• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Herrijzenis van de feniks 2017' opdrachten en beloningen.

DeletedUser

Guest
@Schoppenaas & @Petrouska
Wapenkamers op lvl 27 leveren 530 Orken per 12 uur op en 770 per 24 uur.
Het Orken-event gebouw levert idd maar max 240 Orken per dag op in Hoofstuk 10, dus je zou er eigenlijk al 3 daarvan moeten hebben om gelijk te spelen met een wapenkamer (dus ruimte dan 12x6). De wapenkamer is 6x4, dus voor dezelfde hoeveelheid Orken ben je meer ruimte kwijt. Behalve dat je minder inwoners en cultuur nodig hebt als je voor het Event-gebouw kiest.

Maar dat kun je wel minder legereenheden tegelijkertijd trainen, dus moet je veel tijd overhebben om steeds een nieuw trainingstroepje aan te zetten.
Ik heb het lange tijd met 3 wapenkamers gedaan, maar merk nu dat het te weinig is om goed te kunnen trainen voor de toernooien.
Voor provincies hoef ik niet te trainen want dat is mission impossible geworden :rolleyes:
 
Maakt het trouwens nog verschil met wanneer je een dagbeloning ontvangt en wanneer je hem neerzet? Bijvoorbeeld bij de laatste dagbeloning, The Phoenix Excursion krijg ik in hoofdstuk 8 maar 1680 cult en 360 popjes. Maar in hfst 9 al 3200 cult en 680 popjes. Als ik heb in mijn inventory bewaar tot hfst 9 krijg ik dan die goederen als ik hem dan neer zet?, of gewoon de goederen bij het verkrijgen van dit object? :rolleyes:
 

DeletedUser472

Guest
Maakt het trouwens nog verschil met wanneer je een dagbeloning ontvangt en wanneer je hem neerzet? Bijvoorbeeld bij de laatste dagbeloning, The Phoenix Excursion krijg ik in hoofdstuk 8 maar 1680 cult en 360 popjes. Maar in hfst 9 al 3200 cult en 680 popjes. Als ik heb in mijn inventory bewaar tot hfst 9 krijg ik dan die goederen als ik hem dan neer zet?, of gewoon de goederen bij het verkrijgen van dit object? :rolleyes:
de hfd dat je bent op het moment dat je hem krijgt is hoe goed die is dus je kan helaas niet wachten tot je in het volgende hfd bent en dan gaan plaatsen
 

DeletedUser2080

Guest
de tijden kloppen niet meer in het spel. bij de dagaanbieding staat dat ie over 23 uur verloopt, maar rechts boven in staat de tijd wel 2 uur verder.
Om nu te voorkomen dat ik voor jan met de korte achternaam wakker blijf... ga ik morgen maar es op tijd mn bed in :D
 

DeletedUser

Guest
de tijden kloppen niet meer in het spel. bij de dagaanbieding staat dat ie over 23 uur verloopt, maar rechts boven in staat de tijd wel 2 uur verder.
Om nu te voorkomen dat ik voor jan met de korte achternaam wakker blijf... ga ik morgen maar es op tijd mn bed in :D
Dat zijn dus die 2 uur waar Didi het over had. Om middernacht is er nog een laatste dagquest maar daar heb je maar 2 uurtjes voor om die te voltooien.
Om 02:00 uur is het morgennacht dan echt afgelopen en kan je niks meer met je luchtextract doen. Wordt dus toch wekker zetten om die laatste kans te pakken. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
de tijden kloppen niet meer in het spel. bij de dagaanbieding staat dat ie over 23 uur verloopt, maar rechts boven in staat de tijd wel 2 uur verder.
Om nu te voorkomen dat ik voor jan met de korte achternaam wakker blijf... ga ik morgen maar es op tijd mn bed in :D

@Stellina Om 24:00 vannacht wordt de klok voor de dagprijs gereset wordt dezelfde prijs als vandaag nog voor 2 uurtje aangeboden
 
In de nacht van maandag op dinsdag is er nog voor 2 uurtjes (van 0:00 tot 2:00) een extra dagquest, de dagprijs van maandag blijft daarom 2 uur langer staan.
Voor de nachtbrakers een extra kansje dus ;)

Die extra dagquest heb ik ook gezien, echter niet dat de dagpijs bleef staan (was wel zo afgelopen events)
deze keer was er op beta een error die allemaal rare tekens liet zien, en ook de prijzen in de eieren waren foetsie, je kon ze wel openen en kreeg er ook iets voor, maar of de dagprijs er ook bij zat weet ik dus niet, ik heb die iig niet gehad.
 
Die tijd rechts IN het event venster is dus de totale resterende tijd voor het event, en da's inderdaad een 2 uur extra.
Niet te verwarren met rechts in het spel waar er ook een timer kan staan, maar da's van diamant-aanbiedingen.
 

DeletedUser2121

Guest
de hfd dat je bent op het moment dat je hem krijgt is hoe goed die is dus je kan helaas niet wachten tot je in het volgende hfd bent en dan gaan plaatsen
oh ik ben een nieuwe speler en ik dacht dat de gebouwen mee zouden groeien... wat een grote tegenvaller zeg.
 
oh ik ben een nieuwe speler en ik dacht dat de gebouwen mee zouden groeien... wat een grote tegenvaller zeg.

als ze mee zouden groeien is er na een paar events nikt meer te winnen, vol=vol :(
Je kan moeilijk 1200 event gebouwtjes plaatsen.

bij de meeste events zijn we weer gegroeit en kunnen we dus weer iets leuks verdienen.
 

DeletedUser2121

Guest
als ze mee zouden groeien is er na een paar events nikt meer te winnen, vol=vol :(
Je kan moeilijk 1200 event gebouwtjes plaatsen.

bij de meeste events zijn we weer gegroeit en kunnen we dus weer iets leuks verdienen.
oh ja dat is inderdaad zo :) je hebt helemaal gelijk :)
 
Bovenaan