• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Herrijzenis van de feniks 2017' opdrachten en beloningen.

DeletedUser234

Guest
grappig, dat dacht ik eerst ook, maar blijkbaar hoort het dat we 3 dgn achter elkaar eenhoorn krijgen, gisteren zilveren, vandaag paarse, morgen regenboog.
Ik hoef ze niet, maar over 4 dgn komt er volgens mij weer een mooie prijs: Sculpture of Phoenix
 

DeletedUser2114

Guest
Mooi, ik heb nu 2400 extract en zit lekker te wachten op de grote prijzen...
 
Er is verder nog niets over bekend. We hebben nog 18 dagen, wie weet gaat hij straks toch nog tot de 100. ☺
Waar kan ik trouwens de spoiler vinden met de dag beloningen tot het einde?
 

DeletedUser1849

Guest
Dat zou mooi zijn als hij tot 100 gaat, maar daar zijn ze dan nog mee bezig (als dat al zo is). Ik heb alle 86 opdrachten af en ik heb geen nieuwe gekregen.
 

DeletedUser

Guest
Er is verder nog niets over bekend. We hebben nog 18 dagen, wie weet gaat hij straks toch nog tot de 100. ☺
Waar kan ik trouwens de spoiler vinden met de dag beloningen tot het einde?
Post #1 :p Tot het einde betekend in dit geval wat er op Beta bekend is, zolang het daar niet afgelopen is weten we niet wat er nog komt.
Dat zou mooi zijn als hij tot 100 gaat, maar daar zijn ze dan nog mee bezig (als dat al zo is). Ik heb alle 86 opdrachten af en ik heb geen nieuwe gekregen.
Ga daar maar niet vanuit, blijft bij 86.
 

DeletedUser2188

Guest
ik ben met onderzoek naar level 5 gegaan gisteren mara mijn cultuur van mijn dagbeloning en grote beloning blijft op nivo van level 4 staan baal dara mega van want nu ben ik level 5 en krijg ik gene voordelen van level 5 mara van level 4 wete iemand ook of dit nog kan worden verandert of ben ik gewoon de shaak
 

DeletedUser189

Guest
pas als je de verkenner van dat hoofdstuk onderzocht hebt krijg je de prijzen van dat hoofdstuk alles eerder gewonnen is helaas maar blijft van een hoofdstuk eerder
 

DeletedUser234

Guest
Dan heb ik het verkeerd begrepen, want ik dacht dat je de prijzen kreeg van het hoofdstuk waarvan je de verkenners geactiveerd hebt BIJ AANVANG VAN HET EVENT. Ik heb net de draken verkenners vrijgespeeld, dus dan krijg ik ook de prijzen van de draken vanaf nu?
 

DeletedUser189

Guest
zo is het tot nu toe bij alle evenementen geweest dus ga er van uit nu weer :)
 

DeletedUser2114

Guest
Dan heb ik het verkeerd begrepen, want ik dacht dat je de prijzen kreeg van het hoofdstuk waarvan je de verkenners geactiveerd hebt BIJ AANVANG VAN HET EVENT. Ik heb net de draken verkenners vrijgespeeld, dus dan krijg ik ook de prijzen van de draken vanaf nu?
Ik hoop dat je de prijzen van je nieuwe hoofdstuk krijgt, want ik zit nu net in hoofdstuk 6, is toch weer wat extra cultuur of inwoners :)
 

DeletedUser990

Guest
Jammer dat je de prijzen niet aan kan klikken die je wilt.
Gewoon tegen inlevering van eieren dus.
Heb al de zon codex staan, dacht als ik zou proberen bladerencodex te winnen kan zoncodex weg.
Toch weer 400 cultuur extra.
Maar neem de gok toch maar niet.
Sta tot dusver 1 op 4. Dus 1 prijs van de 4 keer proberen.
Weet dat velen kennispunten en relekwieen geweldige prijzen vinden.
Maar die win ik ook met toernooien.
Dus nu wachten op Handelaars en dan maar gokken.
 

DeletedUser1769

Guest
Jammer dat je de prijzen niet aan kan klikken die je wilt.
Gewoon tegen inlevering van eieren dus.
Heb al de zon codex staan, dacht als ik zou proberen bladerencodex te winnen kan zoncodex weg.
Toch weer 400 cultuur extra.
Maar neem de gok toch maar niet.
Sta tot dusver 1 op 4. Dus 1 prijs van de 4 keer proberen.
Weet dat velen kennispunten en relekwieen geweldige prijzen vinden.
Maar die win ik ook met toernooien.
Dus nu wachten op Handelaars en dan maar gokken.

Morgen komt dagprijs met veel cultuur, ik persoonlijk vind niet dat je aan die Handelaars nu zoveel hebt.....
 

DeletedUser1769

Guest
Morgen komt dagprijs met veel cultuur, ik persoonlijk vind niet dat je aan die Handelaars nu zoveel hebt.....
Ik heb overgens nog geen enkele dagprijs, heb nu haast 1800 punten gespaard voor de grotere dagprijzen :)
 

DeletedUser1769

Guest
Er is verder nog niets over bekend. We hebben nog 18 dagen, wie weet gaat hij straks toch nog tot de 100. ☺
Waar kan ik trouwens de spoiler vinden met de dag beloningen tot het einde?

Ja, wáár kun je die vinden ? Ik heb dat ook nog niet gevonden...;-(
 

DeletedUser2114

Guest
@Petrouska , kun je ook in normale letters typen aub? Het komt een beetje schreeuwerig over...
Morgen komt dagprijs met veel cultuur, ik persoonlijk vind niet dat je aan die Handelaars nu zoveel hebt.....
Dit vind ik ook, ik had er 2, maar ik heb ze gewoon weer weggedaan. Ze leveren veel te weinig op voor mij.
Ik heb overgens nog geen enkele dagprijs, heb nu haast 1800 punten gespaard voor de grotere dagprijzen :)
Ik heb nu 2565 bij elkaar gespaard en ben ook nog aan het wachten... Ik heb wel het oefenterrein van de orkstrategen.
 

DeletedUser1545

Guest
Ik sta aan feniksquest 78 en ga het 2de huis (kadoo) niet halen. Daarom stop ik ermee voor ik falliet ga
 
Bovenaan