• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

BSA

Kan er iemand zeggen wanneer er de nieuwe BSA is of waar ik dat kan vinden
Is nog niet bekend gemaakt... op Beta is het klaar (daar is zojuist een nieuw event beginnen), maar gebaseerd op ervaringen uit het verleden is het waarschijnlijk dat het BSA volgende week dinsdag of donderdag begint.
 
Ik begreep van commentaar vd beta spelers in mijn BS op arendyll dat er wat kleine wijzigingen waren.. we zullen zien
 

Aeva

Chef
1618911162453.png
 
Vindt die BSA wel goed om de team spirit in je BS wat te pimpen. Maar voor de rest stelt het niets voor. Je moet veel ruimte vrij hebben en veel online zijn om er iets van te maken en wat zijn de beloningen 2 maal niets. Dus wij hebben besloten het dit maal aan ons voorbij te laten gaan. Zijn er nog BSen die er zo over denken?
 

Aeva

Chef
Waarom zou je dat doen?
Het is helemaal niet nodig om ruimte vrij te maken in de nieuwe constructie om toch alle prijzen binnen te halen op je dooie gemakje.
Vrijwel alle badges kun je maken uit je normale productie. Gaat niet snel, maar dat hoeft ook niet. Armbanden komen uit je fabrieken, druïdestaf uit je maansteenbieb of uit de toren. Toernooi en toren leveren sowieso van alles. Twee spreuken voor de heksenmuts heb je ook zo.
Verder kun je heel gemakkelijk level 1 marmer en/of hout plaatsen tussen allerlei andere gebouwen op lege plekjes. Twee is een standbeeld en drie is een ketting.
Het enige is dat het handig is als een paar mensen genoeg ruimte hebben om een aantal werkplaatsen level 1 neer te zetten voor smids en boerenbadges.
Als nieuwigheid kunnen de magiërs deze keer een kleur route per map aangeven, zodat er ook minder wordt verspild en de communicatie beter werkt bij het lopen van 1 route per map.
 
Bovenaan