• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<afgewezen> Aparte opslag gewonnen kennispunten

Aparte opslag gewonnen kennispunten

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 66 78,6%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 18 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    84
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1570

Guest
Ik ben bang dat we de discussie hier wel kunnen stoppen. Hier het antwoord van Inno:

Release 1.50: in reactie op feedback van spelers, vanaf het volgende toernooi, zijn kennispunten in beloningen aan het einde van het toernooi vervangen door een instant om KP in een Oud Wonder te schenken, zodat je ze niet meer rechtstreeks vanuit je KP-bar hoeft te gebruiken .

"Vraag op Beta Forum: Betekent dit dat we geen KP's meer kunnen gebruiken voor de onderzoeken in het kennisboek?

Marindor: Ja, dit is correct. Als we de instants bruikbaar zouden maken in het kennisboek, zouden spelers veel van die instants kunnen opstapelen om door nieuwe hoofdstukken te komen en dat is niet onze bedoeling."


Nou nou, dit is echt een stimulans voor de toernooien! :(
 

DeletedUser1294

Guest
Volgens mij is het al eerder gezegd..
Het probleem is ook op te lossen door alleen het bijschrijven van de kp-beloning te doen als iemand online is.
Na een afwezigheid van 10 uur komt daar dan altijd de beloning bovenop.
 

DeletedUser1570

Guest
Als 1.50 werkelijk doorgaat dan had ik nog liever het verlies van kennispunten gehad! Dan hadden we in elk geval nog zeggenschap over de kennispunten uit de toernooien.

goede les voor de volgende keer, geen suggesties of ideeën meer, voor je het weet verzint Inno iets wat je niet wilt.
 

DeletedUser1294

Guest
Als 1.50 werkelijk doorgaat dan had ik nog liever het verlies van kennispunten gehad! Dan hadden we in elk geval nog zeggenschap over de kennispunten uit de toernooien.

goede les voor de volgende keer, geen suggesties of ideeën meer, voor je het weet verzint Inno iets wat je niet wilt.


Nou, lekker is dat.
Wordt er een suggestie opgeworpen, komt inno op het idee om precies dát te doen waar de meesten al bang voor waren:
Kennispunten uit de eindbeloning van de toernooien worden verpakt in een bundel om ow's te uppen. Hoop niet dat dit er doorkomt! :mad:
 
Ik ben bang dat we de discussie hier wel kunnen stoppen. Hier het antwoord van Inno:

Release 1.50: in reactie op feedback van spelers, vanaf het volgende toernooi, zijn kennispunten in beloningen aan het einde van het toernooi vervangen door een instant om KP in een Oud Wonder te schenken, zodat je ze niet meer rechtstreeks vanuit je KP-bar hoeft te gebruiken .

"Vraag op Beta Forum: Betekent dit dat we geen KP's meer kunnen gebruiken voor de onderzoeken in het kennisboek?

Marindor: Ja, dit is correct. Als we de instants bruikbaar zouden maken in het kennisboek, zouden spelers veel van die instants kunnen opstapelen om door nieuwe hoofdstukken te komen en dat is niet onze bedoeling."


Nou nou, dit is echt een stimulans voor de toernooien! :(

Top!

Doordat we instants krijgen ipv direct de Kennispunten kunnen we op ons eigen tempo de reward wegwerken ipv allemaal als een dolle om zaterdag 7:00 de wondermail vol te stampen om van de kennispunten af te komen, zij die te laat zijn hebben dan weer problemen om van hun kennispunten af te komen omdat de rest ze al heeft weggewerkt.

Nu kan je op je gemak de kennispunten in je eigen tempo wegwerken. (en je kan ze opsparen voor BSA wonder opdracht *hint*)
 

DeletedUser1570

Guest
Top!

Doordat we instants krijgen ipv direct de Kennispunten kunnen we op ons eigen tempo de reward wegwerken ipv allemaal als een dolle om zaterdag 7:00 de wondermail vol te stampen om van de kennispunten af te komen, zij die te laat zijn hebben dan weer problemen om van hun kennispunten af te komen omdat de rest ze al heeft weggewerkt.

Nu kan je op je gemak de kennispunten in je eigen tempo wegwerken. (en je kan ze opsparen voor BSA wonder opdracht *hint*)


"ipv allemaal als een dolle om zaterdag 7:00 de wondermail vol te stampen om van de kennispunten af te komen"

En dit was precies waarom we een apart potje wilden! En zeker niet gedwongen worden om deze eerlijk gewonnen KP's verplicht in een oud wonder moesten stoppen!
 
Ik snap jullie probleem eerlijk gezegd niet, zodra je vast zit in de onderzoeksboom moet je ook kennispunten in je wonderen dumpen. en iedereen zit wel eens vast in de onderzoeksboom het moment veranderd gewoon.

En lees net op het beta forum dat we ook veel meer rewards gaan krijgen en dat elk kistje nu een instant reward geeft.

We gaan van 75 naar 135 kennispunten in 10 kistjes.

1st chest gives: 3 AW KP
2nd chest gives: 5 AW KP
3rd chest gives: 7 AW KP
4th chest gives: 10 AW KP
5th chest gives: 10 AW KP
6th chest gives: 15 AW KP
7th chest gives: 15 AW KP
8th chest gives: 20 AW KP
9th chest gives: 20 AW KP
10th chest gives: 30 AW KP

op de eerste 4 kistjes ga je straks dus al 15 kp vooruit
 
Laatst bewerkt:
De reden om geen instants te maken die in de onderzoeksboom kunnen is logisch en eenvoudig.

