• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

BSA

zal nooit perfect zijn. Tot nu toe zijn we er altijd voluit voor gegaan nu wouden er velen het wat rustiger aan gaan doen dus een lijn maar er komen toch donaties in andere kleuren het zit gewoon niet in het dna van onze groep om het rustiger te doen. Dus next time weer voor top 10
 
Als het door de weeks begint, zou wat vroeger in de ochtend een goede tijd zijn voor spelers die aan het werk gaan. Maar nu zo rond 12 uur is ook prima, beter dan 11 uur.
 

Aeva

Chef
Het BSA begint wereldwijd om dezelfde tijd. Misschien iets dankbaarder zijn dat wij op CET zitten en op een gunstige tijd kunnen beginnen.
 

Aeva

Chef
@De Lee-Graaf Ook toen we het gewonnen hadden, waren die putten wat mij betreft vreselijk uitputtend en vermoeiend. Dat neemt niet weg dat er wel een bepaalde spanning rond het putten hangt, zeker als het billen knijpen is om die winst ook te halen en te houden.
 
BSA zou van mij ook een dag ingekort kunnen worden, liefst 2 dagen korter.
Minder tijd om te putten alleen maar beter.
En voor wie meer fun wil met de bsa er zijn nog mogelijkheden genoeg te bedenken.
Je kan ook badges bedenken met T2.
Ze kunnen ook de paden zo maken met de punten waar veel smidsen of esotorische in moeten die meer punten te geven of andersom door er iets minder in te laten stoppen waardoor die punten wel worden gedaan en niet worden overgeslagen.
 
Een dag inkorten is wel een optie, maar de charme van een bsa is juist dat een heel bs een aardige inspanning moet leveren om te winnen, ga je meer dan 1 dag inkorten dan wordt het weer relatief meer het speelterrein van de grotere bs-en. En het is juist leuk dat kleinere bs-en nu ook makkelijker kunnen winnen.
Daarnaast er zijn momenteel 20 badges en Inno had beloofd wat meer afwisseling in de badges per bsa bij de invoering van dit nieuwe systeem, maar we hebben tot nog toe iedere keer dezelfde variant gespeeld . Dat is uitermate jammer en saai.
 
Daarnaast er zijn momenteel 20 badges en Inno had beloofd wat meer afwisseling in de badges per bsa bij de invoering van dit nieuwe systeem, maar we hebben tot nog toe iedere keer dezelfde variant gespeeld . Dat is uitermate jammer en saai.

We hebben al heel wat verschillende soorten BSA opdrachten gehad; bij deze laatste vorm (die we nu een inderdaad een paar keer ongewijzigd hebben mogen doen) zijn toch behoorlijk wat nieuwe soorten badges gekomen. Het is in ontwikkeling, da's duidelijk. Geduld is een schone zaak.
 

Aeva

Chef
speelterrein van de grotere bs-en
Je kunt in een BSA alle prijzen halen met een kleine BS. Maximaal is 25 spelers en met 10 minder kun je heel goed op elke map een route doen. Dan moet je wel actieve spelers hebben. En dat is heel iets anders dan een BS met relatief weinig spelers.
De grootte van de spelers heeft trouwen zeker geen 1-op-1 invloed op het aantal badges dat zij kunnen leveren en welke dat dan zijn.
 
Je kunt in een BSA alle prijzen halen met een kleine BS. Maximaal is 25 spelers en met 10 minder kun je heel goed op elke map een route doen. Dan moet je wel actieve spelers hebben. En dat is heel iets anders dan een BS met relatief weinig spelers.
De grootte van de spelers heeft trouwen zeker geen 1-op-1 invloed op het aantal badges dat zij kunnen leveren en welke dat dan zijn.
Klopt allemaal, om te winnen heb je 25 actieve bsa spelers nodig. Maar een badge als de armband is vooral voor de kleinere bs-en de factor om van grotere broederschappen te winnen, en met heel weinig putten raak je dat voordeel kwijt.
 
Klopt allemaal, om te winnen heb je 25 actieve bsa spelers nodig. Maar een badge als de armband is vooral voor de kleinere bs-en de factor om van grotere broederschappen te winnen, en met heel weinig putten raak je dat voordeel kwijt.
Winnen heeft toch meer te maken wie bereid zijn de meeste voorraden in een BSA te pompen.
Kleine, spelers, groter spelers maakt allemaal niet zoveel uit.

Uitindelijk zijn combinatieversnellers en tijdboosters en evt diamanten voor meer recepten belangrijker dan alle andere badges die je grotendeels kan voorbereiden of met veel activiteit bij elkaar kan harken in bv een ultime toernooiinspanning.
 
Winnen heeft toch meer te maken wie bereid zijn de meeste voorraden in een BSA te pompen.
Kleine, spelers, groter spelers maakt allemaal niet zoveel uit.

Uitindelijk zijn combinatieversnellers en tijdboosters en evt diamanten voor meer recepten belangrijker dan alle andere badges die je grotendeels kan voorbereiden of met veel activiteit bij elkaar kan harken in bv een ultime toernooiinspanning.

Als je de armband niet meerekent dan zijn het juist de grotere spelers die makkelijker de combiversnellers en tijdboosters bij elkaar kunnen harken. Dia's zijn nergens voor nodig en door het bs waar ik in speel nooit gebruikt in een BSA.
 
Laatst bewerkt:
De BS waar jij in speelt is er op gericht om BSA te spelen en de spelers die er in zitten dat ook prachtig vinden.
Als ik dol graag BSA wil spelen en ook een kans wil maken om te winnen zoek ik wel een BS die me dat kan bieden.
Helaas komt er te vaak en te snel achter elkaar een BSA vanwege al die events waar je meestal net niet op 9 artefacten uitkomt.
Wij hebben met onze BS in begin ook volop meegedaan voor een goede klassering of kans om eerste te worden. Maar onze steden zijn zo behoorlijk gegroeid dat niemand meer bereid is om al die teleport te gebruiken om zoveel mogelijk ruimte te maken voor het BSA en er voor te gaan. De meesten kiezen nu overduidelijk voor verdere groei van hun stad. En de helft van onze spelers is gewoon BSA moe.
Er zullen altijd BSsen zijn die BSA prachtig vinden en er voor willen gaan. Spelers die BSA ook prachtig vinden zoeken die BS dan wel op.
Wacht maar tot je bij H17 komt en je plots je teleport nodig hebt om een halve stad op te ruimen voor gastras en managebouwen maar ze niet meer hebt omdat ze uitgegeven zijn voor BSA spelen.
 
Kijk er zijn veel manieren om elvenar te spelen en evenzoveel redenen om het spel leuk te vinden.
Dat gezegd hebbende, vind ik (zijnde een teamspeler) dat ik mijn manier van spelen niet als de enig juiste kan bestempelen. En daarom mag ik andere manieren van spelen ook niet afkeuren. Vrijheid, blijheid :cool:
Als iemand voor het uitspelen van de hogere hoofdstukken kiest is dat ook prima, of het liefst in de grootste bs speelt.
Maar wat niet juist is, is in dit geval het bsa aan te vallen omdat het niet past bij je speelstijl past. Dat is wat ik hier bij sommige reacties bespeur.
Kortom als je het bsa niet leuk vindt prima, maar zeur er dan niet over en laat het spelen door diegene die dat wel leuk vinden.

PS @Yogi, het klopt wat jij zegt; onze speler met de hoogste score heeft al aangekondigd dat die over enige tijd stopt bij ons om dat het niet meer lukt om bsa en verder komen in de hoofdstukken te combineren.
 
Bovenaan