• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic herontwerp gevechtssysteem

DeletedUser448

Guest
Dus een halvering van de tijd om een troep te maken, dit is toch wel leuk. Als er nu maximaal dubbel zo veel tovenaressen zouden sterven in gevecht, dan staan we gelijk :)

Gelijk misschien, maar ik neem aan dat al die moeite wordt gedaan om er voordeel van te krijgen? Kortom is het vechten makkelijker te begrijpen geworden?
 
Gelijk misschien, maar ik neem aan dat al die moeite wordt gedaan om er voordeel van te krijgen? Kortom is het vechten makkelijker te begrijpen geworden?

Makkelijker te begrijpen, ik denk het wel daar is die pentagon wel goed voor. Makkelijker om te doen, dat denk ik niet, ik vermoed dat we daarvoor eerst wat gastras eenheden nodig hebben die ons een echt voordeel gaan geven.

Het voordeel nu is dat je in het toernooi als beginneling niet meer moet vechten tegen endgame vijanden. Ook ga je nu in verre provincies niet meer moeten vechten met bv 50 golems tegen 2000 bogen, de aantallen komen een beetje meer gelijk. wat natuurlijk ook wil zeggen dat elke golem minder hp gaat hebben en dus sneller dood gaat :)

Ik vraag me wel af als je als beginneling wel gaat kunnen genoeg vechten om de kistjes bij de hoofdstuk wijzigingen te openen. In het begin is je aantal soorten eenheden wel klein, maar ik vermoed dat je vijandelijke soorten meer divers zullen zijn. Waardoor vechten voor hun misschien onmogelijk wordt en nieuwe spelers snel zullen afhaken. Maar dat weet ik dus niet, ben niet van plan nog een account te maken op beta, heb al genoeg accounts :D
 

DeletedUser613

Guest
Wat een rare uitleg wordt er gegeven in de mail (zie bijlage).
Als ik naar inno tv kijk zeggen ze daar dat het goedkoper en sneller wordt om te produceren na de update niet dat je ze op moet maken.
Opmaken is dus helemaal niet nodig dan toch??? is net zo goed duur om te zeggen maak ze allemaal maar dood als het niet nodig is??
gevechtsys elvenar.jpg
 

DeletedUser448

Guest
Ik vraag me wel af als je als beginneling wel gaat kunnen genoeg vechten om de kistjes bij de hoofdstuk wijzigingen te openen. In het begin is je aantal soorten eenheden wel klein, maar ik vermoed dat je vijandelijke soorten meer divers zullen zijn. Waardoor vechten voor hun misschien onmogelijk wordt en nieuwe spelers snel zullen afhaken. Maar dat weet ik dus niet, ben niet van plan nog een account te maken op beta, heb al genoeg accounts

Ik heb wel een nieuw account aangemaakt op beta. En nee het vechten is als beginnend speler NU nog niet te doen. Dat zal nog aangepast moeten worden willen ze deze veranderingen laten doorgaan en er een succes van willen maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel een nieuw account aangemaakt op beta. En nee het vechten is als beginnend speler NU nog niet te doen. Dat zal nog aangepast moeten worden willen ze deze veranderingen laten doorgaan en er een succes van willen maken.

Ik heb ook een mini-mini stadje op de beta, zodat ik de ontwikkelingen van het nieuwe vechten kon zien. Zit nu begin hoofdstuk 2 daar, en het vechten (wat eerst nog gemakkelijk ging) is nu absoluut niet meer te doen. Ik word al compleet uitgeroeid aan het begin van ronde 2!
Lijkt mij er demotiverend voor nieuwe spelers, en ik had gehoopt dat het nog even zou duren voordat het nieuwe vechtsysteem naar hier zou komen. Het verbaast mij daarom ook enorm dat ik vandaag mail krijg van support met de aankondiging dat het nieuwe vechten in de volgende update zou zittten :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

De grote verhuizingen van spelers die in woestijngebied zitten op de wereldkaart is uitgesteld (terwijl dat wel goed gaat op de beta), maar het vechten wordt direct doorgezet, terwijl dat helemaal fout gaat. Lees de feedback op het beta forum er maar over. :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Onbegrijpelijk! :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser613

