• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser2975

Guest
Zo vaak schrijf ik hier niet, maar als ik wat schrijf dan probeer ik het wel positief te houden.
Nu dus ook ;).
Ik heb het idee dat sommige spelers wel eens vergeten dat het maar een SPEL is.

Het vorige BSA was in principe een makkie. Was blijkbaar niet goed volgens een aantal spelers.
Nu is het moeilijker geworden en is het weer niet goed!
Kom op zeg, het kan niet altijd feest zijn.
Persoonlijk vind ik de prijzen ook niet echt om over naar huis te schrijven, maar dat maakt het juist minder erg als je het niet haalt.
En ja, de toevoeging van de nieuwe opdrachten is een beetje uit verhouding.
Heb ondertussen een hoedenwinkel vol Heksenmutsen.
Zou je denken dat de Heksenketel daar blij mee zou zijn, maar dat valt tegen. Zijn allemaal dezelfde maat ;).

Waar ik nu tegenaan loop, is dat het aantal ACTIEVE leden in de broederschap is teruggelopen.
Moet ik daar Innogames op aankijken? Nee, daar moet ik mezelf op aankijken, ik ben de aartsmagiër.
En als we het BSA niet volledig uitspelen, dan ga ik kijk hoe ik dat de volgende keer kan voorkomen.
Zo simpel is het.

En al de clichés komen weer voorbij.
'Het is niet te doen voor de kleine/grote broederschappen/spelers'.
'Innogames wil ons dwingen om diamanten te kopen!'. (duhhh...)
En zelfs het woord 'discriminatie' komt voorbij. dat slaat al helemaal nergens op.
Je kan niet altijd alles winnen.
Als AFC Ajax tegen FC Schubbekutteveen moet spelen, moet je niet de regels zo gaan aanpassen dat ze allebij gelijke kansen hebben.
Dan is het geen wedstrijd meer.

Oh, ik zou wat positiefs zeggen, zou ik bijna vergeten ;).
Ik vind het fantastisch om te zien dat de broederschap 'the Rings of Power' bovenaan staat.
Daar zitten toch de spelers in die zich actief met het spel bezig houden, zo afgaand op dit forum.
Dit in tegenstelling tot de 'heule grote' broederschappen, waarvan ik de naam niet wil noemen (omdat het Droomoord is :p ).
De top daar bestaat uit speler(s) die de hele boel bij elkaar gekocht hebben en de bottem bestaat uit push accounts die stuk voor stuk zo nep zijn als de borsten van Samantha van der Plas.
Maar iets simpels als een BSA (met de nadruk op broederschap), daar zie je ze nu niet meer, nu je niet nog meer push accounts kan toevoegen.
Vinnik mooi! Hupf the Rings of Power hupf! :D.

Mooi gesproken...uh ik bedoel getypt ;). Niets meer aan toe te voegen behalve dan dat mijn glas, t.o.z. van dit spel , niet meer half leeg is...maar half vol :cool:.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser990

Guest
Merk dat ik te vlug mijn gewonnen tijdsprijzen gebruikt heb voor opbouwen stadje.
Nu heb ik alleen nog de minuten van 15 tot 1 over.
Dat zet niet echt zoden aan de dijk bij de 1 en 2 dagenbadges.
Dus de evenementsprijzen waren dus bedoeld voor het BroederschapsAvontuur.
Hoop dat ze dat bij het volgende evenment vermelden, net als we nu kennispunten hebben voor de oude wonders!
 
Merk dat ik te vlug mijn gewonnen tijdsprijzen gebruikt heb voor opbouwen stadje.
Nu heb ik alleen nog de minuten van 15 tot 1 over.
Dat zet niet echt zoden aan de dijk bij de 1 en 2 dagenbadges.
Dus de evenementsprijzen waren dus bedoeld voor het BroederschapsAvontuur.
Hoop dat ze dat bij het volgende evenment vermelden, net als we nu kennispunten hebben voor de oude wonders!
tijdsverminderingen voor badges? is dat wel de moeite waard voor de huidige beloningen? ik zou die sparen tot er eens beloningen zijn waarvan je echt zegt: dat wil ik.
 

DeletedUser990

Guest
Ach merk dat dit broederschapsavontuur dus een persoonlijk avontuur is geworden.
Zelf heb ik ook goederen en werkplaats nu op 1 of 2 dagen staan, dus hoef alleen maar munten en mana te innen.
Als broederschap spreken we elkaar nu veel minder dan normaal.
Morgen mischien weer even . Maar bij de 2 sterren is alles nu 9 uur of 1, 2 dagen. Dus karig overleg nodig.
 

