• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar's finest broederschap

Naam van de broederschap


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
ik ben gevraagd voor een broederschap namelijk home front wat houdt dit eigenlijk in want begrijp het niet goed kan iemand dit even uitleggen voor ik wat toezeg mvg want ben nog niet zo lang bezig en ken het spel nog niet echt goed
 

DeletedUser7

Guest
Je kunt slechts in 1 broederschap tegelijk zitten. Mocht je naar een andere broederschap willen, dan moet je 24 uur wachten nadat je je oude broederschap hebt verlaten.
Dus als je in "Elvenar's Finest" wilt, dan moet je die uitnodiging van "Home Front" maar even laten liggen.
 

DeletedUser47

Guest
Een broederschap is een gemeenschap van mensen die samenwerken, een broederschap joinen is geen probleem, maar als je uit de broederschap gaat is er een cooldown van 24 uur voor je in een andere broederschap kan.

Enkele voordelen van een broederschap zijn:
-Chat met leden van de broederschap
-Handel met leden van de broederschap(ook al heb je ze niet ontdekt)
-Burenhulp met leden van de broederschap(ook al heb je ze niet ontdekt)
 

DeletedUser47

Guest
Elvenar's Finest is weer opzoek naar 2 nieuwe leden. Mocht je intresse hebben dan kan je ons een bericht sturen.

Een paar kleine eisen:
Mailen kan naar wsids, Blasti en Supervlieg met de titel: solicitatie broederschap.
Wij nemen alleen mensen aan die minstens 4500 punten hebben, wij hebben hier voor gekozen omdat we mensen willen helpen die een idee hebben hoe elvenar speelt.
We handelen tegen een eerlijke prijs, leden die dat niet doen worden hier direct op aan gesproken. De verdere regels worden intern besproken.
We zijn een groep die actief zijn, burenhulp is dagelijks, dus we vragen om 1 keer per dag minimaal online te zijn.

Mensen met marmer of boekrollen hebben een grotere kans.
 

DeletedUser

Guest
Een broederschap is een gemeenschap van mensen die samenwerken, een broederschap joinen is geen probleem, maar als je uit de broederschap gaat is er een cooldown van 24 uur voor je in een andere broederschap kan.

dit is niet helemaal waar, ik ben zondag uit mijn Broeder-schap gegaan, en kon gelijk in de andere stappen toen ik eenmaal een uitnodiging kreeg;)
 

DeletedUser47

Guest
Ja het blijkt dus dat de cooldown start zodra in een broederschap toetreed.
 
Bovenaan