• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic herontwerp gevechtssysteem

DeletedUser1086

Guest
het ergste wat ik vind is dat wanneer dan ook deze update komt en nooit meer het oude krijgen nooit meer (soms is het oude beter dan het nieuwe)
na wat ik hoor ziet het er niet goed uit hoop dat ze er wat aan gaan doen
ik hoop het ook , maar ik ben vooral de leugens beu..... altijd zouden de veranderingen het spel ten goede moeten komen en altijd komt het neer op het verkopen van meer dia's... sinds het begin van het spel hebik altijd een volle provincie gehad.. nu gaan ze lege geburen verhuizen en plots zijn er zo ongeveer 20 % buren verdwenen, en staan er voor de rest nog vele spelers die 3 huizen en een contrabas hebben staan en een stadhuis in de up, waar je dus niets mee kan beginnen ...... sommige al van dag 1 dat ik begonnen ben.
Helaas geven de ontwikkelaars NOOIT toe dat en wijziging fout was en keren ze niet terug naar het vorige betere systeem...
 
Sorry Gandolas maar die buren wijzeging is echt wel top, op beta hebben ze al proefgedraaid met verhuizen. er zijn spelers zonder buren, 1 van mijn broeders heeft er dacht ik 5 op ergens tussen de 200 en 300 provincies.

Het is nog even wachten voor dat onderdeel ook op de live servers wordt ingevoerd.
 

DeletedUser1086

Guest
Sorry Gandolas maar die buren wijzeging is echt wel top, op beta hebben ze al proefgedraaid met verhuizen. er zijn spelers zonder buren, 1 van mijn broeders heeft er dacht ik 5 op ergens tussen de 200 en 300 provincies.

Het is nog even wachten voor dat onderdeel ook op de live servers wordt ingevoerd.
zijn ze nu bezig dan met mijn provincie leeg te maken ter voorbereiding ? dan ben ik daar blij om
 
Er is een wijzeging geweest van hoe nieuwe spelers worden toegevoegd om ruimte te creeren om straks de verhuizingen in goede banen te leiden.
2 weken geleden is de proef op beta geslaagd, die bestond uit:

1. manueele activeren van het verhuisscript paar gebruikers
2 analyse data.
3. scout ging kapot, repair
4 tweede manuele activering van verhuizen 100 personen
5 analyse data
6 eerste automatische verhuizing
7 analyse data
8 tweede automatische verhuizing
9 analyse data
10, laatste spelers verhuist


Ik weet dat het script nu de rest periodiek dient te activeren en te verhuizen waar nodig
Mischien zijn ze die data nog aan het analyseren, en is het daarom nog niet op de live servers ingevoerd, volgens henzelf was het op beta iig een succes minus die scout die stopte met scouten. (weg tijd en geld) maar dat was bij de laatste testen gefixed.
 

DeletedUser472

Guest
omdat het op beta goed ging verwacht ik het hier ook snel maar wie weet duurt het ook wel effe ze willen er eerst 100% zeker weten dat alles goed zal gaan op de live server
Helaas geven de ontwikkelaars NOOIT toe dat en wijziging fout was en keren ze niet terug naar het vorige betere systeem...

vind niet zo zeer erg dat de ontwikkelaars nooit toegeven. de moderators mogen volgens mij niet eens zeggen als ze het ook een slecht idee vinden (ga er van uit dat ze zich strikt aan de regels houden) en wie weet zeggen ze wel dat het een slecht idee is met hun niet moderator account.

het meest jammere vind ik dat het oude nooit meer terug komt maar dan ook echt nooit meer als er iets wordt toegevoegd dat gewoon weg iedereen ook uit verschillende landen iets slecht vinden dan gaan ze niet het oude terug halen nee gaan ze het weer aanpassen naar iets anders wat mischien net wat beter is maar niet zo goed als het oude .
 

DeletedUser66

Guest
omdat het op beta goed ging verwacht ik het hier ook snel maar wie weet duurt het ook wel effe ze willen er eerst 100% zeker weten dat alles goed zal gaan op de live server


vind niet zo zeer erg dat de ontwikkelaars nooit toegeven. de moderators mogen volgens mij niet eens zeggen als ze het ook een slecht idee vinden (ga er van uit dat ze zich strikt aan de regels houden) en wie weet zeggen ze wel dat het een slecht idee is met hun niet moderator account.

het meest jammere vind ik dat het oude nooit meer terug komt maar dan ook echt nooit meer als er iets wordt toegevoegd dat gewoon weg iedereen ook uit verschillende landen iets slecht vinden dan gaan ze niet het oude terug halen nee gaan ze het weer aanpassen naar iets anders wat mischien net wat beter is maar niet zo goed als het oude .

Ook met onze niet-mod account hebben wij ons gewoon te gedragen ;)

Wat betreft het gevechtssyteem. Daar moet nog het een en ander aan veranderen, want het is in veel gevallen veel te moeilijk geworden, om maar te zwijgen over het verschil in schade die de vijand aanbrengt, en die de speler aanbrengt.
 