Guest
wanneer is de komende update is dat volgende week ????
Hoop het niet want dan is net mijn bonus toernooi er, dat wordt dan niks als ik moet vechten LOL
 
Wat een rare uitleg wordt er gegeven in de mail (zie bijlage).
Als ik naar inno tv kijk zeggen ze daar dat het goedkoper en sneller wordt om te produceren na de update niet dat je ze op moet maken.
Opmaken is dus helemaal niet nodig dan toch??? is net zo goed duur om te zeggen maak ze allemaal maar dood als het niet nodig is??Bekijk bijlage 1952


Door je units nu te gebruiken krijg je meer bang for your buck, dan in het nieuwe vechtsysteem.

Laat me een voorbeeld geven. op dit moment bestaat een hypothetische unit treanten uit 6 treanten.
5 units = 30 treanten, en daar sla je een grote groep(en) orcs mee dood met 5 treanten verlies.

In het nieuwe systeem. heb je 5 units nodig van 36 treanten (3x grotere units zwaarte gehalveerd)
5*36 = 180 treanten, nu tegen dezelfde orcs sterven er 3 eenheden. (108 treanten)

Je kan nu dus veel efficienten met je units vechten als straks, dus als je voor de update je units alvast gebruikt kan je er veel meer gevechten mee afronden/provincies dan na de update met dezelfde hoeveelheid eenheden.

note: treant was speciaal gekozen omdat deze een dubbel negatief effect heeft in de overgang en daarom het meest extreeme voorbeeld is.
 

DeletedUser613

Guest
Door je units nu te gebruiken krijg je meer bang for your buck, dan in het nieuwe vechtsysteem.

Laat me een voorbeeld geven. op dit moment bestaat een hypothetische unit treanten uit 6 treanten.
5 units = 30 treanten, en daar sla je een grote groep(en) orcs mee dood met 5 treanten verlies.

In het nieuwe systeem. heb je 5 units nodig van 36 treanten (3x grotere units zwaarte gehalveerd)
5*36 = 180 treanten, nu tegen dezelfde orcs sterven er 3 eenheden. (108 treanten)

Je kan nu dus veel efficienten met je units vechten als straks, dus als je voor de update je units alvast gebruikt kan je er veel meer gevechten mee afronden/provincies dan na de update met dezelfde hoeveelheid eenheden.

note: treant was speciaal gekozen omdat deze een dubbel negatief effect heeft in de overgang en daarom het meest extreeme voorbeeld is.

pfff geloof dat ik alleen maar minder zin krijg in dat nieuwe gevechtsysteem, dacht dat het bedacht was om het gevechten beter/ makkelijker te maken zodat het voor iedereen te doen is, lijkt bijna het tegenovergestelde :(
Ze morgen van mij het gevechtsysteem zo houden als het nu is.
 

DeletedUser448

Guest
sorry Maar het nieuwe gevechtsysteem is waanzin voor de beginnende speler. Volgens de informatie moet ik met alleen de zwaarddansers en boogschutters de ik heb goed kunnen vechten tegen de tovenaressen. Ik heb dus een ontmoeting gevonden waar alleen tovenaressen in zaten. Mijn volle unit zwaarddansers haalt nog geen 3 levens van de tovenares (54) weg, maar zij haalt wel in 1 aanval mijn complete unit boogschutters onderuit. Ook de volle unit boogschutters (24) zorgen slechts voor 2 afgeschreven tovenaressen. En dat terwijl ik met de kosten van een halve unit het gevecht kan onderhandelen.:mad::mad::mad::confused::confused::confused::eek::eek::eek:

LAAT DIT AUB NIET ZO OP DEZE SERVER KOMEN! dat zal het eind van het vechten worden, beginnende spelers zullen het een paar keer proberen en het dan voorgoed opgeven. Wat nu gebeurd door doordat spelers niet willen uitvinden hoe het systeem werkt zal dan plaatsvinden omdat je troepen gewoon te zwak zijn voor de provincies waar je bij kunt. En moeite doen van het vechten alleen maar verlies oplevert tov onderhandelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@kalverliefde Je hebt helemaal gelijk, ook ik kom geen stap meer verder op de beta-site. Wordt daar ook weer gelijk een evenement gelanceerd, waarbij 1 opdracht jawel, 17 relikwieën is! Ik kan de toernooien nog niet onderzoeken, produceer nog veel te weinig goederen om zoveel confrontaties te onderhandelen en vechten is absoluut onmogelijk. Ik heb het maar opgegeven daar, spel is mission impossible geworden.

