• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: spoiler 'Herrijzenis van de feniks 2017' opdrachten en beloningen.

DeletedUser

Guest
Zie en snap ik het nu goed dat je beter de kleine eieren kunt openen ipv de grote?
Hangt er van af voor welke prijs je gaat.
Ga je voor de gebouwen dan is de kleinste de beste keuze.
Ga je voor runen dan is de middelste de beste keuze.
Ga je voor KP's dan is de grootste de beste keuze.

Maar de verschillen zijn maar minimaal deze keer. Hou er rekening mee dat we dit keer maar 5500~6000 luchtextract (wat een vertaling weer. :() krijgen, dus niet zoveel als met winter event. Kans op de 3e hoofdprijs is zonder dia's 0%.
 

DeletedUser2080

Guest
Hangt er van af voor welke prijs je gaat.
Ga je voor de gebouwen dan is de kleinste de beste keuze.
Ga je voor runen dan is de middelste de beste keuze.
Ga je voor KP's dan is de grootste de beste keuze.

Maar de verschillen zijn maar minimaal deze keer. Hou er rekening mee dat we dit keer maar 5500~6000 luchtextract (wat een vertaling weer. :() krijgen, dus niet zoveel als met winter event. Kans op de 3e hoofdprijs is zonder dia's 0%.


ik denk dias? diamanten... das balen. ik wil runen en een prijs met bevolking extra... dus t wordt dan de middelste. dank!
 
Hallo, ik kan mijn eieren niet oppakken in mijn stad, er zijn er nu al 8 gevallen maar als ik er op klik dan gebeurt er niets...weet iemand hoe dit kan?

Ooooo....hahaha ik zie het al! dat waren nep eieren, de kleintjes kan ik wel pakken!
 
Laatst bewerkt:
is afhankelijk van wat je wilt bereiken.

elke soort eieren heeft zijn voor en nadelen. je zal zelf moeten kijken wat voor jouw het belangrijkste is.
 

DeletedUser1796

Guest
momenteel zijn er 4 event eenhoorns in het spel: de zilvere, de kristal (deze is roze/paars), de regenboog en de bevroren unicorn.
Enkel de laatste zal wel niet in het event zitten, maar de andere 3 kunnen dus wel.

Al vind ik persoonlijk die eenhoorns maar niks :)

Ik vermoed wel dat het obserevatorium een rewards zal zijn, die komt volgens mij al elk evenement terug :)
@kersepitje we hebben het Observatorium en vandaag ook de zilveren eenhoorn :) 1 eenhoorn hebben we dus al, ik vind ze gewoon grappig en ook omdat ze ook zo klein zijn kan je ze meestal wel kwijt:)
 
Hangt er van af voor welke prijs je gaat.
Ga je voor de gebouwen dan is de kleinste de beste keuze.
Ga je voor runen dan is de middelste de beste keuze.
Ga je voor KP's dan is de grootste de beste keuze.

Maar de verschillen zijn maar minimaal deze keer. Hou er rekening mee dat we dit keer maar 5500~6000 luchtextract (wat een vertaling weer. :() krijgen, dus niet zoveel als met winter event. Kans op de 3e hoofdprijs is zonder dia's 0%.
5500-6000??? ik kom echt niet verder dan +-4600 :(
 

DeletedUser1152

Guest
hallo, ik met dilemma beetje, ik wou graag van elke niet bonus goed 1fabriekje houden omdat ik het gewoon mooi en leuk vind om ze te hebben maar nu toch aan het twijfelen met dat nieuw te winnen event gebouw HANDELSREIZIGER daar die maar 6 vakjes in beslag nemen en mijn marmer en staal toch 30 a 36 vakjes, die produceren nu 231 goed/3uur en handelsreiziger volgens de info van crazy wizard op mijn niveau (zit in boselven) 151/3uur, nu is mijn vraag produceert die dan beide goederen tegelijk of moet je het afwisselend doen, vind deze info toch belangrijk in het nemen van mijn beslissing om ze al of niet te houden, kan 30 vakjes besparen maar wil weten hoe productie in detail zit... wat denken jullie?
 

DeletedUser189

Guest
je kunt ze op 3 of 9 uur zetten en dan kiezen welk goed hij moet produceren (niet beide tegelijk) wat wel heel mooi is er zitten geen kosten aan vast om het goed te maken
 

DeletedUser1152

Guest
je kunt ze op 3 of 9 uur zetten en dan kiezen welk goed hij moet produceren (niet beide tegelijk) wat wel heel mooi is er zitten geen kosten aan vast om het goed te maken[/QUOTE
]
hmmm bedankt alvast voor de info, word nog moeilijke beslissing, hou ik me fabriekjes, die nu zo mooi zijn en max level hoofdstuk boselven of ga ik voor wat extra plaats door de handelsreiziger, er meermaals mij gezegd doe ze weg, ze brengen amper op in vergelijking je bonus goed maar ik koppig, vond ze gewoon mooi van elk 1 en de bonusgoederen ik er 2 tot 4, maar nu kom ik na lange tijd wa plaats tekort dusja denken denken :)
 
Mysterious Magic Egg (3x4) 6000 cultuur (voor Hoofdstuk X)
Purple Phoenix Egg (4x4) 5500 cultuur + 1480 pop (voor Hoofdstuk X)
Rise of Phoenix (4x5) 6100 cultuur + 2500 pop (voor Hoofdstuk X)

Wel een groot verschil in Cultuur en Poppetjes voor de levels. Ik ben level 8 maar krijg bij de laatste, Rise of Phoenix maar 2600 cultuur en 1080 poppetjes.
 

