• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

wonderen

zou het geen idee zijn dat je de mogelijkheid krijgt om een wonder af te sluiten zodat er niemand kan in storten als je dat niet wil.
want er is veel last nu van spelers die hun runes komen dumpen die ze niet nodig hebben en jou zo aan je limiet helpen.
 
Ik ken een heel goede maar ook dure oplossing.
Gewoon terug dumpen die het bij jou ook doet desnoods dagen achter elkaar zodat die dagenlang liefst wekenlang zijn limiet op 0 heeft staan.
Niet vol gooien want de bonussen die uitgekeerd worden verhogen weer de limiet.
Weten ze gelijk hoe andere spelers dit voelen.
Doe ik ook want een vriendelijk mailtje sturen ben ik vanaf gestapt en helpt vaak niet. Sommigen hebben namelijk overal maling aan.

Wat ook helpt is als wonderen vol zijn gewoon even wachten met uppen maar wel zo dat je dat je nog voldoende ow overhoud waar je zelf nog in kan storten of met de kp trein mee kan doen.

Net/Zero is ook een goede oplossing. Waarde van de kistjes door je medespelers laten storten en daarna gelijk zelf vol gooien.

Ik steun je idee wel maar ben bang als die op slot zit je er zelf dan ook niks kan ingooien en dan heb je er nog niet veel aan.
 

Aeva

Chef
Hier zijn wel een paar nuances:
1. als je door een speler die in een wonder van jou stort aan je limiet komt, dan zit je al vlakbij die limiet (ook als er 100 runes in een keer worden gedumpt) en heb je zeer waarschijnlijk pushaccounts die actief zijn
2. het is een expliciet spelonderdeel om in OW's van andere spelers te storten om hen te helpen (zie o.a. de melding in het openingsscreen hierover)
3. je kunt ook gewoon dankjewel zeggen als je kp's krijgt (ook als dat duidelijk runes zijn) van andere spelers

Wat je kunt doen, is je OW van de weg afkoppelen als je geen storting wilt. Probleem opgelost.
 
dan moet je alle wonderen van de weg afzetten alleen het wonder dat je dan aan het vullen bent en dan werken ze niet die wonderen.
dus dat is een stomme opmerking.
en die limiet kan snel bereikt zijn hoor ook zonder pushaccounts als spelers hopen runes die ze op overschot hebben komen storten.
en dan moet ik nog dank u zeggen voor mij in problemen te brengen met de treinen.
als je nog zo van die super hulpvaardige opmerkingen hebt.
 

Aeva

Chef
dan moet je alle wonderen van de weg afzetten alleen het wonder dat je dan aan het vullen bent en dan werken ze niet die wonderen.
dus dat is een stomme opmerking.
en die limiet kan snel bereikt zijn hoor ook zonder pushaccounts als spelers hopen runes die ze op overschot hebben komen storten.
en dan moet ik nog dank u zeggen voor mij in problemen te brengen met de treinen.
als je nog zo van die super hulpvaardige opmerkingen hebt.
Al mijn opmerkingen zijn gebaseerd op de spelregels en de aard van het spel. Dat mensen met heel veel pushaccounts misbruik maken van elke maas die ze kunnen vinden en dan gaan klagen, vind ik niet zo netjes en ook niet erg slim want er zijn altijd andere spelers die precies weten hoe die maas werkt en dat ook herkennen...
 
ja laat maar het hoeft al niet meer ik doe wel wat yogi zegt als het nog gebeurd als er komen dumpen dump ik wel terug met runes die ik niet meer nodig heb.
 
Heb zelf ook voldoende sub accounts en kan je vertellen daar zit bij elkaar opgeteld heel veel kp op voorraad inclusief runen.
Dan heb ik het niet over een paar 1000 maar minimaal 100k en denk zelfs wel het dubbele.
Ik gebruik ze niet om mijn main alle OW te vullen en toch zit ik ook met mijn limiet.
Het komt gewoon puur doordat andere spelers kp en/of runen bij mij storten.
De oplossing die ik voor mezelf heb bedacht is gewoon OW die vol zijn niet gelijk te uppen.
Ik kan dat doen omdat ik ze toch bijna allemaal heb staan. Spelers kunnen dan hun runen voor die betreffende OW dan niet meer bij mij storten.
Dit heeft mij lucht gegeven en merk dat mijn limiet geleidelijk aan weer omhoog gaat.
Aan de ene kant leuk want krijg gratis zo hoge OW levels maar ben er vaak genoeg mee in de knoei gekomen doordat spelers niet meer met de kp trein bij mij konden storten.
Aangezien ik zeer veel toernooi speel verdien ik ik ook bergen runen. Als er dan spelers zijn die denken bij mij te kunnen lozen om zodoende hun limiet op te rekken die krijgen van mij dan een koekje van eigen deeg want knal dan gerust een paar week lang elke dag hun limiet naar 0.
En kan ik het niet met mijn main doen dan doe ik dat gewoon met mijn subs. Zij zijn sneller door hun kp en runen heen dan ik.
Ik zie liever dat die spelers hun medespelers in de BS helpen ipv de limiet van spelers buiten de BS naar de knoppen te helpen.
Ik help ook mijn medespelers. Ik kijk naar hun limiet en als die hoog genoeg staat krijgen ze van mij extra. Je moet alleen even weten hoe je kan zien hoe hoog die limiet staat.
 
ik heb het idee aangegeven om dat probleem tegen te gaan en natuurlijk moet je dat voor elk wonder apart kunnen aanklikken dan of je er kp's in wil krijgen of niet.
het gaat dan meestal over de begin wonderen die veel spelers al lang op het hoogste level hebben staan en daar veel runes van hebben en ook nog bij krijgen. steeds.
zou mooi zijn dat je die kan afsluiten.
in de nieuwere wonderen zou het niet erg zijn maar ja daar hebben ze de runes zelf nog nodig he.
en dus kan je ook wel stellen dat al die sluikstorters noem ik het dat doen omdat ze ook aan hun limiet zitten.
 

Aeva

Chef
Als je op een normale manier speelt, bestaat het probleem niet omdat de limiet gigantisch hoog is en elke dag stijgt. Daarom hoeft er ook geen oplossing vanuit de spelontwikkelaars te komen.

Als je in een BS kleinere spelers hebt en die worden geholpen is het uiteraard wel handig om goed op te letten wat je doet, zoals Yogi aangeeft. Desondanks zal het niet of nauwelijks voorkomen dat zo'n kleinere speler aan de limiet komt.

Ik word overigens wel blij van 'vol geplempte wonderen' bij spelers die berucht (of beroemd) zijn om het spelen met pushaccounts. Dat is namelijk precies waarvoor die limiet is geïnstalleerd. :cool:
 
Bovenaan