• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser1026

Guest
het eindtijdstip is normaalgezien middernacht. Maar met de wintertijd zou het me niet verbazen als het nu eindigd op 11 uur (of 1 uur snachts zou me ook niet verbazen :p )
Ik dacht dat het toch al uren voor middernacht begonnen is en 6 dgn is voor de meeste mensen 6 x24u.. Mogelijk dat ze een paar uur extra geven tot middernacht, dat zou wel 'logisch' zijn. Maar is het niet beter om in het avonturenschild de lopende speeldag in uren aan te geven, Bijv: '3 dgn, 17u'? Dat zou in ieder geval een heel stuk duidelijker zijn.
 
Ik dacht dat het toch al uren voor middernacht begonnen is en 6 dgn is voor de meeste mensen 6 x24u.. Mogelijk dat ze een paar uur extra geven tot middernacht, dat zou wel 'logisch' zijn. Maar is het niet beter om in het avonturenschild de lopende speeldag in uren aan te geven, Bijv: '3 dgn, 17u'? Dat zou in ieder geval een heel stuk duidelijker zijn.

het aantal dagen slaat dadelijk over in uren met minuten. Dit is makkelijker anders moet je nog gaan rekenen hoeveel dagen je nog hebt.
 
Dat staat precies aangegeven op je scherm links boven in de hoek in het schild van het avontuur

Ik zie op dit moment niet beter dan 2 d, oftewel 2 dagen. Dus ik snap best dat iemand zich dan afvraagt of dat ergens tussen 1 en 2 dagen is of 2 dagen + een aantal uren etc. Dat laatste dus. En ook dat het voor je planning handig is om te weten hoeveel uren er dan nog komen na die 48 uur van de 2 dagen.

Helaas weet ik zelf ook niet hoe laat op de zondag het avontuur precies eindigt, dus ik kan de originele vraag niet beantwoorden. Iemand anders??

Edit: Ik steun dus zeker het idee van @Mupsie , waardoor je het aantal dagen + aanvullend de uren ziet.
 

DeletedUser1026

Guest
het aantal dagen slaat dadelijk over in uren met minuten. Dit is makkelijker anders moet je nog gaan rekenen hoeveel dagen je nog hebt.
Oh? Ik zie niet hoe je met mijn voorstel ook maar iets moet gaan rekenen. Nu moet je gaan rekenen! Alleen op de laatste dag zie je de uren zoals jij zegt! Waarom niet 1 dag minder vermelden en die al meteen aan het begin met uren weergeven, Bijvoorbeeld Als iets een week duurt kun je weergeven '7 dgn' Maar je kunt ook dit doen: '6 dgn en 23u'. Dan weet iedereen exact welk uur bezig is en hoeveel tijd er nog is! Ik geloof dat je me niet begrepen had?

(Edit: dat 24ste uur is dan aan het lopen, niet dat mensen zeggen 6d +23u is geen week!)
(Edit2: en op de laatste dag dan de uren en minuten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2278

Guest
ze mogen wat mij betreft jouw voorstel direct onverkort overnemen, is een relatief kleine moeite want die klok tikt toch ergens op de achtergrond

Helemaal mee eens.
Wil je het echt goed doen, zet dan ergens op het broederschapsavonturenvenster ook de datum en tijd waarop het evenement eindigt, dan is het helemaal duidelijk.

Iets anders: Ik zag tot mijn vreugde dat er nu ikoontjes staan bij de poppetjes, die het type productie aangeven.
Maar er zijn nog steeds maar negen poppetjes voor tien opdrachten, zodat je bij Veermans altijd goed moet opletten of je Kleine Veer (3-uur Tier 1) of Grote Veer (48 uur Tier 1) te pakken hebt.
Terwijl er toch poppetjes genoeg op voorraad moeten zijn, want het zijn gewoon koppies uit de Main Quest.
 

DeletedUser2278

Guest
Degene die dat geklik bedacht heeft moet wel een intriest figuur zijn.

Terwijl er toch handiger oplossingen denkbaar zijn...

23621424_10210488306504563_8356753303109596641_n.jpg
 

DeletedUser2226

Guest
Mijn feedback:
Dezelfde prijzen als bij het vorige broederschap evenement. En niet speelbaar op de app (waarop veel van mijn broeders meestal spelen).

Conclusie (kan er helaas niks anders van maken): waardeloos evenement.
 

DeletedUser2278

Guest
Volgens mij heeft ze die zelf in elkaar gefotoshopt ;) Het is niet zo dat ze dat systeem ergens wel hebben.

Nee, dat heeft hij ;) gepikt van Facebook, maar het is geloof ik al in het Beta-forum geplaatst.
Maar het is inderdaad een mock-up.
 

DeletedUser990

Guest
Klopt het dat avontuur vanavond is afgelopen? Is dit de laatste dag?
Wat een slordige tijdsaanduiding dan. Maak er dan 16 uur van
 

DeletedUser

Guest
Klopt het dat avontuur vanavond is afgelopen? Is dit de laatste dag?
Wat een slordige tijdsaanduiding dan. Maak er dan 16 uur van

Ik dacht dat het t/m zondag duurde. Dus nu nog 1 volle dag en een x aantal uur, aangezien ik niet weet of het nu om 12:00, 23:00 of 24:00 is afgelopen. :confused:

@Lionell kun jij hier misschien duidelijkheid over geven please?
 
Bovenaan