• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Discussietopic herontwerp gevechtssysteem

In Opera wordt de ene gedode eenheid eraf geteld, de andere dan weer niet :confused: en iets verder in het (toernooi)gevecht dan weer wel...
 

DeletedUser1427

Guest
Chrome Win10 geeft onzichtbare cerberussen aan mijn kant in provincies.
In Opera wordt de ene gedode eenheid eraf geteld, de andere dan weer niet :confused: en iets verder in het (toernooi)gevecht dan weer wel...

onzichtbare cerberussen lijken mij juist heel efficient :p al jammer dat de tegenstander ze alsnog zien hihi. de browser Opera ken ik dan weer niet goed genoeg, al snap ik niet direct wat je bedoeld met een eenheid die gedood is niet van de teller afgaat? (je vecht toch niet tegen zombies?) deze zijn al dood :p uiteraard verschillen de problemen per browser zoals ik merk, vind het dan ook vervelend. De bug over onzichtbare troepen loopt nog (in onderzoek) dat eenheden die gedood zijn niet van de teller worden lijkt mij ook een andere bug maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen, heb je hier toevallig een melding al van gemaakt?
 
Enkel op forum gemeld, geen tijd voor iets anders. Het cijfer op het slagveld verandert niet, onderaan bij de kaartjes van de eenheden wordt het wel aangepast volgens het aantal slachtoffers. Wat er al langer was: soms is een eenheid volledig uitgeschakeld, maar blijft er wel nog een cijfer ergens op slagveld zweven, op laatste plaats waar die eenheid stond.
 

DeletedUser1427

Guest
Enkel op forum gemeld, geen tijd voor iets anders. Het cijfer op het slagveld verandert niet, onderaan bij de kaartjes van de eenheden wordt het wel aangepast volgens het aantal slachtoffers. Wat er al langer was: soms is een eenheid volledig uitgeschakeld, maar blijft er wel nog een cijfer ergens op slagveld zweven, op laatste plaats waar die eenheid stond.

Ik zal eens vragen of dit bekend is bij de game moderators :) bedankt voor de uitleg ;)
 

DeletedUser1427

Guest
In Opera wordt de ene gedode eenheid eraf geteld, de andere dan weer niet :confused: en iets verder in het (toernooi)gevecht dan weer wel...

Ik kom hier even op terug, ik heb te horen gekregen dat dit niet bekend is bij support, het is volgens support aan te raden om dan even opnieuw in te loggen mocht het probleem ontstaan. Mocht dit systematisch gebeuren dan raad ik wel aan een supportticket hiervan te maken :)
 
bij de onzichtbare eenheden hielp herinloggen niet, bij het andere zal ik er eens op letten en eventueel doorgeven aan support.
 
In Opera, onzichtbare vijandelijke dryade, en een geraakte mortier-eenheid van mij die enkel onderaan het juiste cijfer toont, maar niet op het veld:
In dit toernooi, misschien kan iemand eens proberen dit te reproduceren?
 

Bijlagen

  • Onzichtbaar plus fout cijfer.jpg
    Onzichtbaar plus fout cijfer.jpg
    170,6 KB · Weergaven: 70
Ook weer handig: vijand heeft nog maar 1 dief over volgens zichtbare cijfer op slagveld. Je raakt die met een eenheid paladijnen, en het cijfer verandert naar 68 resterende dieven, die nog even doorgaan...
 

DeletedUser1545

Guest
Mij interesseert het niet meer. Ik ben gestopt want het wachten om te kunnen vechten duurde veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang.
 

DeletedUser2140

Guest
Doe wat jullie willen ,vecht toch bijna nooit doe enkel tournooi gevecht ,want andere gevechten lukt toch al niet is al te moeilijk ,je troepen aantal is altijd kleiner dan de troepen aantal die de vijand heeft waardoor je zo ie zo al verliest ,dus vechten is nutteloos ,steek er mijn energy niet meer in
 
Hier precies hetzelfde, gevechten doe ik alleen in toernooien. Gevechten om provincies vrij te spelen win je toch niet.
 

DeletedUser448

Guest
Ook in toernooien vecht ik steeds minder handmatig. Vlug even een paar gevechten automatisch aanklikken omdat er nu eenmaal een toernooi aan de gang is. Heb ik tijd voor wat handmatige gevechten dan heb ik de juiste troepen al niet meer of is er geen toernooi aan de gang.
Heb ik na veel schuiven een plekje gevonden voor het dwergen bolwerk. Blij dat ik meer troepen kan trainen. En op een of andere manier ben ik na het openen van de eerste 10 rondes van de toernooien al weer al mijn troepen kwijt net als ervoor. Volgens mij is het veel economischer om alles af te kopen en je te richten op productie van goederen. Ik heb het idee dat, dat minder plaats en voorraden kost. Heeft iemand dat berekend?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@kalverliefde : ik ben ervan overtuigd nooit genoeg goederen bijeen te krijgen om alles af te kopen. Lijkt me iets dat recht naar het spenderen van te veel geld leidt ook.
 
Bovenaan