• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

tournooi en toren

ik heb nog 1 idee nu waarvan ik denk dat het niets beinvloed maar wel leuk zou zijn.
ik hoor steeds zeggen dat handmatig vechten beter is dan automatisch vechten.
dat is dan wel van uitgaand dat je het goed doet dat handmatig vechten.
het duurt ook een stuk langer om het handmatig te doen en aan het eind weet je het niet eens of het nu beter of slechter was.
kan er na een handmatig gevecht geen popupscherm komen waar je het russeltaat van je handmatig gevecht ziet met daaronder het ruseltaat dat het automatisch gevecht zou geweest zijn.
zo kan je voor elk gevecht zien hoeveel leger je bespaart hebt of als je het toch niet goed hebt gedaan meer verloren hebt.
je kan nu zomaar gaan handmatig vechten maar je weet nooit of het beter was dan automatisch.
 

Aeva

Chef
Op basis van heel veel ervaring kan ik je garanderen dat de resultaten van handmatig vechten aanzienlijk beter zijn dan automatisch in de hogere provincies (meer dan 10-15).
 
het duurt ook een stuk langer om het handmatig te doen en aan het eind weet je het niet eens of het nu beter of slechter was.
Dat weet je helaas wel, het automatische deel is zo recht toe recht aan dat het alleen een beter resultaat geeft als je fouten maakt of de kwaliteiten van je troepen verkeerd inschat. Het werkt prima als je een overwicht hebt en het bespaart je dan een hoop tijd.
Maar zodra er geen sprake is van overwicht in troepenkwaliteit, dus geen ow bonussen of oproepingen die bonussen geven en geen voorsprong in sterren hebben dan ga je de strijd verliezen.
Dit is geen fout maar een logisch gevolg van hoe het automatische gevecht verloopt, bijvoorbeeld je afstandstroepen bewaren geen afstand of proberen het terrein niet in hun voordeel te gebruiken, dit werkt prima als het one shot one kill is maar als je dat voordeel niet hebt versnel je de verliezen en heb je minder schade toegebracht dan had gekund als je wel afstand bewaard had. En zo zijn er nog wel een paar voorbeelden te verzinnen die het niet halen op automatisch als je geen overwicht hebt.
 
ik hoor steeds zeggen dat handmatig vechten beter is dan automatisch vechten.
dat is dan wel van uitgaand dat je het goed doet dat handmatig vechten.
Je kunt de confrontatie voor handmatig vechten openen, en als 1e stap direkt automatisch vechten kiezen.

Dan kun je meekijken wat de computer voor zetten doet met je troepen, en zie je binnen de korste keren allerlei dwaze dingen die je zelf veel beter kunt. Zeer leerzaam hoe dom de computer vecht.
 
ja maar zou toch leuker zijn als je kan zien hoeveel beter je het elk gevecht hebt gedaan dan zie je het russeltaat nu kun je er alleen maat van uit gaan dat het beter is maar je weet nooit hoeveel.
 
ik wil maar zeggen mensen die nog niet zo vertrouwt zijn met het handmatig vechten zoals ik ( ik heb het tot nu toe telkens automatisch gedaan) zouden sneller het proberen als ze kunnen zien of ze het beter gedaan hebben na het gevecht.
 

Aeva

Chef
Als je beter wilt leren handmatig te vechten, kun je het beste sparren met iemand uit je BS die dat goed kan.
 
nee ik blijf wel automatisch doen zolang ik het ressultaat niet kan zien tussen een handmatig gevecht dat ik gedaan heb en wat het zou geweest zijn op automatisch doe ik die moeite niet ik doe er 20 automatisch en stop dan.
 
Ik doe wel autofight want heb geen tijd en ook geen zin om op dinsdagavond cq woensdagochtend minimaal 30 provincies 6 ronden handmatig te doen op beide werelden. En op mijn kleine accountjes koop ik gewoon af.
Weet dat het me meer troepen kost maar weet ook dat ik me heel wat uurtjes bespaar en niet een hele nacht wakker hoef te blijven.
Bovendien heb op winy 3 schemeringfeniksen staan in combinatie met vuurfeniks en combat en zijn mijn verliezen daardoor in de eerste 10 tot 15 provincies verwaarloosbaar. Toren doe ik alleen als er ook toernooi is en ben binnen 15 minuten boven.
 
Bovenaan