DeletedUser1026

Guest
Wel erg 'lollig' dat ze nu met aanbiedingenpakketten met Badges komen, maar ook voor Euro's krijg je geen spreukenbadges! Is wel een 'interessante' manier om geld los te weken...

Edit: waarschijnlijk nog niet de moeite genomen om die aan te passen aan de nieuwe versie, dat zie ik steeds weer gebeuren, alsof ze maar 1 of max 2 mensen hebben die alles moeten aanpassen waardoor de simpelste zaken 'vergeten' worden.
 
De tijdsindicatie geeft 5 dagen aan, dit houdt in dat er zoiezo 5 dagen + (maar minder dan 6 dagen) resterend zijn voor dit avontuur. Zodra 5 dagen verstreken zijn zal de teller naar 4 dagen springen (tijdsindicatie is dan 4 dagen en uren).
Dat is dus 9 dagen en wat uren ?
 

DeletedUser1751

Guest
zie ik het nu goed en zijn de KP een pakketje? Betekent dit nu ook dat we wellicht in de toekomst ooit ook deze kunnen gaan verwachten voor de hulp bij oude wonderen? (of ben ik nu TE hoopvol) Of kan iemand die de kistjes al vrij heeft gespeeld zeggen of je de kp direct krijgt, of in een bundeltje in je inventaris.
 

DeletedUser2975

Guest
@brocante Van de vulling van dat glas natuurlijk, maar als negatief wilt dan kan ook alle 3 leeg glas, einde spel en dus ook einde Brocante als commentatrice:cool::D;)
Degene die mij de mond wil snoeren moet van hele goede huize komen en wat het glas betreft....we hebben nog een voorraadje die weer te vullen :D;)
 

DeletedUser990

Guest
zie ik het nu goed en zijn de KP een pakketje? Betekent dit nu ook dat we wellicht in de toekomst ooit ook deze kunnen gaan verwachten voor de hulp bij oude wonderen? (of ben ik nu TE hoopvol) Of kan iemand die de kistjes al vrij heeft gespeeld zeggen of je de kp direct krijgt, of in een bundeltje in je inventaris.
Ze zitten in een bundeltje in je voorraad. Staat duidelijk bij dat het voor de OW is.
 

DeletedUser1751

Guest
Oja, dat had ik niet helemaal goed gelezen. Dus als ik het nu goed begrijp krijg je KP die je niet in het onderzoek kunt gebruiken. Het wordt zo wel een gekke boel met elvenar, vanalles wat de spelers willen (suggesties op het forum) die net even op een andere manier worden ingevuld door het team van INNO:rolleyes:o_O

De handelaar als beloning vind ik zelf ook niet geweldig. Heb die ook nooit tijdens eventen proberen te krijgen, maar er zijn vast andere spelers die het wel leuk vinden :) Ik bedenk me juist dat het voor het avontuur wellicht handig is met die nieuwe toverstok en heksenhoed e.d. dan kan je het zelf produceren en ben je niet afhankelijk van handel.
 
Zijn er ook die problemen hebben met de registratie van de spreuken voor een opdracht? Zit nu daardoor vast en kan niet verder helpen. Wilde een heksen hoed en toverstaf doen. Al gemaild met support. Maar vraag me af of er meer zijn die met dit probleem zitten.
 

DeletedUser

Guest
Oja, dat had ik niet helemaal goed gelezen. Dus als ik het nu goed begrijp krijg je KP die je niet in het onderzoek kunt gebruiken. Het wordt zo wel een gekke boel met elvenar, vanalles wat de spelers willen (suggesties op het forum) die net even op een andere manier worden ingevuld door het team van INNO:rolleyes:o_O

Ik denk dat het stapje naar kp-bundels in de onderzoeksboom nog net iets te gecompliceerd ligt qua ontwikkeltijd voor de devs, maar het begin is er :)
 
Zijn er ook die problemen hebben met de registratie van de spreuken voor een opdracht? Zit nu daardoor vast en kan niet verder helpen. Wilde een heksen hoed en toverstaf doen. Al gemaild met support. Maar vraag me af of er meer zijn die met dit probleem zitten.
helemaal geeen problemen, niet uit burenhulp kistjes, niet met spreuken uit toernooi en ook niet met productie uit de academie. Het enige wat wel vervelend is bij de academie is dat je enkel ziet wat hij nu aan het produceren is en niet wat je al klaar hebt. daarom moet ik soms wel eens goed nadenken van, wat had ik er nu juist weer ingestopt? ...
 
Bovenaan