• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Welkom bij Dragons of Arendyll

Hallo wij zijn Dragons of Arendyll en wij zijn op dit moment op zoek naar nieuwe draken om onze bende te versterken.

Met de aankomst van de nieuwe broederschapsfunctie van de Toren der Eeuwigheid zijn wij op zoek naar spelers die naast een goede inzet in de toernooien het ook leuk lijkt om samen de uitdaging van de nieuwe toren aan te gaan.

Ter promotie hebben we een eigen intern document gemaakt met uitleg en een eigen rekentool. en zullen we deze uitbreiden met meer tip en tricks zodra we meer bedreven raken in de toren en zo elkaars ervaringen kunnen delen.

Voor spelers die een extra stap in de toernooien willen maken staan vele van onze leden ook voor je klaar om je te helpen met advies.

Wie gaat met ons de uitdaging aan?

Wij Vragen:
  • Dat je regelmatig burenhulp verleent aan je gildeleden
  • Gezellig bent in de omgang en respect hebt voor je mede draken
  • Dat je actief het spelletje speelt
  • Wij gaan er van uit dat elke speler zijn "fair share" doet in de toernooien, dit is 1600 KP met een bodem van 1200. dit geld ook als na het behalen van 600 punten de 10 kistjes al binnen zijn.
  • Je ranglijstpunten maken niets uit, actief spelen en toernooiparticipatie vinden wij belangrijker dan je rang op de ranglijst.
  • Dat je netjes aangeeft als je om wat voor reden ook verhinderd bent om te spelen (denk aan bv. aan vakantie ect)
  • op dit moment hebben wij een voorkeur voor spelers met 1 van de volgende set bonusgoederen:
    (hout)

Wij Bieden aan:
  • Een gezellige groep
  • Wekelijks halen wij 10 kistjes al sinds een tijd, heel, heel, heeeeeeel lang geleden;) (25-feb-2017)
    upload_2018-10-28_8-8-25.png
  • Wondermail 5, 10, 15, 20 en 30kp, Een op een kettingbrief gebaseerde mail voor hulp aan wonderen, (zie link)
    Zodat je makkelijk je verdiende punten in het toernooi en de spreuken van de eindbeloning van 135 kp kan wegwerken.
  • Deelname BSA: Wij doen niet mee met elk BSA, afhankelijk van de interesse van onze spelers en de te verdienen prijs. maar als we ervoor gaan dan gaan we er ook echt voor met z'n allen. (Winnaar van het allereerste BSA en de allereerste waar Glorieuze Triomfboog te winnen viel)

    Graag sollicitaties sturen aan: CrazyWizard en/of Kersepitje.
 
Laatst bewerkt:
Huh? hoe komt deze topic in discussies terecht?
Zou zweren dat ik hem in broederschap zoekt speler heb gemaakt. en lionell heeft me oude topic al verwijderd die zou dit toch ook al opgevallen moeten zijn.

Nou ja de modjes verplaatsen hem wel weer.

beetje of topic. maar nieuwe bs?
en wie heeft jou handtekening gemaakt?

Nee dezelfde, de oude naam impliceerde dat we allen nederlanders waren en dat belgen niet welkom zouden zijn, zodoende aan naamsverandering.

Die is gemaakt door Sir Squirrel, een amerikaanse speler die voor meerdere amerikaanse spelers dit soort art maakt.

Aangezien de me al lang volgt op de fora dacht ik trek de stoute schoenen aan en vraag of die er zin in heeft voor mij ook 1 te maken :)
Zelf ben ik hopeloos in dit soort dingen.
 

DeletedUser1796

Guest
Huh? hoe komt deze topic in discussies terecht?
Zou zweren dat ik hem in broederschap zoekt speler heb gemaakt. en lionell heeft me oude topic al verwijderd die zou dit toch ook al opgevallen moeten zijn.

Nou ja de modjes verplaatsen hem wel weer.



Nee dezelfde, de oude naam impliceerde dat we allen nederlanders waren en dat belgen niet welkom zouden zijn, zodoende aan naamsverandering.

Die is gemaakt door Sir Squirrel, een amerikaanse speler die voor meerdere amerikaanse spelers dit soort art maakt.

Aangezien de me al lang volgt op de fora dacht ik trek de stoute schoenen aan en vraag of die er zin in heeft voor mij ook 1 te maken :)
Zelf ben ik hopeloos in dit soort dingen.
Aha ik snap de naamsverandering...

Sir Squirrel ken ik inderdaad, heb op het forum al de pagina's bekeken, hij maakt echt mooie.. (had ook wel een vermoeden ;) )
Ik zou dat zelf ook niet kunnen hoor... Als je hem spreekt geef het hem dan maar door dat hij echt schitterend is.
 
Sollicitaties zijn nog steeds welkom,

Helaas kunnen we op dit moment alleen sollicitaties behandelen van spelers met de in de openingspost gestelde bonusgoederen.
In de toekomst kan dit mogelijk weer veranderen.

Sollicitaties graag naar CrazyWizard of Kersepitje.

mvg
-CW
 
Sollicitaties zijn nog steeds welkom,

Helaas kunnen we op dit moment alleen sollicitaties behandelen van spelers met de in de openingspost gestelde bonusgoederen.
In de toekomst kan dit mogelijk weer veranderen.

Sollicitaties graag naar CrazyWizard of Kersepitje.

mvg
-CW
 

DeletedUser2600

Guest
goede spelers vind je niet gemakkelijk ;):)
maar je kan ze leren hoe je in een toernooi kan spelen
helpt een stuk vlotter ;)
 
goede spelers vind je niet gemakkelijk ;):)
maar je kan ze leren hoe je in een toernooi kan spelen
helpt een stuk vlotter ;)

Geduld is een schone zaak,
We hebben meer dan voldoende sollicitaties gehad van spelers met hele goede toernooiscores en soms ook hele hoge ranking. helaas hebben ze echter dezelfde productie als de goederen waar we in omkomen.

