• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. CrazyWizard

    Feest in het duivelse huisje

    Na 3 jaar bloed zweet een tranen. Eerst de introductie van de wensput in april 2018 Daarna Handwerken en de tweede wereld Later de toren en de geesten. eindelijk hebben we alle premium uitbreidingen vrijgespeeld Vanavond in het Duivels Huisje een BBQ om het te vieren met Live muziek, en...
  2. CrazyWizard

    Fix in update Toernooiarena ranglijstbonus werkt niet

    Spelversie: __ v1.105.2-(90bc4cf) (2020-05-28 09:51) Spelwereld: __Arendyll Flash of HTML5: __beide / nvt. Flash Speler versie: __ Spelersnaam: __Crazywizard Mensen of Elfen: __Elf De volgende informatie kan je handmatig invullen, of je kan naar de volgende website gaan en de link plakken die...
  3. CrazyWizard

    Toren Der Eeuwigheid, Hoe werkt het en waarom is het goed?

    Het blijkt dat veel spelers niet het nut inzien van de Toren der Eeuwigheid, Hierbij probeer ik uit te leggen wat de toren is, hoe het werkt en waarom de toren nuttig is en waarom je deze wel zou moeten spelen. Introductie Hoe werkt het Samen met je broederschap Prijzen Maansteen...
  4. CrazyWizard

    Bevrijders van de Toren en Toernooikampioenen gezocht

    Dragons of Arendyll is het oudste 10+ kistjes broederschap van Elvenar NL, En elke week een gouden toren, den vanaf het begin hebben we altijd goud gehaald. dit is dus de enige medaille die we bezitten. Wij Vragen: Dat je regelmatig burenhulp verleent aan je gildeleden Gezellig bent in de...
  5. CrazyWizard

    Dragons of Winyandor

    Welkom bij de Dragons of Winyandor, Met de oprichting van de nieuwe wereld zal er ook een afvaardiging gestuurd worden naar deze nieuwe wereld namens de Dragons of Arendyll Voor deze gilde zijn we op zoek naar: Wij Vragen: Dat je regelmatig burenhulp verleent aan je gildeleden Gezellig bent...
  6. CrazyWizard

    Guide: Toernooien, Waarom zijn deze zo extreem nuttig in elvenar?

    Introductie: Hierbij een simpele guide waarom toernooien in elvenar zo enorm nuttig zijn. Veel spelers zien het nut niet in van de toernooien, als je echter elvenar maximaal wilt benutten dan zijn de toernooien die diverse spelelementen aan elkaar lijmen. Daarnaast een aantal adviezen om...
  7. CrazyWizard

    Sortering autofocus toernooi in APP

    Als je toernooi speelt in de app. en je rond een provincie af dan gaat de camera van de wereldmap door naar de volgende toernooiprovicie. Dit systeem werkt goed zolang je niet meer provincies hebt vrijgespeeld dan je toernooiprovincies afrond. Wanneer je echter meer provincies hebt vrijgespeeld...
  8. CrazyWizard

    Aangepast & Wacht op Update Heldensmederij: hoofdletter orkproductie

    Zit hele ding is eigenlijk een wirwar van wel en geen hoofdletter. Op een of andere manier is Oude wonderen altijd met een hoofdletter geschreven, dit geld voor elk wonder waar deze zin in voorkomt. als ik bij andere wonderen kijk dan zou de standaard "Krachten oude wonderen" moeten zijn, zo is...
  9. CrazyWizard

    Opdrachten Carnaval 2019

    Opdrachten gekregen en geplaatsts op verzoek van @Titina Mededeling van de mods: Naar aanleiding van enkele 'problematiek' over bekeken spoilers wil ik graag meedelen dat dit op eigen risico is. Een spoiler is beschermd om niet direct de informatie in de spoiler vrij te geven (vandaar dat men...
  10. CrazyWizard

    Een 11ling

    Respect voor Gaelagil Een 11ling is niet misselijk, wat zijn het toch een monstertjes ;)
  11. CrazyWizard

    Opgelost [ONYX-25369] Toernooibug van beta ook op live?

    Krijg iets te veel runen, helaas geen 19 blauwdrukken als sommigen op beta.
  12. CrazyWizard

    Aangepast & Doorgevoerd Handwerken vs Vakwerk

    De browser gebruikt de naam handwerken, de app vakwerk. Het lijkt erop dat de naamsverandering naar vakwerk niet in de browser is doorgevoerd.
  13. CrazyWizard

    Opgelost IJslintworm

    De omschrijving voor iig. het hoofdstuk 4 gebouw is incorrect. Als ik het goed zie geeft enkel het hoofdstuk 1 gebouw 5% (geen 10%) meevallende voorraden en alle andere 3kp instant per 48uur.
  14. CrazyWizard

    Geen bug Valoriaanse Heldenmoed & Oefenterrein van de Orc Strategen

    De 2 delen komen niet overeen, als het goed is zou het bovenste deel 12 uur moeten zijn ivm 23 uur. Als het goed is moet het hier dan 18 uur zijn Beide schermen worden opgeroepen vanuit de inventaris. in het spel lijkt iig de valoriaanse heldenmoed wel te kloppen.
  15. CrazyWizard

    Aangepast & Doorgevoerd Textfoutjes Tooltip wonderen

    Geinspireerd door de anderen heb ik er ook nog snel 2 gevonden. Tooltop Bloeiende Kleine letter ipv hoofdletter Tooltip Vechtklooster 2 Hoofdletters ipv 1
  16. CrazyWizard

    Aangepast & Wacht op Update [ONYX-29463] Beschrijving broederschapsscore is verouderd

    Dit is sinds de komst van de broederschapsavonturen niet meer correct. De juiste omschrijving zou moeten zijn in mijn beleving: Dit zal echter niet in het huidige kader passen zoals die nu is dus enkel de concept text aanpassen is geen optie gezien deze buiten de popup kader zal vallen.
  17. CrazyWizard

    Opgelost [ONYX-22331] Kan geen speler uitnodigen

    v1.59.3-(ab0724778) (2018-07-26 13:37) Zodra ik het broederschapsmenu wil laden bij de speler komt er heel kort te staan en na een fractie van een seconde blijft dit over. Geprobeerd in meerdere browsers o.a. chrome en firefox, beide geven hetzelfde resultaat
  18. CrazyWizard

    Informatief: Kopieren van PM's en Berichten uit de chat

    Verbaast me dat dit nog niet in het FAQ gedeelte staat. Stap 1: Ga naar het bericht dat je wilt kopieren, en druk op de linkermuisknop . Stap 2: Druk nu op de rechtermuisknop en selecteer instellingen. Stap 3: In het midden van het scherm opent zich een popup, druk op sluiten. Stap...
  19. CrazyWizard

    Welkom bij Dragons of Arendyll

    Hallo wij zijn Dragons of Arendyll en wij zijn op dit moment op zoek naar nieuwe draken om onze bende te versterken. Met de aankomst van de nieuwe broederschapsfunctie van de Toren der Eeuwigheid zijn wij op zoek naar spelers die naast een goede inzet in de toernooien het ook leuk lijkt om...
Bovenaan