Echt mensen, als dit zo ongewijzigd naar hier wordt door gepusht is het voor veel mensen einde Elvenar. Velen van ons hebben al veel frustrerende hobbels moeten nemen, maar dit lijkt echt de finaleklap te worden.
 
Ik hoop nog steeds ergens dat er op tijd een lampje gaat branden bij de mensen die er over gaan.
al was dat mailtje op NL niet echt hoopvol. waarom stuur je dat mailtje tenzij je het kort erna toch invoert.

We wachten af. zorg iig dat er geen gevechten meer open staan tegen de tijd dat de update komt.
 

DeletedUser448

Guest
@kalverliefde Je hebt helemaal gelijk, ook ik kom geen stap meer verder op de beta-site. Wordt daar ook weer gelijk een evenement gelanceerd, waarbij 1 opdracht jawel, 17 relikwieën is! Ik kan de toernooien nog niet onderzoeken, produceer nog veel te weinig goederen om zoveel confrontaties te onderhandelen en vechten is absoluut onmogelijk. Ik heb het maar opgegeven daar, spel is mission impossible geworden.
@Didi1 Ik heb nul sterren handel geplaatst. Door de grote spelers die zo goed waren die te accepteren heb ik nu denk ik wel genoeg goederen om 17 ontmoetingen te onderhandelen. Ik denk dat ik daarmee meteen een nieuw persoonlijk onderhandelings- record zet;)
 

DeletedUser

Guest
@Didi1 Ik heb nul sterren handel geplaatst. Door de grote spelers die zo goed waren die te accepteren heb ik nu denk ik wel genoeg goederen om 17 ontmoetingen te onderhandelen. Ik denk dat ik daarmee meteen een nieuw persoonlijk onderhandelings- record zet;)

@kalverliefde Ik heb daar alleen nog maar hout helaas, niet veel actieve buren volgens mij en geen bs. Denk niet dat mij dat zo gaan lukken. Maar wel tof dat het jou zo wel gelukt is ;)
 

DeletedUser1143

Guest
Ik heb een vraagje . Ik heb betaforum gelezen en maak me echt wel beetje ongerust nu over het nieuwe gevechts systeem.
Voorzover ik nu begrijp is de balans toch nog ver te zoeken en is er volgens mij geen 1 beta speler ook maar een beetje positief is.
Vinden de devs dat dit voldoende getest is , geprobeerd is , uitgezocht is . En vinden de devs dat dit het systeem is zoals ze bedoeld hebben en dat het na behoren werkt zodat dit op de life servers uitgerold gaat worden??????

Ik hoop echt met heel mijn Elvenarhart van niet en dat er nog goed naar gekeken en getest gaat worden voor het hier komt.

Ik hoop dat hier een antwoord op kan komen van 1 van de mods.
 

DeletedUser1105

Guest
Ongelofelijk... ze willen gewoon niet dat we nog progressie maken...en geven het zelf nog toe ook o_O

EDIT: Rare kerels die Duitsers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1333

Guest
...wat moet je hier op zeggen?

Dit is niet de "X Factor" maar de "Clown Factor". Het is alleen niet grappig, maar dat zijn clowns vaak ook niet. En politici ook niet, en die hebben het parlement al lang tot een circus gedegradeerd. Innogames nu schijnbaar ook. Achja...

Was van plan om misschien in de toekomst weer wat diamanten te kopen, maar dat ga ik nu even niet doen. Kan m'n geld wel beter besteden dan aan een bedrijf dat tot staat is dergelijke blunders te maken.
 
Bovenaan