• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

BSA

Vindt die BSA wel goed om de team spirit in je BS wat te pimpen. Maar voor de rest stelt het niets voor. Je moet veel ruimte vrij hebben en veel online zijn om er iets van te maken en wat zijn de beloningen 2 maal niets. Dus wij hebben besloten het dit maal aan ons voorbij te laten gaan. Zijn er nog BSen die er zo over denken?
Ik vind een BSA persoonlijk niet zo spectaculair, maar dat is persoonlijk hoor, in onze BS zitten wel een aantal spelers die graag de BSA spelen.
 
Is wel allemaal juist wat u zegt Aeva maar wij waren de laatste 3 maal in top 20 en de laatste maal nr7. Dan met moet je met een niet al te grote BS wel van jetje geven om daar te geraken. Is natuur ook en kwestie van eer en het laatste half uur is het een zottekes kot bij ons echt een feest voor de team spirit. Maar dat dan maand na maand is wat veel vinden wij dus nu 1 kleur en klaar. Waren de beloningen beter zou het anders zijn.
 
Het BSA is eigenlijk het enige spelletje waarbij de mogelijkheid van dia's kopen niet een factor is. Een BS dat wint doet dat alleen als de spelers goed samen werken. Dus de eer voor je broederschap is dan ook erg verdiend.
 
Eigenlijk zou ik het handiger hebben gevonden als je een groot rood kruis kon zetten op de slots die overgeslagen moeten worden.
 
Zelf ben ik wel een fan van de BSA; daarom wil ik later dit jaar met mijn BS weer eens een gooi doen naar een Top 3 notering. Omdat er nogal wat verschillende soorten spelers in mijn BS zitten kunnen / willen we niet altijd voluit gaan. De laatste keren zijn de BSA's vooral nodig geweest om de 9e (en soms ook 8e) artefact van het voorafgaande Avontuur te bemachtigen.
Route (kleur) aangeven zoals dat op BETA kon, zal ook hier de communicatie verbeteren. Nog beter zou inderdaad zijn om per punt een kruis o.i.d. te kunnen plaatsen. Maar de ECHTE BSA BS'sen gaan natuurlijk 3X voor alle kleuren. (en zouden stiekem zelfs een 4e en/of 5e ronde willen hebben) :cool:
 
Wij doen eigenlijk alles behalve een paar slots die idioot veel eso (of iets anders) vragen.
Zou leuk zijn als je die met een groot rood kruis zou kunnen markeren.
Er zijn altijd mensen die iets missen en toch doodleuk gaan storten in een slot waar al tien keer gezegd is dat we die overslaan.
 
Wij doen ook 1 pad per kaart en dan op de laatste kaart zo veel mogelijk kruispunten en dan de put, wij doen het voor de pret het is altijd een leuke boel uitgenomen de laatste keer er zaten wat eigenzinnigen bij en heel wat misverstanden jammer genoeg
 
Zou toch wel prettig zijn als de BSA eens op een normale(-re) tijd begint. Zit al de hele ochtend te wachten tot het 11 uur is (al 3 uur later dan nodig is volgens mij) en dan moet nog een HEEL uur wachten. :mad: :mad: :mad:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan