• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar's finest broederschap

Naam van de broederschap


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Enquête gesloten .

DeletedUser47

Guest
Mensen in dezelfde broederschappen kunnen gemakkelijker met elkaar communiceren en handelen met elkaar. Later worden er meer functionaliteiten voor broederschappen toegevoegd zoals gezamenlijke opdrachten e.d.
 

DeletedUser

Guest
Een broederschap heeft als voordeel dat je met elkaar kunt handelen zonder dat je een bonus moet betalen.
Elkaar aanvallen zal waarschijnlijk niet heel snel mogelijk worden in dit spel :)
Vind het ook wel beetje logisch dat je elkaar niet kan aanvallen als je in een broederschap zit met elkaar ;)
 

DeletedUser163

Guest
Als je een een groep zit val je elkaar uiteraard niet aan, de buitenstaanders maar dat gaat hier niet op. ;)
Veel Tribalwars gespeeld dus dat zit er een beetje in :)
 

DeletedUser127

Guest
Als je een een groep zit val je elkaar uiteraard niet aan, de buitenstaanders maar dat gaat hier niet op. ;)
Veel Tribalwars gespeeld dus dat zit er een beetje in :)

TW het spel vol verraad :p Nee maar maak je maar geen zorgen, ik ben er om jullie te redden :p , heb eventjes 2 weken lang troepen gepompt, zit nu op 6542 zwaarddansers 2231 boogschutters en 514 Treanten :D

Maar goed, PvP zal er denk ik niet van komen, althans voorlopig nog niet :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het zelf vechten juist plezant en ook meer kans op winst...als ik automatisch vecht verlies ik meestal...doe ik zelfde aanval zelf en met dezelfde troepen dan wordt het soms winst
 

DeletedUser

Guest
TW het spel vol verraad :p Nee maar maak je maar geen zorgen, ik ben er om jullie te redden :p , heb eventjes 2 weken lang troepen gepompt, zit nu op 6542 zwaarddansers 2231 boogschutters en 514 Treanten :D

Maar goed, PvP zal er denk ik niet van komen, althans voorlopig nog niet :p
Whow zoveel plaatsen heb k nog niet eens in mijn kampen hahaha
 

DeletedUser166

Guest
ik heb pas eergisteren ontdekt hoe dat zelf vechten gaat, maar ik moet zeggen, nu ik weet hoe het gaat vind ik dat een stuk leuker. Door weg te duiken of net buiten het bereik van een tegenstander te blijven kun je zelf wel uitschakelen zonder dat de ander iets terug kan doen. Leuk die tactieken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoezo je hebt nog niet zoveel plaatsen?
Je kunt gewoon oneindig zwaard doortrainen als je wilt net als boog ;)
Ja heb het gemerkt, dacht dat ik maar 36 troepen kon maken...ben nog een groentje hé, moet nog veel ontdekken blijkbaar haha :D
 

DeletedUser39

Guest
Mwah ik vind vechten wel gemakkelijk ik verlies per aanval zo'n max 100 zwaard meestal!!
Af en toe ook nog eens wat boog verder is dat zo goed als alle schade die ik heb.

Je moet gewoon goed kijken welke troepen effectief zijn tegen wie en in welke hoeveelheden ze voorkomen ;)
Wellicht dat je er wel een mooi lijstje van kan maken zal eens kijken!
 

DeletedUser189

Guest
Hallo iedereen,

Wil me graag aanmelden bij het broederschap.
Ik speel als elf
Bonusproducten zijn: Hout, Zijde en Toverstof.
 

DeletedUser176

Guest
Hallo, als er nog een plekje is wil ik me ook graag aanmelden bij het broederschap! Ik ben elf en mijn bonusproducten zijn hout, boekrollen en toverstof. Ik speel het spel nog maar een dag of 8 dus ik moet nog veel ontdekken en leren! :oops:
 

DeletedUser127

Guest
Hoerah we zijn vol, updaten die handel, heb zijde, boekrollen, ijzer, hour, toverstof en elixers nodig, ik wil handelen, wordt gek :p
 

DeletedUser

Guest
Hoerah we zijn vol, updaten die handel, heb zijde, boekrollen, ijzer, hour, toverstof en elixers nodig, ik wil handelen, wordt gek :p
Kom maar langs Blasti...hout heb ik voldoende maar marmer altijd te weinig hahaha. Al vele malen aanbod geplaatst maar denk dat iedereen met marmerprobleem zit als ik dat zo zie in handelsgebouw haha...ze vragen er allemaal naar ;)
 

DeletedUser168

Guest
Beste allenmaal, oprichters
MOet voor mijn werk even weg tot vrijdag 31-7,
Als de vroederschap deze week wordt geintroduceerd , hoop ik dat je ff kan wachten met de uitnodiging tot het weekend,
kijk er echt naar uit

groet
Bolleke
 
Bovenaan