Spelers gaan ze dan opsparen. kom t er dan een nieuw ras/hoofdstuk dan zijn ze 2 minuten later al de rasfabrieken aan het bouwen. en zijn ze een week later alweer klaar
Daarna gaan ze weer klagen dat er niets te doen is en er een nieuw hoofdstuk moet komen.

Daarom dus geen instants die je in de onderzoeksboom kan gebruiken. zo ben je tenminste ff bezig.
 

DeletedUser1570

Guest
De reden om geen instants te maken die in de onderzoeksboom kunnen is logisch en eenvoudig.

Spelers gaan ze dan opsparen. kom t er dan een nieuw ras/hoofdstuk dan zijn ze 2 minuten later al de rasfabrieken aan het bouwen. en zijn ze een week later alweer klaar
Daarna gaan ze weer klagen dat er niets te doen is en er een nieuw hoofdstuk moet komen.
Daarom dus geen instants die je in de onderzoeksboom kan gebruiken. zo ben je tenminste ff bezig.

Je zult evengoed nog vaak genoeg met een teveel aan kennispunten zitten, omdat je ook de goederen bij elkaar moet zien te krijgen, dus zo'n vaart zal dat niet lopen. Het grappige is dat ik alleen mensen die heel hoog in de boom zitten hoor zeggen dat we vooral niet te snel door de boom mogen gaan.

Ik voorzie een grote neergang van de toernooien.
 
Je voorziet een grote teneergang van de toernooien omdat we straks nog steeds massa's kennispunten uit het toernooi kunnen halen.

Daarnaast krijg je straks op het einde bijna het dubbele aantal kennispunten tov. nu. die je enkel alleen in wonderen kan stoppen?
Die gebouwen die we toch hebben en proberen te upgraden. omdat we daar straks meer kennispunten voor krijgen gaan we stoppen met toernooi?

Alleen omdat we de 10-15 kennispunten die de meeste aan het einde van het toernooi krijgen niet meer in de onderzoeksboom kan?
die 25-35 wonder kennispunten die ervoor in de plaats komen zijn het niet waard?

Top logica!!!!
 
Ik snap jullie probleem eerlijk gezegd niet, zodra je vast zit in de onderzoeksboom moet je ook kennispunten in je wonderen dumpen. en iedereen zit wel eens vast in de onderzoeksboom het moment veranderd gewoon.
Vastzitten heb je de 1e 5 hoofdstukken geen last van, en wonderen doe je nog niet aan in die periode.
Aka, KPs uit het toernooi worden geheel onbruikbaar voor alle beginnende spelers.
 
Vastzitten heb je de 1e 5 hoofdstukken geen last van, en wonderen doe je nog niet aan in die periode.
Aka, KPs uit het toernooi worden geheel onbruikbaar voor alle beginnende spelers.

Bijna alle spelers in hoofdstuk 4-5 hebben wel een wonder staan.
En de meeste spelers vinden het toch leuk ook ook daar kennispunten in te stoppen.
Daarnaast wil je de kost niet geven aan alle spelers die in hoofdstuk 2-5 vast komen te zitten op de verplichte hoeveelheid provincies.
Ik heb in het verleden heel veel kennispunten ontvangen van buren in prov 3-5 die in de boom vastzaten omdat ze nog niet voldoende provincies hadden afgerond / gescout.

Daarnaast alleen de kistjes aan het einde van het toernooi worden instants, niet de kennispunten uit de provincies.
Als je dus net zo gek doet als ik dan haal je nog steeds 250 "normale" kennispunten uit het toernooi, al zal het voor de meesten 20 zijn.
 

DeletedUser1120

Guest
De reden om geen instants te maken die in de onderzoeksboom kunnen is logisch en eenvoudig.

Spelers gaan ze dan opsparen. kom t er dan een nieuw ras/hoofdstuk dan zijn ze 2 minuten later al de rasfabrieken aan het bouwen. en zijn ze een week later alweer klaar
Daarna gaan ze weer klagen dat er niets te doen is en er een nieuw hoofdstuk moet komen.

Daarom dus geen instants die je in de onderzoeksboom kan gebruiken. zo ben je tenminste ff bezig.

Jeee kwartje is gevallen , en ik maar stedes denken dat somige spelers het met diass vrij kopen , vond het al een vermogen,
ja opsparen met die toernooien kan j snel onderzoeken vrij spelen

Stom dat ik zelf niet op het iedee gekomen ben LOL , begrijp wel de verandering nu

Gelijk is kijken dan, hoe snel somige nu gaan met deze verandering hahhahaha grapje
 
Die eindtoernooipunten kreeg je toch pas op moment van inloggen dus waren nadat dat zo werd (was vroeger dat je ze eerder kreeg) nauwelijks verlies. Dus met ze niet meer kunnen besteden aan kennis, maar wel meer krijgen levert de wijziging me gemengde gevoelens.
 
"meer" heeft geen betekenis bij exponentieel oplopende kosten. Je kunt 2 stappen sneller, en daarna wordt de helling weer steiler en ben je in hetzelfde tempo als je was.
 
Bovenaan