• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [ONYX-25369] Toernooibug van beta ook op live?

upload_2019-1-26_22-6-57.png


Krijg iets te veel runen, helaas geen 19 blauwdrukken als sommigen op beta.
 

DeletedUser2114

Guest
Gebeurde hier ook, ineens heel veel runen binnen, maar ik vind het niet erg hoor :p
 

DeletedUser2665

Guest
17 runen voor 7 kistje lijkt mij ook wat veel. Maar ik klaag niet.
 

DeletedUser234

Guest
Ik heb een lijst die langer is dan mijn scherm groot is, 115 beloningen, helaas heb ik die niet ontvangen.....had ik ze maar ontvangen.

Dus klinkt leuk, maar valt vies tegen. :(
 
Ik heb een lijst die langer is dan mijn scherm groot is, 115 beloningen, helaas heb ik die niet ontvangen.....had ik ze maar ontvangen.

Dus klinkt leuk, maar valt vies tegen. :(

Weet je dat zeker, heb je een before en after screenshot van je runen?
Ik kan je verzekeren dat ik ze ook daadwerkelijk heb ontvangen.
 
Ik heb een lijst die langer is dan mijn scherm groot is, 115 beloningen, helaas heb ik die niet ontvangen.....had ik ze maar ontvangen.

Dus klinkt leuk, maar valt vies tegen. :(
uit mijn bevindingen zie ik dat we de runenscherven wel ontvangen hebben op 1 na. Dus als je 5 keer dezelfde runescherf in de beloning ziet, hebben we er maar 4 gekregen, zie je er 2 dan kreeg je maar 1, enz..
 

DeletedUser2665

Guest
Maar dit gebeurde blijkbaar ook op beta. Wat is de functie van beta als bugs niet worden verholpen?
 

DeletedUser234

Guest
Weet je dat zeker, heb je een before en after screenshot van je runen?
Ik kan je verzekeren dat ik ze ook daadwerkelijk heb ontvangen.

Misschien heb ik niet op de goede plek gekeken...via bs schild, naar toernooitab en dan als ik boven 115 beloningen ga hangen, dan krijg ik mega lijst. In die lijst staan heel veel runen, terwijl ik op runen zit te wachten voor de scherven. Als ik dan zeker weet dat ik maar 1 rune per wonder heb kunnen breken en in mijn lijst staan 6-7 runen per wonder dan weet ik 100% zeker dat ik die in ieder geval niet heb gekregen.

Nee ik heb geen screenshot van vooraf, geen reden gehad om die te maken, ik kan er hooguit 1 maken van achteraf, maar dat heeft weinig nut, lijkt mij.
 
Misschien heb ik niet op de goede plek gekeken...via bs schild, naar toernooitab en dan als ik boven 115 beloningen ga hangen, dan krijg ik mega lijst. In die lijst staan heel veel runen, terwijl ik op runen zit te wachten voor de scherven. Als ik dan zeker weet dat ik maar 1 rune per wonder heb kunnen breken en in mijn lijst staan 6-7 runen per wonder dan weet ik 100% zeker dat ik die in ieder geval niet heb gekregen.

Nee ik heb geen screenshot van vooraf, geen reden gehad om die te maken, ik kan er hooguit 1 maken van achteraf, maar dat heeft weinig nut, lijkt mij.

hij is echt van slag nu, hij geeft bij mij nu ook 166 aan waar dit eerder iets van 77? was.
Heb het nagekeken en heb er 48 runen erbij gekregen.

We hebben dus iig meer gekregen dan de bedoeling was. het aantal in het BS schildje overzicht is echter totaal onbetrouwbaar aangezien deze ineens hele andere dingen aangeeft dan eerder.

De popup was wel erg duidelijk over wat ik wel en niet gehad zou hebben. wat in de popup stond lijk ik ook daadwerkelijk te hebben gehad.
 
bravo; weer een bug doorgevoerd.

Stop er toch gewoon een maand tussen en ga fouten oplossen ipv halfbakken nieuwe dingen invoeren... :(
btw; deze bug mag wel blijven.
en die van 15x extra kp-effecten mag hier ook wel komen:)

de rest gewoon eerst oplossen voordat er aan nieuw spul wordt gewerkt.
 

DeletedUser234

Guest
ik heb wederom zo'n ellenlange lijst, maar helaas weer niet gekregen wat er op die lijst staat, blij maken met een dooie mus noemen ze dat toch?
 
Het is erg verschillend en die lijst klopt idd voor geen meter.
Toch heb je 3-5x zoveel Runen gehad Dan de bedoeling was. Dus dat musje is toch niet helemaal dood ;)
 

DeletedUser234

Guest
Afgelopen toernooi heb ik precies zoveel runen gehad als er stond dat ik zou krijgen, in die pop-up met alle gewonnen prijzen, die komt aan het einde van toernooi. Dus hoezo 3-5x meer runen gehad, dan bedoeld??? Misschien mis ik iets?
 
Bovenaan