• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar's finest broederschap

Naam van de broederschap


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Enquête gesloten .

DeletedUser39

Guest
Ik hoop dat iemand van ons een zijde bonus heeft want niemand heeft blijkbaar zijde... ik kom gewoon nooit aan die 820 die ik nodig heb om verder te kunnen onderzoeken.

Kan wel een fabriek maken, maar met 13 per 3 uur heb ik nog dagen nodig wil ik dat bereiken. En als ik me fabriek wil upgraden kost het me nog eens een hoop zijde :(
 

DeletedUser47

Guest
Toevallig heb ik een zijde bonus,
Ik zal binnenkort wel iets opzetten voor om gemakkelijk de bonus te zien van leden
 

DeletedUser127

Guest
Zijde is inderdaad genaaid, ik heb maar 3 fabrieken gemaakt maar kan ze nog niet verder dan lvl 3 doen :p dus wsids mag er wel 20 neer zetten straks :p
 

Deleted User - 1928

Guest
Graag wil ik me ook aanmelden.
Ik heb nog helemaal geen ervaring met dit spel en met gilde's, broedschappen en zo. Maar weet zeker dat jullie me daarin wel wegwijs maken ;)

Staal, Kristal en Elixer zijn hier de bonusproducten.
 

DeletedUser127

Guest
Graag wil ik me ook aanmelden.
Ik heb nog helemaal geen ervaring met dit spel en met gilde's, broedschappen en zo. Maar weet zeker dat jullie me daarin wel wegwijs maken ;)

Staal, Kristal en Elixer zijn hier de bonusproducten.

Komt helemaal goed hoor :)
 

DeletedUser134

Guest
we hebben wisids, onze elvenarwiki :D

als je iets niet weet of post het op het forum of vraag het hem :D
 

DeletedUser127

Guest
Heb een broederschap gemaakt op de beta, en je kan er niet zo heel veel mee nog, alhoewel ik alleen ben en nog geen handelaar heb, zodra ik die wel heb kijk ik wel van hoe of wat en deel ik het uiteraard

NMpijdbN.jpg
ojdiXo3q.png
nhZsUi2r.png
cNQYtz14.png
tnqqAWOh.png

Nu nog even mensen werven, of iemand moet interesse hebben, je weet de naam, meld je aan en zoeken we het samen uit :p
 

DeletedUser47

Guest
Zo te zien kan je mensen titels geven. Dat is mooi want dan kunnen we taken gaan onderverdelen in de broederschap.

Als mensen interesse hebben in bepaalde titels, stuur dan even een conversatie dan kunnen we het bespreken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7

Guest
Titels tonen aan welke rang iemand heeft in je broederschap, dus tenzij je mensen een rang wilt geven alleen voor de titel, zou ik die besprekingen nog even uitstellen ;)
 

DeletedUser47

Guest
Titels tonen aan welke rang iemand heeft in je broederschap, dus tenzij je mensen een rang wilt geven alleen voor de titel, zou ik die besprekingen nog even uitstellen ;)

Maar dat bedoel ik ook, er zijn mensen nodig voor recruitment e.d.
 

DeletedUser39

Guest
Misschien handig er even bij te zetten wie welke bonussen heeft, ik heb staal, boekenrollen en toverstof
 

DeletedUser39

Guest
Haha, nou ik heb nu werkelijk niks meer hoor!! heb echt al mijn staal en goud en productie omgeruild tegen zijde!! echt een hel om dat te krijgen... en nu voor de volgende research heb ik weer bakken vol kristal en zijde nodig!! en geen een keer boekenrollen :(

En opnieuw kijk ik op me marktplaats... geen aanbiedingen voor zijde, maar juist 20 pagina's met vraag naar zijde *_*
Hoe werkt dat bonus gedoe want serieus niemand heeft gewoon zijde in een straal van 10 mensen om me heen fzow
 

DeletedUser47

Guest
Ik zal straks de bonussen van leden toevoegen aan de 1e post. Van de mensen van wie ik de bonus nog niet weet zal in een berichtje sturen
 
Bovenaan