DeletedUser472

Guest
Wat betreft het gevechtssyteem. Daar moet nog het een en ander aan veranderen, want het is in veel gevallen veel te moeilijk geworden, om maar te zwijgen over het verschil in schade die de vijand aanbrengt, en die de speler aanbrengt.

zal dit dan ook langer dan 2 weken duren voordat het hier is ga ik van uit als er zo veel moet verandert worden
 

DeletedUser

Guest
NL1:
1 uitgeknopte tovenares:
Supply_small.png
256
Time_small.png
4:27m

ZZ1:
1 bud sorceress:
Supply_small.png
58
Time_small.png
42s

Zowel op NL1 als ZZ1 kazerne level 19. Lijkt er dus op dat de hogere units wel veel sneller te trainen zijn. :)
 

DeletedUser448

Guest
@Lord Soth De vraag is hoeveel tijd en materiaal kost een volle unit? Er zullen veel meer tovenaressen in een unit gaan na de veranderingen.

Er moet inderdaad veel veranderen. Als beginnende speler op beta zou ik op dit moment niet staan te springen om te leren vechten. Ik kan de gevechten winnen, maar ben meer dan de helft van mijn leger kwijt. een boogschutter of zwaarddanser kost 14 hamers. Er zitten 24 in een unit. En als ik geluk heb verlies ik 2 tot4 units : 2x24x14=672 hamers of 4x24x14= 1344 hamers. Als ik onderhandel ben ik 120 hamers , 7 staal kwijt.

Kortom een goed afschrikking om te beginnen met vechten en ik dacht dat de bedoeling was dat er meer spelers gingen vechten?

Door het vechten en aanmaken van nieuwe troepen ben ik al zoveel hamers verloren dat ik vast zit in het spel, nog voordat ik het eerste hoofdstuk heb afgemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@Lord Soth De vraag is hoeveel tijd en materiaal kost een volle unit? Er zullen veel meer tovenaressen in een unit gaan na de veranderingen.
Het hangt natuurlijk af hoeveel wapenkamers (en eventueel dwergenbolwerk en zo) je hebt hoe groot je unit kan zijn.
Ik kan op dit moment 112 geknopte (welke gek heeft dit zo vertaald ? :eek:) tovenaressen tegelijk trainen op beta, dat is met 2 wapenkamers op level 23, kazerne op 19 dus en dwergen bolwerk op level 2. Totaal kan ik dan 451 zwaardacrobaten of boogschutters tegelijk trainen of dus 112 geknopte tovenaressen welke me dan
Supply_small.png
6496 en
Time_small.png
1:18 uur kosten.
 

DeletedUser1143

Guest
Ook met onze niet-mod account hebben wij ons gewoon te gedragen ;)

Wat betreft het gevechtssyteem. Daar moet nog het een en ander aan veranderen, want het is in veel gevallen veel te moeilijk geworden, om maar te zwijgen over het verschil in schade die de vijand aanbrengt, en die de speler aanbrengt.

Kan ik hieruit halen dat t voorlopig nog niet uitgerold word op de life servers?
 

DeletedUser66

Guest
Kan ik hieruit halen dat t voorlopig nog niet uitgerold word op de life servers?

Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ik heel veel negatieve feedback zie, en dat betekent vaak dat er een serieus probleem is.

Wij blijven die natuurlijk verzamelen en doorgeven, en dan is het ook voor ons afwachten wat ze ermee gaan doen.
 

DeletedUser1143

Guest
Ik ga toch maar voor die update komt even door zoveel mogelijk provincies. Just to be on the safeside :D
 

DeletedUser613

Guest
Lees dit van een mod op Beta forum (weet niet of het dezelfde mod is als @Goryn op dit forum) :
animaatjes-lachen-80969.gif


Goryn, can you post your tips for us? You had said you were excited for this change. Have you had a chance to play and what recommendations can you give us?
Goryn answere:
I was excited about this change because i'm a hardcore fighter. truth is though, that my units are dying faster than i can blink my eyes. Will do some more testing tomorrow. So far, it seems the enemy does a lot more damage than before the update while my units do little damage in return. The fact that the priest now has a range of only 5 instead of being able to hit the enemy on the entire field is something i don't like, and i say this a Goryn the player, not Goryn the moderator.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66

Guest
Lees dit van een mod op Beta forum (weet niet of het dezelfde mod is als @Goryn op dit forum) :
animaatjes-lachen-80969.gif


Goryn, can you post your tips for us? You had said you were excited for this change. Have you had a chance to play and what recommendations can you give us?
Goryn answere:
I was excited about this change because i'm a hardcore fighter. truth is though, that my units are dying faster than i can blink my eyes. Will do some more testing tomorrow. So far, it seems the enemy does a lot more damage than before the update while my units do little damage in return. The fact that the priest now has a range of only 5 instead of being able to hit the enemy on the entire field is something i don't like, and i say this a Goryn the player, not Goryn the moderator.

Ik zit overal ;)
 
NL1:
1 uitgeknopte tovenares:
Supply_small.png
256
Time_small.png
4:27m

ZZ1:
1 bud sorceress:
Supply_small.png
58
Time_small.png
42s

Zowel op NL1 als ZZ1 kazerne level 19. Lijkt er dus op dat de hogere units wel veel sneller te trainen zijn. :)
1 eenheidje zegt niet zo veel vind ik persoonlijk eerder 1 troep.

Ik weet het niet zeker, maar de maximale troep op zz1 is dus 1065 eenheden omvang is 4? dit trainen is dus 15.428 hamers en 3uur 6min 12 sec
Een troep op nl1 is 336 eenheden omvang is 4 , dit trainen is 21.504 hamers en 6 uur 13 min 48 seconden

Dus een halvering van de tijd om een troep te maken, dit is toch wel leuk. Als er nu maximaal dubbel zo veel tovenaressen zouden sterven in gevecht, dan staan we gelijk :)
 
Bovenaan