• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost Verdwijnende questgevers links in beeld

Spelversie: v1.45.5-(8c08815d3) (2018-01-17 8:06) (kan ook nog net voor de update geweest zijn)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie:Firefox 55.0.2 (vermoedelijk)
Flash Speler versie: 21.0.0.242
Besturingssysteem: Win 10
Schermresolutie: 1920x1080
Spelersnaam: Aiki
Mensen of Elfen: Mens

Reproduceerbaarheid: 2/5

Titel van de Opdracht: (1 van de herhaalbare gewone quests verdween en daarmee de hele reeks, weet niet meer welke precies toen actueel was; het evenement 'Roodbaard's deel 2 liep ook tegelijk, en verdween de tweede keer dat dit zich voordeed ook (beide opdrachtgevers, banier van event hoger in het scherm was er wel nog)

Huidige Situatie: Refreshen van het spel was nodig om de opdrachten weer te zien te krijgen.

Verwachte Situatie: Verwachting is dat de opdrachten gewoon beschikbaar zijn zonder een refresh.

Reproductiestappen:
1. _
2. _
3. _
4. _
5. _
 

DeletedUser1427

Guest
Spelversie: v1.45.5-(8c08815d3) (2018-01-17 8:06) (kan ook nog net voor de update geweest zijn)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie:Firefox 55.0.2 (vermoedelijk)
Flash Speler versie: 21.0.0.242
Besturingssysteem: Win 10
Schermresolutie: 1920x1080
Spelersnaam: Aiki
Mensen of Elfen: Mens

Reproduceerbaarheid: 2/5

Titel van de Opdracht: (1 van de herhaalbare gewone quests verdween en daarmee de hele reeks, weet niet meer welke precies toen actueel was; het evenement 'Roodbaard's deel 2 liep ook tegelijk, en verdween de tweede keer dat dit zich voordeed ook (beide opdrachtgevers, banier van event hoger in het scherm was er wel nog)

Huidige Situatie: Refreshen van het spel was nodig om de opdrachten weer te zien te krijgen.

Verwachte Situatie: Verwachting is dat de opdrachten gewoon beschikbaar zijn zonder een refresh.

Reproductiestappen:
1. _
2. _
3. _
4. _
5. _

Bedankt voor je melding, momenteel is deze bugmelding ook in onderzoek op de beta versie (te bereiken via deze link), vermoedelijk gaat dit om hetzelfde probleem. De status van deze bug wordt dan ook veranderd naar 'in onderzoek'.
 

DeletedUser2349

Guest
Ik heb hetzelfde probleem; soms verdwijnt de opdrachtgever bij een opdracht die zoëven is voltooid, maar soms ook bij een andere opdracht (daar is dus geen touw aan vast te knopen). Daarnaast gebeurt het niet altijd en is daardoor waarschijnlijk heel lastig te reproduceren.
Overigens duurt het überhaupt redelijk lang voordat de volgende opdracht verschijnt áls de opdrachtgever niet verdwijnt (traag dus). Soms verschijnt de opdrachtgever sneller als ik met de muis eerst over een paar gebouwen heen beweeg voordat ik bij de opdrachtgevers ben aangekomen met de cursor. Soms gaat het sneller als ik eerst de verhaallijn-opdrachtgever aanklik en daarna dat opdracht-venster sluit.
 
Bij de avonturen quests helpt het soms om de ander te weigeren (en daarmee door te laten lopen). Maar ja, dan moet die natuurlijk niet al deels gedaan zijn...

Ik had het meerdere malen op hetzelfde punt. vlak voor flacon, daarvoor kwam een spreuk... Het probleem lijkt zich voor te doen als de cyclus afgelopen is en weer opnieuw begint. Maar dit is een indruk op basis van wat ik zie gebeuren geen goed geteste ervaring.
 

DeletedUser1427

Guest
Het onderzoek is afgesloten en deze bug is bevestigd, dit topic wordt verplaatst naar een andere locatie.
 

DeletedUser2349

Guest
Deze bug komt (bij mij) vaker voor tijdens een evenement (inclusief het huidige Valentijn event).
 
Net ontbrak de weigerbare gewone quest, en had ik 25 mana opgehaald van een bosgeestenhuis, ik herlaad en kan opnieuw 25 mana innen, en alle opdrachtgevers zijn weg, ook van evenement. Nogmaals herladen en ze zijn allemaal terug...
 
Bovenaan