• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Herrijzenis van de feniks 2017' opdrachten en beloningen.

DeletedUser

Guest
Schijnt dat er maar 86 quest zijn als we Dony mogen geloven. Wordt dus heel lastig om de laatste hoofdprijs te halen. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Schijnt dat er maar 86 quest zijn als we Dony mogen geloven. Wordt dus heel lastig om de laatste hoofdprijs te halen. :(

Wat een raar aantal :confused:
Maar van de dagprijzen weten we ook nog niet alles (hoop ik), of ze moeten de prijzen in de herhaling gooien, of wel heel veel gebouwen van eerdere evenementen erbij gaan zetten
 
Prijzen in de herhaling, ik heb alle nieuwe event gebouwen al beschreven op mijn website rewards pagina.
Deze zijn al een maand ofzo verschenen in de spelbestanden.

Elke dag gooi ik er die nieuwe rewards + hun stats online. alle oude event gebouwen hebben een update gekregen tot hoofdstuk 14, dus ook bij de oude event gebouwen krijg je nu hoofdstuk 10 stats.

Zal binnenkort ook een pagina maken met alle stats van alle items van oude events. het heeft er alle schijn van dat blauwdrukken straks gebruikt kunnen worden om je "oude" event gebouwen naar het huidige hoofdstuk te uppen. ik zie anders geen reden om bij alle gebouwen nieuwe levels toe te voegen. en dat verklaart meteen timons claim dat we binnenkort allemaal smachten naar blauwdrukken zowel betalende als niet betalende spelers.

over blauwdrukken gesproken, we zijn als broederschap nu bezig met kistje 8, hopelijk gaan we het halen.
 

DeletedUser1796

Guest
Wat een raar aantal :confused:
Maar van de dagprijzen weten we ook nog niet alles (hoop ik), of ze moeten de prijzen in de herhaling gooien, of wel heel veel gebouwen van eerdere evenementen erbij gaan zetten
86 is wel een heel raar aantal ja
en ik denk dat we inderdaad herhaling van andere evenemten gaan krijgen want op @CrazyWizard zijn pagina heb ik er niet 28 geteld :) en zo lang duurt het evenement.
maar we gaan het zien het is ook wel een beetje leuk om verassingen te krijgen.
(ik hoop op een eenhoorn met vlammen, heb ik 3 verschillende :D)
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dan toch op een herhaling van de nieuwe gebouwen. Ik wilde vanmorgen het brandend ei, maar na 3x proberen had ik 75 kps erbij.
Kon er 2x onderzoeken mee vrijspelen, maar ben nu wel blut in goederen :(
 

DeletedUser1796

Guest
kp's erbij is ook nooit verkeerd haha.
Beta forum heeft een update gehad, ziet er wel goed uit @Lord Jirre wanneer krijgen wij die ;)
 
(ik hoop op een eenhoorn met vlammen, heb ik 3 verschillende :D)

momenteel zijn er 4 event eenhoorns in het spel: de zilvere, de kristal (deze is roze/paars), de regenboog en de bevroren unicorn.
Enkel de laatste zal wel niet in het event zitten, maar de andere 3 kunnen dus wel.

Al vind ik persoonlijk die eenhoorns maar niks :)

Ik vermoed wel dat het obserevatorium een rewards zal zijn, die komt volgens mij al elk evenement terug :)
 
Beta forum heeft een update gehad, ziet er wel goed uit @Lord Jirre wanneer krijgen wij die ;)

De nieuwe forum skin komt zeker naar hier ook, maar eerst moeten alle foutjes er nog uit, daarvoor dient de beta :)
Ik denk dus niet dat het voor direct is.

Maar forum is dan mobiel vriendelijk, wil dat zeggen dat we dan ook een mobiel versie van het spel mogen verwachten...?
 
Prijzen in de herhaling, ik heb alle nieuwe event gebouwen al beschreven op mijn website rewards pagina.
Deze zijn al een maand ofzo verschenen in de spelbestanden.

welke vind jij de moeite ? meestal doe je toch een update van wat goed en minder goed is



Zal binnenkort ook een pagina maken met alle stats van alle items van oude events. het heeft er alle schijn van dat blauwdrukken straks gebruikt kunnen worden om je "oude" event gebouwen naar het huidige hoofdstuk te uppen. ik zie anders geen reden om bij alle gebouwen nieuwe levels toe te voegen. en dat verklaart meteen timons claim dat we binnenkort allemaal smachten naar blauwdrukken zowel betalende als niet betalende spelers.

de blauwdrukken zullen voor mij niet haalbaar zijn , jammer en ik ga ze echt niet kopen.
 
@ratko

Je bent in de quote aan het posten geweest, maakt het beetje lastig lezen, om op je vraag te komen.

Het is erg afhankelijk van de situatie waarin je zit, geen van de gebouwen is echt "beter" dan de oude event gebouwen, maar sommigen zijn zeker wel leuk.

