• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar's finest broederschap

Naam van de broederschap


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Enquête gesloten .

DeletedUser166

Guest
Welkom, ik heb je toegevoegd. Als je vragen hebt horen we het wel
Dankjewel! Uiteraard zal ik met vragen komen, hier de eerste:

Hoe kan ik zien welke gevechtstroepen het beste ingezet kunnen worden tegen bepaalde tegenstanders? Nu doe ik maar wat op de gok en soms gaat het goed en soms gaat het volledig verkeerd en ben ik alle troepen kwijt.
 

DeletedUser47

Guest
Dat is een stukje ervaring + als je op een i klikt bij een troep dan kan je zien waar ze eventueel aanvals en verdedigings bonussen voor hebben.
 

DeletedUser166

Guest
ja dat stukje info had ik al wel ontdekt, maar ondanks dat sla ik af en toe de plank nog gigantisch mis. Ach ja, dan maar weer nieuwe troepen aanmaken.
 

DeletedUser127

Guest
ja dat stukje info had ik al wel ontdekt, maar ondanks dat sla ik af en toe de plank nog gigantisch mis. Ach ja, dan maar weer nieuwe troepen aanmaken.

Het ligt er een beetje aan wat je precies tegen komt, zoals wsids zegt een beetje ervaring inderdaad, duurde voor mij niet lang om te zien dat een ridder me zwaarddansertjes zo kapot maakt, dus nu sla ik ze maar kapot met Treant's :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, nou ik heb nu werkelijk niks meer hoor!! heb echt al mijn staal en goud en productie omgeruild tegen zijde!! echt een hel om dat te krijgen... en nu voor de volgende research heb ik weer bakken vol kristal en zijde nodig!! en geen een keer boekenrollen :(

En opnieuw kijk ik op me marktplaats... geen aanbiedingen voor zijde, maar juist 20 pagina's met vraag naar zijde *_*
Hoe werkt dat bonus gedoe want serieus niemand heeft gewoon zijde in een straal van 10 mensen om me heen fzow

Op zich niet nieuw (beta) maar eea heeft te maken met de doorontwikkeling, onderzoek dus :D om bepaalde onderzoeken af te ronden wordt er bijvoorbeeld gevraagd om zijde en boekrollen en ja... als je die dan niet hebt... :D
 

DeletedUser

Guest
:(Heb ik nog een kans? had al eerder de vraag gesteld hier, maar helaas geen reactie op gehad

;)
 

DeletedUser166

Guest
Het ligt er een beetje aan wat je precies tegen komt, zoals wsids zegt een beetje ervaring inderdaad, duurde voor mij niet lang om te zien dat een ridder me zwaarddansertjes zo kapot maakt, dus nu sla ik ze maar kapot met Treant's :)

die heb ik nog niet, maar aangezien die riddertjes positieve energie krijgen uit hun gevechten tegen zwaardjes val ik die alleen met boogjes aan op dit moment. En dat werkt ook redelijk.
 

DeletedUser

Guest
Het kan nooit kwaad om meteen in een grote broederschap te zitten, dus schrijf mij maar op. Na een week spelen ben ik toch al in de top-1000 geraakt. Ik ben Elf, en ik heb marmer, kristal en edelstenen. De laatste 2 moet ik nog wel vrijspelen.
 

DeletedUser47

Guest
:(Heb ik nog een kans? had al eerder de vraag gesteld hier, maar helaas geen reactie op gehad

;)
Jazeker, op de 1e pagina van dit topic staat een lijst met leden, jij bent al toegevoegd(#19).

BTW nog 4 leden en de broederschap zit vol.

Ieder nieuw lid na de 25 zal op een aparte lijst bijgehouden worden. En zodra de kans zich voor doet wordt een bericht uitgestuurd naar de 1e op die lijst met de vraag of hij/zij in de broederschap wil.
 

DeletedUser168

Guest
Hallo iedereen.
Wil me graag ook aanmelden binnen deze actieve groep.
Bonusproducten zijn bij mij :Hout, Zijde en Toverstof.
Verder heb ik vraagje, moeten de leden van de groep bijelkaar liggen of kan het ook gewoon met spelers die je niet kan vinden op de wereldkaart?
Zonde dat de steden geen coördinaten hebben of zo, zodat je met provincie-veroveringen in een bepaalde richting kunt werken.
 

DeletedUser

Guest
Jazeker, op de 1e pagina van dit topic staat een lijst met leden, jij bent al toegevoegd(#19).

BTW nog 4 leden en de broederschap zit vol.

Ieder nieuw lid na de 25 zal op een aparte lijst bijgehouden worden. En zodra de kans zich voor doet wordt een bericht uitgestuurd naar de 1e op die lijst met de vraag of hij/zij in de broederschap wil.
Als het mogelijk is mag je mij toevoegen....ben wel nog nieuw maar ga toch al lekker vooruit in het spel ;)...owja ben Elf trouwens en waar kan je zien welke bonus je hebt?? ben namelijk mijn stadhuis aant het uppen nu
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser166

Guest
als je naar de wereldkaart gaat zie je daar drie icoontjes. De rechter is voor de relikwien die je al hebt veroverd. Daar staat ook bij vermeld welke bonussen je hebt.
 

DeletedUser47

Guest
als je naar de wereldkaart gaat zie je daar drie icoontjes. De rechter is voor de relikwien die je al hebt veroverd. Daar staat ook bij vermeld welke bonussen je hebt.
+ als je bij iemand op de kaart kijkt kan je a.d.h.v. de kaart zien welke bonussen iemand heeft. De bonussen van iemand zijn. Hetgeen in het noorden, zuidoosten en zuidwesten. In jou geval is dat dus marmer, kristal en edelsteen
 

DeletedUser

Guest
als je naar de wereldkaart gaat zie je daar drie icoontjes. De rechter is voor de relikwien die je al hebt veroverd. Daar staat ook bij vermeld welke bonussen je hebt.
Gevonden, heb voorlopig enkel een houtbonus...voor ik ik aan de volgende bonus kom moet ik nog heel wat dingen vrijspelen blijkbaar o_O
 

DeletedUser

Guest
+ als je bij iemand op de kaart kijkt kan je a.d.h.v. de kaart zien welke bonussen iemand heeft. De bonussen van iemand zijn. Hetgeen in het noorden, zuidoosten en zuidwesten. In jou geval is dat dus marmer, kristal en edelsteen
OK ben ff jou dorp op de kaart gaan zoeken en jij zou dan volgende bonussen hebben volgens mij: zijde, toverstof en hout klopt dat?
 

DeletedUser47

Guest
OK ben ff jou dorp op de kaart gaan zoeken en jij zou dan volgende bonussen hebben volgens mij: zijde, toverstof en hout klopt dat?
Dat klopt inderdaad. Zoals je ook op de 1e pagina kan zien
 

DeletedUser163

Guest
Heb nog niet echt de toegevoegde waarde gezien van een broederschap, je kan elkaar niet aanvallen e.d.
Maar misschien heb ik er overheen gelezen.
 

DeletedUser7

Guest
Een broederschap heeft als voordeel dat je met elkaar kunt handelen zonder dat je een bonus moet betalen.
Elkaar aanvallen zal waarschijnlijk niet heel snel mogelijk worden in dit spel :)
 
Bovenaan