• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser990

Guest
Ik dacht dat het t/m zondag duurde. Dus nu nog 1 volle dag en een x aantal uur, aangezien ik niet weet of het nu om 12:00, 23:00 of 24:00 is afgelopen. :confused:

@Lionell kun jij hier misschien duidelijkheid over geven please?
Wij zitten hier kunnen we nog genoeg kettingen maken? met extra dag ja! Maar als we vanavond de vlag niet ophalen en het is wel afgelopen, kan ik denk ik ander broederschap zoeken!
 
Volgens mij om 23:00 uur Zondag, gisteravond sprong die op 1d om 23:00 uur ;)

zet net de pc aan en er staat hier nog steeds 1 hele dag op het schild. Dus ook de tijdsaanduiding is niet overal identiek.
het is nu 15.12 u en heb voor het geval er maar een print screen van gemaakt
Maar zie dat iets fout gelezen heb wat niet weg neemt dat het uiterst verwarrend is.
 
1 dag betekent, 1 dag en x uren/minuten/seconden.
Zodra het onder 1 dag komt zien we de uren/min en zodra we onder een uur komen min + sec
 

DeletedUser447

Guest
sorry maar ik moet toch een commentaar puntje over dit toernooi kwijt
die put is gggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr
kunnen jullie niet beter zeggen bij de put vrije ingooi van badges? en dat elke badge soort een eigen punten waarde heeft?
 

DeletedUser2278

Guest
Het Broederschap avontuur eindigt morgenavond tussen 22:59 uur en 00.00 uur.

Maar je kunt het beter niet op de laatste minuten laten aankomen.
Mijn teller versprong van 1 dag naar 23 uur om kwart vóór elf 's avonds, niet om één minuut voor elf.
 
qzbMa2Y.jpg


VLoxay3.jpg
 

DeletedUser447

Guest
voor mensen die nog aan ronde 3 bezig zijn en niet zeker weten of ze alle routes te pakken krijgen: zorg dat je per bol gaat bekijken met zijn allen of het haalbaar is, communiceer goed over wat je hebt en nog kan maken, en ga een uur voor het einde van het toernooi naar de put zodat je iedergeval nog iets kan droppen. s6 allen in de laatste uurtjes van dit verschrikkelijke verslavende toernooi
 

DeletedUser990

Guest
Bodemloze put, verdwijnen daar ineens badges?
Had 1 treantbadge ingeleverd en nu is die weg!
Is de 1e keer dat we de put spelen, dus normaal?
 

DeletedUser447

Guest
Bodemloze put, verdwijnen daar ineens badges?
Had 1 treantbadge ingeleverd en nu is die weg!
Is de 1e keer dat we de put spelen, dus normaal?
soms gaat het zo snel met de put dat meerderen proberen te dumpen en dan kan het spel het niet bijhouden, hebben wij ook vaak last van, maar het zit er wel in hoor. kijk en houd je score maar bij
 
Bovenaan