• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

wonderen

ik heb me altijd al afgevraagd waarom je niet alle gebouwen met terugroepspels in stock kan steken.
vooral met de oude wonderen zou dat mooi zijn dat je die ook allemaal kan bouwen dan en omruilen als je het eens op een andere manier wil doen zeg maar.
 
ik heb me altijd al afgevraagd waarom je niet alle gebouwen met terugroepspels in stock kan steken.
vooral met de oude wonderen zou dat mooi zijn dat je die ook allemaal kan bouwen dan en omruilen als je het eens op een andere manier wil doen zeg maar.
Simpele reden:

5 minuten voor toren gooi ik alle wonderen in de opslag.
tornooi begint (en dinsdag toernooi), ziet dat er geen woderen zijn en past de kosten van toren en toernooi aan.
5 minuten na begin toernooi zet ik alle wonderen weer neer.

Voila, extra voordeel voor mij omdat ik wonderen heb die vechten eenvoudiger maken, terwijl de kosten van toren en toernooi aannemen dat ik geen wonderen heb.
 
als het spel ziet dat jij wonderen terugzet kunnen ze dat toch meteen aanpassen je veranderd altijd aan dingen op je land dat word dan toch dagelijks bewerkt om te zien wat je voordelen zijn van dag tot dag.
net zoals wapenkamers wegdoen wanneer je weer leger gaat maken maak je meteen kleinere groepen word dat dus meteen aangepast door elvenar.
 
als het spel ziet dat jij wonderen terugzet kunnen ze dat toch meteen aanpassen
Vooraf aanpassen zou kunnen, achteraf niet.
Wat AlbertDeWijze bedoelt is dat je beloningen zou kunnen verkrijgen die je anders niet behaald zou hebben, dan zou je dus verwachten dat op het moment dat je een of meerdere OW terugplaatst er met terugwerkende kracht veranderingen ongedaan gemaakt (moeten) worden zoals bonussen, verbeteringen en investeringen. Het lijkt mij geen verbetering van het spel en iets teveel gevraagd van het ontwerp.
 
net zoals wapenkamers wegdoen wanneer je weer leger gaat maken maak je meteen kleinere groepen word dat dus meteen aangepast door elvenar.
Dat is niet waar. Alle gevulde vakjes van de kazerne enzovoort blijven evenveel troepen bevatten als je wapenkamers weghaalt. Alleen de nieuwe vakjes hebben een lager maximum.

Dus je kunt in principe wapenkamers zetten, alle militaire gebouwen vullen met produktie, en dan alle wapenkamers weer in de opslag doen.
Toch leuk flinke aantallen troepen en minder ruimte nodig dan wanneer je de wapnkamers laat staan.

Kost je alleen een flinke sloot teleporteer spreuken, waarschijnlijk meer dan je hebt binnen de korste keren.
 
Bovenaan