Ik wacht op dit moment met smart om meer informatie over de wonderen update, omdat dit ook voor een flink deel bepaalt wat nu wel of niet goed gaat zijn voor mij.

Mocht die info niet op tijd komen dan zal ik gaan mixen, brandend ei, phoenixcultus en grond van de orkstrategen. dan heb ik van alles wat.
 
momenteel zijn er 4 event eenhoorns in het spel: de zilvere, de kristal (deze is roze/paars), de regenboog en de bevroren unicorn.
Enkel de laatste zal wel niet in het event zitten, maar de andere 3 kunnen dus wel.

Al vind ik persoonlijk die eenhoorns maar niks :)

Ik vermoed wel dat het obserevatorium een rewards zal zijn, die komt volgens mij al elk evenement terug :)

Je vergeet de premium houten eenhoorn (enar's eenhoorn)

daarnaast blijkt de winter event "rudolph" ook als eenhoorn te zijn geclassificeerd door de makers :D
 
Je vergeet de premium houten eenhoorn (enar's eenhoorn)

daarnaast blijkt de winter event "rudolph" ook als eenhoorn te zijn geclassificeerd door de makers :D
die houten eenhoorn is geen event eenhoorn hé, die heb ikdus bewust niet in het lijstje gezet. De rudolph daar weet ik niks van :)
 

DeletedUser472

Guest
De nieuwe forum skin komt zeker naar hier ook, maar eerst moeten alle foutjes er nog uit, daarvoor dient de beta :)
Ik denk dus niet dat het voor direct is.

persoonlijk vind ik de skin van beta lelijk vind totaal niet mooi en hoop dat ze het oude gewoon laten toen ik naar beta kwam en de skin zag dacht ik ben ik op de verkeerde website ofzo of is er iets raars vastgelopen met men laptop vind jammer als het ook hier komt

Maar forum is dan mobiel vriendelijk, wil dat zeggen dat we dan ook een mobiel versie van het spel mogen verwachten...?

zou leuk zijn en had ooit verwacht dat het zou komen aangezien dit ook is met foe grepolis tribal wars 2
als dit komt heb ik weer iets leuks om naar uit te kijken
 

DeletedUser

Guest
Hoi Elvenarianen, bar slecht weer vandaag, maar daardoor kunnen we ons goed wel voorbereiden op het aankomende evenement. ;)
De doorlopende quests zijn als het goed is nu volledig, maar ik ben ook maar een Elfje die zich kan vergissen dus al jullie nog foutjes zien hoor ik het graag. :)

De dagquests en prijzen worden nog dagelijks geupdate. Ik denk dat ik de info daarvoor van de beta-site ga plukken, want ik hou het met mijn kleine stadje zonder goederen en vrijwel geen handel :oops::oops::oops::oops::oops::oops: niet lang meer vol helaas :(:(:(
 
ik update ze middennacht elke keer net voor ik naar bed ga
http://crazywizard.info/en/event_easter_2017_rewards.html
http://crazywizard.info/en/event_easter_2017_daily.html

nog een paar minuutjes en dan is de main quest ook compleet inclusief alle sky essence, ben nu bezig met de laatste 2 onbekenden.
http://crazywizard.info/en/event_easter_2017_main.html

en om het makkelijk te maken staar er nu ook een kansberekiningskaart met wat je met de kistjes verdient als je alleen kleine, middel of groote kistjes opent
http://crazywizard.info/en/event_probability_chart.html
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1333

Guest
Interessant. Ik moet zeggen dat ik de nieuwe gebouwen wel wat vind hebben.

En we krijgen het Feniksfeest voor Pasen, wat ik ook leuk vind.

Kerst werd het Winterevent, met een combinatie van een sneeuwfestijn en het oude Keltische Lichtfeest.


Ik vind het wel jammer dat oude cultuurgebouwen practisch nutteloos worden; blauwdrukken zijn erg lastig te krijgen en het cultuurverschil tussen de gebouwen uit hoofdstuk VIII (zomerevent), IX (Halloween, Winterevent, Valentijn), en nu X is wel heel erg groot.
 

DeletedUser

Guest
Weet iemand misschien wanneer het nieuwe event gaat beginnen? thx!
 

DeletedUser2080

Guest
ik update ze middennacht elke keer net voor ik naar bed ga
http://crazywizard.info/en/event_easter_2017_rewards.html
http://crazywizard.info/en/event_easter_2017_daily.html

nog een paar minuutjes en dan is de main quest ook compleet inclusief alle sky essence, ben nu bezig met de laatste 2 onbekenden.
http://crazywizard.info/en/event_easter_2017_main.html

en om het makkelijk te maken staar er nu ook een kansberekiningskaart met wat je met de kistjes verdient als je alleen kleine, middel of groote kistjes opent
http://crazywizard.info/en/event_probability_chart.html

Zie en snap ik het nu goed dat je beter de kleine eieren kunt openen ipv de grote?
 
Bovenaan