DeletedUser990

Guest
Ik heb ook van de 1e t. fabrieken niet bonus goederen en van de 2e en 3e 1x. gewoon omdat ik ze leuk vind.
Maar nu zou ik dus 1 hout en 1 staal weg kunnen doen.
Wacht op de 2 en 3 tier handelaar.
1xhout en 1x staal levert 2x verschillende maten op en heb juist alles mooi strak aan elkaar, met ruimte nu voor boselven.
Dus als ik die andere handelaren ook zou kunnen winnen ,enge gedachte eigenlijk, kan ik 4 grote fabrieken weg doen en ja dat levert schuif en denkwerk op, maar daar doe ik het graag voor!

HOOP echt dat ze deze prijzen goed winnend gemaakt hebben i.v.m. ruimte tovenaars en draken.
 

DeletedUser1152

Guest
toch net een groot nadeel bedacht, gelukkig op tijd, ging toch voor handelaar gaan, maar in mijn geval , wou ik dan die niet bonus fabriekjes weg doen, spaarde plaats door dan die handelaar te zetten (schat 30 vakjes, best veel dus) maar dan verlies ik best heeeeel wat klassement punten ook daar ze tot max level al staan intussen, snik snik dan maar voor de andere prijzen he, hoop er nog bijkomen dan met ventjes extra en cultuur

of helemaal beter, gewoon extra grond eens kunnen winnen zou superleuk en tof zijn, mss een goed voorstel ??? hint hint
grtjs :)
 

DeletedUser1152

Guest
Ik heb ook van de 1e t. fabrieken niet bonus goederen en van de 2e en 3e 1x. gewoon omdat ik ze leuk vind.
Maar nu zou ik dus 1 hout en 1 staal weg kunnen doen.
Wacht op de 2 en 3 tier handelaar.
1xhout en 1x staal levert 2x verschillende maten op en heb juist alles mooi strak aan elkaar, met ruimte nu voor boselven.
Dus als ik die andere handelaren ook zou kunnen winnen ,enge gedachte eigenlijk, kan ik 4 grote fabrieken weg doen en ja dat levert schuif en denkwerk op, maar daar doe ik het graag voor!

HOOP echt dat ze deze prijzen goed winnend gemaakt hebben i.v.m. ruimte tovenaars en draken.


zoals daarjuist vermeld, mss eraan denken je wel de klassementspunten verliest... :( :(
 

DeletedUser990

Guest
Maar ik speel voor de lol. Klassementspunten zijn leuk maar niet zaligmakend! Dan had ik geen niet bonusfabrieken neergezet en meer bonusfabrieken, 1 maat allemaal.
 

DeletedUser

Guest
toch net een groot nadeel bedacht, gelukkig op tijd, ging toch voor handelaar gaan, maar in mijn geval , wou ik dan die niet bonus fabriekjes weg doen, spaarde plaats door dan die handelaar te zetten (schat 30 vakjes, best veel dus) maar dan verlies ik best heeeeel wat klassement punten ook daar ze tot max level al staan intussen, snik snik dan maar voor de andere prijzen he, hoop er nog bijkomen dan met ventjes extra en cultuur

of helemaal beter, gewoon extra grond eens kunnen winnen zou superleuk en tof zijn, mss een goed voorstel ??? hint hint
grtjs :)
Net even je dorp bekeken, dacht dat je misschien nog in het begin zat maar je bent al bij de boselfen. Waarom heb je dan nog niet-bonus fabrieken, die zijn hartstikke inefficiënt ?
 

DeletedUser1152

Guest
Maar ik speel voor de lol. Klassementspunten zijn leuk maar niet zaligmakend! Dan had ik geen niet bonusfabrieken neergezet en meer bonusfabrieken, 1 maat allemaal.

klopt niet helemaal ergens, ze brengen evenveel klassement punten op of het nu je bonus is of niet op gelijke levels he, maar de bonus fabrieken leveren immens veel meer goederen op ten aanzien de niet bonus fabrieken, is ze gezet omdat ik van elk wat wou, maar wegdoen voor die te winnen handelsreiziger kost me 2x 2748 klassements punten en vind dat toch erg veel...
 
Bovenaan