Nu is het moeilijker geworden en is het weer niet goed!
Kom op zeg, het kan niet altijd feest zijn.
Persoonlijk vind ik de prijzen ook niet echt om over naar huis te schrijven, maar dat maakt het juist minder erg als je het niet haalt.
En ja, de toevoeging van de nieuwe opdrachten is een beetje uit verhouding.
Heb ondertussen een hoedenwinkel vol Heksenmutsen.
Zou je denken dat de Heksenketel daar blij mee zou zijn, maar dat valt tegen. Zijn allemaal dezelfde maat ;).

Waar ik nu tegenaan loop, is dat het aantal ACTIEVE leden in de broederschap is teruggelopen.
Moet ik daar Innogames op aankijken? Nee, daar moet ik mezelf op aankijken, ik ben de aartsmagiër.
En als we het BSA niet volledig uitspelen, dan ga ik kijk hoe ik dat de volgende keer kan voorkomen.
Zo simpel is het.

En al de clichés komen weer voorbij.
'Het is niet te doen voor de kleine/grote broederschappen/spelers'.
'Innogames wil ons dwingen om diamanten te kopen!'. (duhhh...)
En zelfs het woord 'discriminatie' komt voorbij. dat slaat al helemaal nergens op.
Je kan niet altijd alles winnen.
Als AFC Ajax tegen FC Schubbekutteveen moet spelen, moet je niet de regels zo gaan aanpassen dat ze allebij gelijke kansen hebben.
Dan is het geen wedstrijd meer.

Oh, ik zou wat positiefs zeggen, zou ik bijna vergeten ;).
Ik vind het fantastisch om te zien dat de broederschap 'the Rings of Power' bovenaan staat.
Daar zitten toch de spelers in die zich actief met het spel bezig houden, zo afgaand op dit forum.
Dit in tegenstelling tot de 'heule grote' broederschappen, waarvan ik de naam niet wil noemen (omdat het Droomoord is :p ).
De top daar bestaat uit speler(s) die de hele boel bij elkaar gekocht hebben en de bottem bestaat uit push accounts die stuk voor stuk zo nep zijn als de borsten van Samantha van der Plas.
Maar iets simpels als een BSA (met de nadruk op broederschap), daar zie je ze nu niet meer, nu je niet nog meer push accounts kan toevoegen.
Vinnik mooi! Hupf the Rings of Power hupf! :D.
 
Bovenaan