• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. bsa

    denk dat ze de muntbadges 6% duurder hebben gemaakt in plaats van goedkoper.
  2. wonderen

    zou het geen idee zijn dat je de mogelijkheid krijgt om een wonder af te sluiten zodat er niemand kan in storten als je dat niet wil. want er is veel last nu van spelers die hun runes komen dumpen die ze niet nodig hebben en jou zo aan je limiet helpen.
  3. snellere hulp wonderen

    dat ga ik dus niet gebruiken want zo word er regelmatig verkeerd gestort in oude wonderen van spelers als spelers gelijkertijd in de wondermail zitten. ik noteer steeds waar ik de kp's wil en sluit dan de mail eerst en open hem dan terug en klik dan op de naam die onder mij staat want dan pas...
  4. nieuw hoofdstuk

    ik denk dat ze de melding van het nieuwe hoofdstuk op de verkeerde server hebben gedaan nog geen melding op beta maar hier wel, dat is ook voor het eerst.
  5. arena

    zou het niet leuk zijn om een arena te hebben waar je anderen kan uitdagen voor een gevecht? elke speler krijgt dan de keuze om leger in te zetten van de eenheden die er nu in het spel zijn. dus het is ook wat geluk hebben met wat je inzet want je kan niet zien wat de ander in zet. ieder krijgt...
  6. tournooi en toren

    ik heb nog 1 idee nu waarvan ik denk dat het niets beinvloed maar wel leuk zou zijn. ik hoor steeds zeggen dat handmatig vechten beter is dan automatisch vechten. dat is dan wel van uitgaand dat je het goed doet dat handmatig vechten. het duurt ook een stuk langer om het handmatig te doen en aan...
  7. wonderen

    ik heb me altijd al afgevraagd waarom je niet alle gebouwen met terugroepspels in stock kan steken. vooral met de oude wonderen zou dat mooi zijn dat je die ook allemaal kan bouwen dan en omruilen als je het eens op een andere manier wil doen zeg maar.
  8. puzzel event

    misschien een leuk idee om een event te maken waar je samen een puzzel moet oplossen om prijzen te winnen. ik denk dan aan twee vakken naast elkaar in het éne vak ligt de puzzel in elkaar maar omgedraaid en het andere vak is om de blokjes die vrijgespeeld zijn omgedraaid op de juist plaats te...
  9. nieuw gastvolk

    iemand al enig idee wanneer er een nieuw gastvolk aankomt op beta?
  10. Overig nieuw wonder

    hallo iedereen. is mijn eerste keer op een forum dus geen idee of ik het juist doe. maar ik wou een idee delen dat ik heb voor elvenar. wat zouden jullie denken van een speciaal wondergebouw waar alles in staat wat nu op alle andere wonderen kan gemaakt worden. die beginnen allemaal op nul en je...
Bovenaan