• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser2021

Guest
als ik dit zo doorneem dan zullen de kleine ( jonge ) BS hoegenaamd geen kans maken om ook maar iets te kunnen verwezenlijken in dit avontuur .
ben al benieuwd hoeveel van de 9 omlopen hoegenaamd afgewerkt zullen raken , voor de meeste medium grote BS was heb bij de vorige 2 al bijna ondoenbaar om deze allemaal af te werken , laat staan voor de kleine BS die dan zelfs enkel de 3 gemakkelijkste wegen niet hebben klaar gekregen ..

het geheel is er niet op verbeterd , integendeel het zal een heel pak zwaarder worden om zoveel mogelijk ervan te kunnen afwerken en zelfs de tornooien zullen daaronder gaan lijden gezien het feit dat men steeds moet gaan kijken om de spreuken klaar te zetten en af te werken voordat men kan beginnen en / of verder kan .
 

DeletedUser1120

Guest
Ik spring ff weer is in het forum, OM groen licht te vragen

Vanwege het veit dat er steeds groepen zijn met goed gevulde extra acounts voor het verzamelen van badges

MOGEN we nu allemaal het wel of niet doen extra acounts vullen er voor, zou het egt fijn vinden om duidelijk heid te hebben

groetjes lalaaaaa
 

DeletedUser1825

Guest
Ligt het aan mij of zie het geen broederschapsavontuur???
We zijn gisteren met een aantal spelers een nieuwe BS gestart. Ik weet niet of het daar aan kan liggen
 
Beste allemaal,

Er is een nieuw evenement gestart!

Let wel op de wijzigingen in dit evenement zoals beschreven in de release notes:

  • Waypoints hebben een nieuwe animatie in de Broederschap avonturen map, zodat je goed kunt zien met welke waypoint jou broederschap bezig is.
  • Op basis van onze communityfeedback hebben we besloten om de deelname aan het broederschap avontuur te beperken.Als je tijdens het evenement vertrekt of lid wordt van een andere broederschap, zul je je verkregen items verliezen, zul je geen beloningen ontvangen en kun je niet(meer) deelnemen aan de reeds gestarte ronde van het Broederschap avontuur.
  • Als je tijdens het evenement je broederschap verlaat, krijg je een bericht waarin we je uitleggen waarom je de volgende ronde moet wachten om deel te kunnen nemen.
  • We hebben de fasebeloningen bijgewerkt, en zullen deze voor de allereerste keer kennispunten effecten bevatten!
  • We hebben nieuwe avontuur items toegevoegd die zich op de magische academie en de productie van betoveringen richten.
  • Als laatste, maar daarom niet minder belangrijk, hebben we het bevestigingsvenster verwijderd bij het afwijzen van de quests voor het broederschap avontuur.

Allemaal veel plezier en succes gewenst!

small_NL.png



dit staat er toch echt vanochtend 07.31 uur
 

DeletedUser1120

Guest
Ik spring ff weer is in het forum, OM groen licht te vragen

Vanwege het veit dat er steeds groepen zijn met goed gevulde extra acounts voor het verzamelen van badges

MOGEN we nu allemaal het wel of niet doen extra acounts vullen er voor, zou het egt fijn vinden om duidelijk heid te hebben

groetjes lalaaaaa
IK hoop egt dat me ber gelezen word linol LOL en zit op antwoord ongeduldig te wachten erg he
 

DeletedUser

Guest
Ik spring ff weer is in het forum, OM groen licht te vragen

Vanwege het veit dat er steeds groepen zijn met goed gevulde extra acounts voor het verzamelen van badges

MOGEN we nu allemaal het wel of niet doen extra acounts vullen er voor, zou het egt fijn vinden om duidelijk heid te hebben

groetjes lalaaaaa

Je kunt extra accounts vullen zoveel je wilt, maar er kan tijdens het avontuur niet van spelers gewisseld worden die hun badges dan in kunnen zetten.
Dus het heeft niet zoveel zin meer ;)
 

DeletedUser1120

Guest
Je kunt extra accounts vullen zoveel je wilt, maar er kan tijdens het avontuur niet van spelers gewisseld worden die hun badges dan in kunnen zetten.
Dus het heeft niet zoveel zin meer ;)
OHKEEEEEE lol knuf gaan we er weer tegen aan hahha
 

DeletedUser2021

Guest
Excuses allemaal, het evenement begint niet vandaag maar Donderdag 01-02-2018.

blijkbaar hebben er enkele niet goed gelezen wat er allemaal is neergezet , dit stond al eerder vermeld evenals de datum waarop het op beta van start gegaan is .
hier zit normaal steeds 1 week tussen

volgens mij begonnen in het verleden de Broederschap avonturen altijd op donderdag ( heb nog maar 2 meegemaakt, maar mijn geheugen is redelijk voor mijn leeftijd :eek:)

je geheugen is voorlopig nog goed genoeg , dit is het 3 de BSa dat er nog maar plaats vind
 

DeletedUser

Guest
ik heb wel alles gelezen , maar enkele andere duidelijk niet .
Als de CM op dinsdagmorgen schrijft
Desi: Er is een nieuw evenement gestart!
dan verwacht je ook dat het gestart is, niet dat het pas over 2 dagen gaat starten. Beta is tenslotte ook op een dinsdag begonnen, niet op donderdag. Mag toch echt wel beter en meer gecommuniceerd worden door de CM wat mij betreft, meestal hebben we alle info al van DE of EN forums gehaald voordat er hier iets officieels verteld wordt. :(
 
@INNO Op beta zijn ze 2 weken geleden begonnen met de elementalen en normaal gesproken komen de live servers er dan vlak achteraan. Vervolgens kwam er van jullie kant een bericht dat het broederschapsavontuur getest moest worden op beta en zo geschiedde. Ondanks zeeën van kritiek van de beta spelers en dit vooral niet in deze vorm op de live servers te introduceren wordt dit morgen 1 februari toch uitgerold, misschien in aangepaste versie, we zullen zien. Maar wat is er nu gebeurt met de elementalen?? Is het water verdampt?? zijn de vuurtjes gedoofd?? Waarom worden de elementalen op live overgeslagen?? En ga me nu niet vertellen dat ze zeer binnenkort arriveren want dat horen wij al een half jaar :rolleyes:
 
Er mag best een beetje meer respect komen voor de moderatoren. :) ze doen achter de schermen fantastisch werk, wat wij op ons scherm te zien krijgen is maar een fractie van al het werk.
Ook respect voor de Beta spelers :) ze zien de meeste bugs en die krijgen wij dan niet op ons bord.
Veel respect ook voor de volhardende spelers :) die al jaren die spel doen en opbouwende kritiek hebben geleverd zodat wij "jonge" spelers in een gespreid spelletje komen.
Tenslotte veel respect voor ons allemaal :) we gaan met veel lol beginnen aan een Broederschapstoernooi nieuwe stijl, nadat we net een winter-avontuur en een roodbaard-avontuur voltooid hebben. :cool::):D
 
Bovenaan