• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Herrijzenis van de feniks 2017' opdrachten en beloningen.

De laatste quests leveren de meeste luchtextracten op. Samen me de dagopdrachten en de luchtextracten die in je stad te voor schijn komen kan je nog 900 stuks bijéén sprokkelen. Wat toch nog een 160 extra punten kan opleveren. Weet niet hoeveel je te kort komt ?
Ik sta aan feniksquest 78 en ga het 2de huis (kadoo) niet halen. Daarom stop ik ermee voor ik falliet ga
 

DeletedUser2114

Guest
Ik sta aan feniksquest 78 en ga het 2de huis (kadoo) niet halen. Daarom stop ik ermee voor ik falliet ga
Jawel, lijkt nu dat je het niet gaat halen, maar je hebt ook nog de vallende eieren waar je luchtextract van kunt krijgen en de dagelijkse opdrachten :) En de laatste opdrachten van die 86 leveren het meest op ;)
 
Bijna klaar met de 86 quests, maar daarmee kom ik op 290 veertjes, niet genoeg voor de 400 benodigd van hoofdprijs 2.
Als je daar nog 15*35 eieren bijtelt, kom ik misschien net aan 80 veertjes...
Eieren vind ik zo'n 10 per dag, 140 eieren in totaal, dat is ook weer 20 veertjes... wordt dus heeeel krap, net wel, net niet.

Hoofdprijs drie is sowieso kansloos. Waarom iets maken wat toch niemand kan halen?!?
 

DeletedUser

Guest
Dagprijs 22 is ook een topprijs . Ik heb het in mijn beta-stadje gewonnen en krijg echt veel hamertjes ervan :D

Ork-schuilplaats, geeft hamertjes als je nog niet in het orken-hoofdstuk bent (en aardig wat), en vanaf het Orkenhoofdstuk: Orken
 
Dank je Didi, kan je me ook vertellen wat de supplies zijn die je krijgt bij de orkschuilplaats? Vanaf level 8 krijg je orks, maar tot level8 krijg je cultuur en supplies. Maar wat zijn die supplies?
 

DeletedUser

Guest
Dank je Didi, kan je me ook vertellen wat de supplies zijn die je krijgt bij de orkschuilplaats? Vanaf level 8 krijg je orks, maar tot level8 krijg je cultuur en supplies. Maar wat zijn die supplies?

Het is wel zo blijkbaar dat eenmaal gewonnen in een hoofdstuk lager dan het Orkenhoofdstuk (dus lager dan H8), het niet spontaan Orken gaat leveren als je in het Orkenhoofdstuk komt. Het blijft dan hamertjes (voorraden/supplies) leveren.
 
Maar bij de beschrijving staat dat je vanaf hoofdstuk8 geen voorraden meer krijgt maar orks. Plus maar 460 cultuur en 180 orks. Wat kan je met die orks doen? Zijn dat nieuwe vechtpoppetjes? En kan je die verder in het hoofdstuk ook zelf met de boom vrijspelen? Of is dit de enige kans om orks te krijgen? o_O:rolleyes: Het is voor mij nog een groot ?
 

DeletedUser472

Guest
Maar bij de beschrijving staat dat je vanaf hoofdstuk8 geen voorraden meer krijgt maar orks. Plus maar 460 cultuur en 180 orks. Wat kan je met die orks doen? Zijn dat nieuwe vechtpoppetjes? En kan je die verder in het hoofdstuk ook zelf met de boom vrijspelen? Of is dit de enige kans om orks te krijgen? o_O:rolleyes: Het is voor mij nog een groot ?

is een nieuwe soort goeder die je moet maken in wapenkamer kan je later orcs produceren deze heb je voor best veel dingen nodig zoals je werkplaatsen later upgrade ook in provincies kost orcs om te onderhandelen en het kost ook orcs om de orc gastrasfabrieken te laten produceren en de orcstrateeg en orcskrijger kosten ook orcs om te maken
 
Ooohh, het zijn dus dezelfde orks die je nu produceert in de wapenkamers?, daar heb ik er 3 van die orks maken. Veel hamertjes voor nodig. Ik vind het dan geen toegevoegde waarde hebben met maar 180 orks per 24 uur. Kan je beter een wapenkamer erbij bouwen. ;)
 

DeletedUser1333

Guest
Ooohh, het zijn dus dezelfde orks die je nu produceert in de wapenkamers?, daar heb ik er 3 van die orks maken. Veel hamertjes voor nodig. Ik vind het dan geen toegevoegde waarde hebben met maar 180 orks per 24 uur. Kan je beter een wapenkamer erbij bouwen. ;)
Weet ik zo net nog niet. Wapenkamers nemen ook 25 velden in ipv 8, dus je kunt 3 van die dingen neerzetten voor elke Wapenkamer.
 
Die vlieger gaat niet op ben ik bang. Want de wapenkamers produceren veel meer orks. En die orks ga je weer nodig hebben, massa's orks.
 

DeletedUser1333

Guest
Die vlieger gaat niet op ben ik bang. Want de wapenkamers produceren veel meer orks. En die orks ga je weer nodig hebben, massa's orks.
520 op level 23, ik weet niet wat de Wapenkamers op level 27 produceren maar...
Wapenkamers nemen ook nog cultuur en inwoners in.

De Orkschuilplaats doet dat niet, dus het is 180 Orks per 24 uur en hij levert cultuur op ipv dat hij cultuur kost... Ik denk dat de inefficientie slechts een illusie is.
 

DeletedUser1769

Guest
520 op level 23, ik weet niet wat de Wapenkamers op level 27 produceren maar...
Wapenkamers nemen ook nog cultuur en inwoners in.

De Orkschuilplaats doet dat niet, dus het is 180 Orks per 24 uur en hij levert cultuur op ipv dat hij cultuur kost... Ik denk dat de inefficientie slechts een illusie is.
Hoeveel wapenkamers en kazerne heb je nodig ??
 
@Schoppenaas : Aan de andere kant leveren wapenkamers een berg punten op en cultuurgebouwen 0.0 . Voor lvl 24 nemen ze zelf een vakje een minder in voor 580/orks per dag.

@Petrouska : Ik vind 4 wel aangenaam, sommige zetten er meer , andere weer minder. Hangt er vanaf hoeveel je zoekt te vechten in de tornooien.
 
Bovenaan