• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

arena

zou het niet leuk zijn om een arena te hebben waar je anderen kan uitdagen voor een gevecht?
elke speler krijgt dan de keuze om leger in te zetten van de eenheden die er nu in het spel zijn.
dus het is ook wat geluk hebben met wat je inzet want je kan niet zien wat de ander in zet.
ieder krijgt dezelfde keuze alle eenheden zijn even sterk heeft niets met waar je bent in het spel of wat je staan hebt.
je verliest ook geen van je eigen leger het is gewoon een spel buiten het spel zeg maar.
gewoon even tegen elkaar sparren.
je kan er een wedstrijdje van maken tegen elkaar bv: de beste van 5.
elvenar zelf hoeft geen prijzen te geven je kan bv met elkaar afspreken wie wint krijgt zoveel kp's of je doet het gewoon voor de lol.
is iets om de verveling te breken tijdens het wachten op dingen op je land.
en het leuke is iedereen kan meedoen want het hangt niet af van waar je in het spel zit of wat je hebt.
om het nog wat leuker te maken krijg je ook drie hartjes om je leger te genezen 1 van 50% 1 van 25% en 1 van 10% die je kan gebruiken tijdens het gevecht.
 
Je kan het gevecht eventueel in meerdere waves spelen en per wave de mogelijkheid geven om 1 van je troepen te vervangen. Zo laat je niet alles aan geluk over.
 
Verreweg de meeste Inno spellen bevatten PvP (persoon tegen persoon) gevechten. In die zin is Elvenar een soort toevluchtsoord voor spelers die niet zo op dat element zitten te wachten.

Is het niet simpeler om 1 van de andere spellen van Inno te spelen?
 
in andere spellen verlies je er dingen mee wat ik voorstel is iets wat je gewoon voor plezier tegen elkaar kan doen.
of dit kan of niet ik ga daarvoor niet stoppen met elvenar hoor.
 
of dit kan of niet ik ga daarvoor niet stoppen met elvenar hoor.
Dat was me al duidelijk, anders was je niet in dit spel.

Het is vooral dat vele spelers (inclusief ikzelf) hier vechten tegen andere spelers als de plaag vermijden. Sommigen daarvan zijn dus wellicht geneigd zijn om er mee op te houden als ze je voorstel in Elvenar invoeren.

Maar wat betreft het voorstel:

in andere spellen verlies je er dingen mee
Je verliest geen legers?

Aan de plus-kant, je krijgt er geen levenspunten bij? (Wat gebeurt er met de levenspunten die je niet nodig hebt? In het bijzonder kun je je nieuwe spel element misbruiken om snel veel levenspunt spreuken te verzamelen?)
 
Ik denk niet dat je hiermee dingen moet winnen of verliezen, het wordt volgens mij eerder een extra ranking voor wie daar interesse voor heeft.
Stel je geeft de twee spelers een basisleger, los van wat ze in voorraad hebben, en je houd geen rekening met bonussen ed. Ze vechten tegen elkaar in meerdere waves tot een van beide legers uitgeschakeld is. Tussen de waves door kan je je opstelling aanpassen. De rankingpunten worden bepaald op basis van winst of verlies en van de ranking van de tegenstander.
Wat eerder zal tegenhouden is dat je dit handmatig gaat moeten spelen, gezien er velen zijn die op tablet of smartphone spelen.
 
Heb hier totaal geen behoefte aan. Speel nu heerlijk relaxt als eindspeler. Inde ochtend even inloggen om te oogsten en klaarzetten voor de avond. Dan werken en in de avond nogmaals oogsten en weer klaarzetten voor de ochtend.
De tijden dat ik dagenlang met het spel bezig was zijn gelukkig voorbij en hoef niks extra's. Daar heeft Inno al voor gezorgd met de vele events en die seizoenspas.
 
Absoluut tegen... het kost ontwikkeltijd en resources en vergt nog mee serverbelasting. Als je wilt knokken, gaan dan een ander spel (erbij) spelen. Het is juist de mogelijkheid om dit spel (bijna) zonder vechten te spelen, die mij voor Elvenar heeft doen kiezen...
 
Mijn partner en ik spelen ook al jaren World of Warcraft - daar hakken we er lustig samen op los (al dan niet geholpen door een leger van beesten enz). Alsjeblieft niet zoiets in Elvenar.

Inno levert trouwens ook iets anders (ik dacht FoE of RoC) dat ik uit nieuwschierigheid eens heb bekeken - todat mijn mooie nederzetting leeggeplunderd werd door een andere speler (wth!) en ik er legers op na moest houden zoals in Sid Meier's Civilisation.
Ook leuk, maar Elvenar is m.i. juist een rustpunt wat dat betreft.

Voor mij [Game over, Insert coin] indien dit element in Elvenar gaat opduiken.
 
jullie doen alsof jullie het dan moeten spelen.
is gewoon voor wie dat leuk vind anders laat je het gewoon voor wat het is.
zoals ik vanaf het begin zei het heeft geen invloed op je stad of het spel in het algemeen.
 
jullie doen alsof jullie het dan moeten spelen.
Je moet niet uit het oog verliezen dat het voor Inno ook winstgevend moet zijn, zij moeten immers ontwikkelkosten etc. doorberekenen en dan kom je al heel snel op het punt dat het iets moet zijn waar alle spelers aan mee moeten doen want daarop is toch wel het verdienmodel van het spel gebaseerd. En hoe moeilijk het is om iets toe te voegen bewijst de ketel wel, we hebben nog een hele lange weg te gaan voordat iedereen met dat concept van het spel overweg kan en spelers het de moeite waard gaan vinden om hierin diamanten te investeren.
 
Moriarte verwoordt het wat mij betreft goed - ergens ga je toch ook de beloningen willen die aan dat extra feature worden verbonden.
Dus "laten liggen"... dat gaat niet gauw gebeuren.
 
jullie doen alsof jullie het dan moeten spelen.
is gewoon voor wie dat leuk vind anders laat je het gewoon voor wat het is.
Omgekeerd: er is niemand die jou dwingt Elvenar te spelen. Als jij vooral wilt vechten, ga dan gerust je gang, maar wel in een ander spel... er zijn er genoeg, ook van dezelfde maker...
 

Aeva

Chef
Gelukkig is Elvenar geen vechtspel.
Al geef ik toe dat ik er graag flink op los schiet tijdens de toernooien :rolleyes:
Maar nee, liever geen onderlinge vechtpartijen... dan haak ik ook af.
 
Ook als het vrijwillig is/word en ik het niet wil.
word ik misschien wel vrijwillig uitgedaagd hiervoor.
Dan moet ik iets doen wat ik niet wil...
Nee dank je wel...alstublieft niet.


Een dikke vette -1.
 
ja ja was maar een voorstel hoor je hoeft daarom niet zo pissig te doen en zeggen dat ik een ander spel moet spelen pfff.
dacht dat je hier idééen mocht opperen.
 
Bovenaan