Gelukkig hebben de meeste van ons hele goede buren die ons voorzien in de goederen die we missen maar het zou prettig zijn als we wat meer in balans zijn binnen de gilde.

en met een score van 56k in het boekroltoernooi afgelopen week hebben we ook niet op korte termijn een nieuw lid nodig om de 10 kistjes te behalen. maar als de juiste persoon zich aandient dan versterken we ons graag met een nieuwe aanwinst.
 
Sollicitaties zijn nog steeds welkom,

Helaas kunnen we op dit moment alleen sollicitaties behandelen van spelers met de in de openingspost gestelde bonusgoederen.
In de toekomst kan dit mogelijk weer veranderen.

Sollicitaties graag naar CrazyWizard of Kersepitje.

mvg
-CW
 
Wij hebben 1 plek vrij dus sollicitaties zijn nog steeds welkom,

Helaas kunnen we op dit moment alleen sollicitaties behandelen van spelers met de in de openingspost gestelde bonusgoederen.
In de toekomst kan dit mogelijk weer veranderen.

Sollicitaties graag naar CrazyWizard of Kersepitje.

mvg
-CW
 
Wij hebben 1 plek vrij dus sollicitaties zijn nog steeds welkom,

Let aub op de bonusgoederen die wij momenteel vragen, we krijgen erg veel sollicitaties van spelers die niet de juiste bonusgoederen hebben, en dergelijke sollicitaties moeten we afslaan ongeacht hoe "goed" de speler is.

Sollicitaties graag naar CrazyWizard of Kersepitje.

mvg
-CW
 
Wij hebben weer plek.

Let aub op de bonusgoederen die wij momenteel vragen, we krijgen erg veel sollicitaties van spelers die niet de juiste bonusgoederen hebben, en dergelijke sollicitaties moeten we afslaan ongeacht hoe "goed" de speler is.

Sollicitaties graag naar CrazyWizard of Kersepitje.

mvg
-CW
 
Wegens het stoppen van een van onze topspelers met elvenar zijn we op zoek naar een gezellige draak.

Wij accepteren momenteel alleen sollicitaties van:

-Een speler met hout of staal als bonusgoed, het liefst in 1 van de volgende combinaties.
icon_relic_plank.png
icon_relic_silk.png
icon_relic_gem.png
of
icon_relic_plank.png
icon_relic_silk.png
icon_relic_magic_dust.png
of
icon_relic_plank.png
icon_relic_scrolls.png
icon_relic_magic_dust.png
of
icon_relic_steel.png
icon_relic_scrolls.png
icon_relic_magic_dust.png
of
icon_relic_steel.png
icon_relic_scrolls.png
icon_relic_elixer.png

- Een speler die aantoonbaar via elvenstats wekelijks 2k of meer toernooipunten binnenhaalt.
- Een speler die het leuk vind om af en toe eens met een BSA actief mee te doen.

Sollicitaties graag naar CrazyWizard of Kersepitje.
 
We hebben momenteel weer 1 plekje vrij.

We zijn op zoek naar spelers die voldoen aan de volgende 2 eisen.

  • Wij gaan er van uit dat elke speler zijn "fair share" doet in de toernooien, dit is 1600 KP met een bodem van 1200. dit geld ook als na het behalen van 600 punten de 10 kistjes al binnen zijn.
  • op dit moment zoeken we spelers met 1 van de volgende set bonusgoederen:
    icon_relic_marble.png
    icon_relic_silk.png
    icon_relic_gem.png
    of
    icon_relic_plank.png
    icon_relic_silk.png
    icon_relic_magic_dust.png
    of
    icon_relic_plank.png
    icon_relic_silk.png
    icon_relic_gem.png

    Sollicitanten met houtproductie krijgen voorrang boven die met marmer.
 
We hebben momenteel weer 1 plekje vrij.

We zijn op zoek naar spelers die voldoen aan de volgende 2 eisen.

  • Wij gaan er van uit dat elke speler zijn "fair share" doet in de toernooien, dit is 1600 KP met een bodem van 1200. dit geld ook als na het behalen van 600 punten de 10 kistjes al binnen zijn.
  • op dit moment zoeken we spelers met 1 van de volgende set bonusgoederen:
    icon_relic_marble.png
    icon_relic_silk.png
    icon_relic_gem.png
    of
    icon_relic_plank.png
    icon_relic_silk.png
    icon_relic_magic_dust.png
    of
    icon_relic_plank.png
    icon_relic_silk.png
    icon_relic_gem.png

    Sollicitanten met houtproductie krijgen voorrang boven die met marmer.
 
We hebben momenteel 1 plekje vrij.

We zijn op zoek naar spelers die voldoen aan de volgende 2 eisen.

  • Wij gaan er van uit dat elke speler zijn "fair share" doet in de toernooien, dit is 1600 KP met een bodem van 1200. dit geld ook als na het behalen van 600 punten de 10 kistjes al binnen zijn.
  • op dit moment zoeken we spelers met 1 van de volgende set bonusgoederen:
    icon_relic_marble.png
    icon_relic_silk.png
    icon_relic_gem.png
    of
    icon_relic_plank.png
    icon_relic_silk.png
    icon_relic_magic_dust.png
    of
    icon_relic_plank.png
    icon_relic_silk.png
    icon_relic_gem.png

    Sollicitanten met houtproductie krijgen voorrang boven die met marmer.
 
Bovenaan