• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<afgewezen> Aparte opslag gewonnen kennispunten

Aparte opslag gewonnen kennispunten

  • Ja, ik ben voor dit idee

    Stemmen: 66 78,6%
  • Nee, ik ben tegen dit idee

    Stemmen: 18 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    84
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1570

Guest
Wat mij betreft is het nu 100% goed beschreven.

Gooi de stembus maar open! :)
 

DeletedUser

Guest
De eerste post is aangevuld met een verduidelijking dat het hier echt gaat om een vraag om een opslag te voorzien zodat KP niet onnodig verloren gaan algemeen, en spelers bij de OW's gemotiveerder zijn om elkaar te blijven helpen met de Oude Wonderen. En dus niet een vraag naar KP-bundels, omdat die te beperkend zijn. (@Didi1 )
Marindor heeft het wel over bundels, en zegt daar ook "for now" wat andere toepassingen dus niet definitief uitsluit. Voor de devs de bundels alsnog als oplossing voor alles rond KP naar voor schuiven zou ik het idee van de KP-opslag als de betere oplossing willen aanbrengen.

Ziet er stukken beter uit nu :)
 
:):):) Van zodra er mogelijke alternatieven in dezelfde tekst staan is het inderdaad kwestie van misverstanden vermijden...
 
net als bij die andere post KP bundel ben ik het dus ook hier mee eens. Er moet een wezenlijke herbezinning komen over het toekennen van dieKP. Werkelijk te zot voor woorden hoe je er soms 8-10 misloopt.
 
@RenatoUno : je gaat wel moeten kiezen welke oplossing je de betere lijkt :)

Vind deze oplossing relatief de beste, hier kan je namelijk zelf je moment kiezen wanneer je de gewonnen KP's kan inzetten (wel graag per stuk en niet als blok) op het moment dat het jou uitkomt en dan loopt dat niet in de weg van de KP's die je krijgt per uur. Als je dan niet met regelmaat komt verlies je inderdaad punten en terecht want die krijg je voor je regelmatig aanwezig zijn. de andere in OW gestopte punten heb je werk voor verzet en die verdien je dus voor de volle 100% zonder dat die het normale in de weg mogen of zouden kunnen staan.
 

DeletedUser2349

Guest
Ik had in het oude topic al mijn mening geventileerd, of eigenlijk kwam ikzelf al snel met het idee van een aparte opslag. Ik sta dus voor de volle 100% achter dit voorstel. :D
+100
 
Ik ben er absoluut voorstander van als er een aparte opslag komt voor de KP, zodat je niet "verplicht" bent ze in een wonder te stoppen. Graag hou ik zelf de regie over mijn eigen verdiende KP:)
 
Er is duidelijk veel vraag naar een oplossing als deze, maar de ontwikkelaars zijn er voor zover we weten geen fan van, dus er gaan meer mensen zich hier op dit topic laten horen. Wanneer het tot een poll komt gaan er ook veel stemmen nodig zijn, zodat duidelijk is dat dit erg gewenst is.
 
Tijdens het broederschaps event kregen we van die kennispunten instants, is dat niet een mooie oplossing?
Dat is namelijk makkelijk te realiseren. itt een rework van hoe de kennispunten balk werkt.
 
@CrazyWizard We nemen met dit voorstel net expliciet afstand van een veralgemening van die kennispuntenbundels, omdat we ook in Onderzoek KP nodig hebben, en KennisPunten ook per stuk willen kunnen blijven gebruiken.

@ Allen die dit voorstel nog niet gezien hadden: de eerste post legt uit waarom dit nodig is, steun dit idee met een positieve comment of een + 1 (een officiële stemming volgt nog bij voldoende reactie), kritische bemerkingen mogen ook ;)
 
Ik vind het idee van Crazy juist wel een goed alternatief. Die instants zijn er ook in diverse aantallen, heb er gezien van 1 tot 20. Juist om te voorkomen dat het lang gaat duren is dit makkelijk te realiseren lijkt me. Maar dan moet je ze wel overal kunnen gebruiken.
 

DeletedUser2349

Guest
Ik vind het idee van Crazy juist wel een goed alternatief. Die instants zijn er ook in diverse aantallen, heb er gezien van 1 tot 20. Juist om te voorkomen dat het lang gaat duren is dit makkelijk te realiseren lijkt me. Maar dan moet je ze wel overal kunnen gebruiken.
En dat kan dus weer niet, je kan ze (instants / KP-bundels) alleen gebruiken in een Oude Wonder. Een aparte opslag geeft de speler de vrijheid om ze te gebruiken zoals de speler dat zelf goeddunkt. Dus of in het onderzoek of in een Oude Wonder of verspreid over beide mogelijkheden.

Overigens ben ik het er niet mee eens dat de KP in een aparte opslag maar een beperkte "houdbaarheid" zouden moeten krijgen. Er was door iemand gesuggereerd dat die dan maar voor 24 uur blijven staan. Niet handig als je ze krijgt terwijl je een weekend weg bent of voor een poosje naar het buitenland moet voor werk of vakantie.
 
Of pas krijgen als je inlogt net zoals bij het toernooi tegenwoordig... dan ben je maximaal 59min en 59 sec aan kp kwijt... Is ook minder verwarrend... Dat zou (gezien dit ook voor toernooien werkt) hiervoor ook relatief eenvoudig te implementeren moeten zijn... (verwacht ik)
 
Bovenaan