• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenar's finest broederschap

Naam van de broederschap


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
CareBearsOnCrack... :p

Even een vraag, zijn wij toevallig allemaal elven? of hebben we ook mensen in onze broederschap zitten?
Wellicht kun je met elfische woorden gecombineerd met mens woorden (engels) een naam doen. Ik had namelijk even geen leven en er zijn veel elfische woorden vanuit LotR vertaald enzow

ook mensen :p
 

DeletedUser47

Guest
Ik heb een poll aangemaakt. Je kan maximaal 2 stemmen uitbrengen. Na 7 dagen zullen we zien welke naam de meeste stemmen heeft.
 

DeletedUser47

Guest
Okidoki, wel jammer dat er zo weinig inzendingen zijn maar goed, een naam vinden is ook lastig :p
Ach we zijn er nog niet, de broederschap kan nog niet ingame gemaakt worden. Maar tot nu toe zijn er toch 2 goede namen gemaakt. En dat is beter dan helemaal geen namen
 

DeletedUser

Guest
CareBearsOnCrack... :p

Even een vraag, zijn wij toevallig allemaal elven? of hebben we ook mensen in onze broederschap zitten?
Wellicht kun je met elfische woorden gecombineerd met mens woorden (engels) een naam doen. Ik had namelijk even geen leven en er zijn veel elfische woorden vanuit LotR vertaald enzow

Ik ben een mens ;)
En ik heb elvenar's finest gestemd!
 

DeletedUser127

Guest
Ook Elvenar's Finest uiteraard, je kan Supervlieg ook toevoegen aan de lijst als je wilt ( is m'n broertje ) Hij is niet zo'n forumfreak als ons maar goed, blijf hem proberen te overtuigen :p
 

DeletedUser

Guest
hallo
ik zou ook graag mee doen
ik ben wel nog niet zo goed maar stijg snel
ik ben trouwens de broer van boswachter
 

DeletedUser127

Guest
Skills maak toch niet uit joh, kan elkaar helpen :) Mocht je wat willen weten kan je het altijd vragen, ben zelf ook niet een pro maar kan altijd delen wat ik weet :D
 

DeletedUser127

Guest
Broederschap: Elvenbank
Wij hebben inmiddels een aantal spelers die bij elkaar liggen en gaan actief leden werven.
Spelers die dit lezen en in onze regio liggen kunnen zich ook aanmelden via mail ingame.
mvg, Universal.

Dit is gewoon recruitering, en is dat het niet verwoord je het nogal vreemd

Ik dacht dat je hier die nieuwe naam voor een broederschap mocht plaatsen.
Waarschijnlijk verkeerd gelezen en hoort dit in een andere topic thuis.

Een naam bedenken is wat anders, je verwoord het alsof je mensen werft in een al bestaand topic
 

DeletedUser47

Guest
Nog een paar uur en het stemmen is gedaan. Dan is het een kwestie van wachten.
Natuurlijk zijn er nog meer leden welkom.
 

DeletedUser

Guest
hmm beetje voorbarig denk ik :p
..maar wanneer nodig ben ik er :D
 
Bovenaan