• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Dragons of Winyandor

Welkom bij de Dragons of Winyandor,
Met de oprichting van de nieuwe wereld zal er ook een afvaardiging gestuurd worden naar deze nieuwe wereld namens de Dragons of Arendyll

Voor deze gilde zijn we op zoek naar:

Wij Vragen:
  • Dat je regelmatig burenhulp verleent aan je gildeleden
  • Gezellig bent in de omgang en respect hebt voor je mede draken
  • Dat je actief het spelletje speelt
  • Dat je actief meedoet in de toernooien, omdat de wereld nog niet gestart is kijken wij hiervoor naar je intresse op de wereld Arendyll.
  • Dat je netjes aangeeft als je om wat voor reden ook verhinderd bent om te spelen (denk aan bv. aan vakantie ect)

Wij Bieden aan:

  • Een gezellige groep
  • We willen graag z.s.m. een 10 kistjes gilde worden op de nieuwe wereld en zulen daar naar streven.
  • Zodra de kennispunten instants binnen gaan stromen zullen we waar nodig een 5,10,15,20 en/of 30 KP wondermail starten.
    Zodat je makkelijk je verdiende punten in het toernooi en de spreuken van de eindbeloning van 135 kp kan wegwerken.
  • Deelname BSA: Wij doen niet mee met elk BSA voor de ranglijst, wij streven er wel naar om elke BSA de 3 mappen iig de korste route naar de prijzen op te halen.

    Graag sollicitaties sturen aan: CrazyWizard en/of Kersepitje op Arendyll zolang de nieuwe wereld nog niet open is.
Vermeld hierbij duidelijk in de titel dat het om WINYANDOR gaat.

Hopelijk tot snel op Winyandor!
 

DeletedUser234

Guest
Wij Vragen:
  • Dat je regelmatig burenhulp verleent aan je gildeleden
  • Dat je actief meedoet in de toernooien, omdat de wereld nog niet gestart is kijken wij hiervoor naar je intresse op de wereld Arendyll
regelmatig, 1x per maand is regelmatig, maar is dat wat je bedoeld? of geld er een minimum per week?
actief, wat versta je daaronder, is er bijv. een minimale toernooi bijdrage gevraagd?
 
regelmatig, 1x per maand is regelmatig, maar is dat wat je bedoeld? of geld er een minimum per week?
actief, wat versta je daaronder, is er bijv. een minimale toernooi bijdrage gevraagd?

Regelmatig is regelmatig, eigenlijk zal elk mini dorpje dit elke dag zijn omdat je de muntjes hard genoeg nodig hebt en alles heel snel gaat.
Ik houd niet zo van harde cijfers want dat moet je het ook gaan bijhouden. maar iedereen kan wel inschatten dat regelmatig niet eens per maand is.

Als voor minimale toernooibijdrage. iedereen zal in het begin moeite genoeg hebben, het is niet dat een "grote" speler even wat goederen kan sponsoren waardoor je zodra je 8 provincies hebt vrijgespeeld lachend 1600 punten haalt.
Iedereen is klein, en is druk bezig, goederen, troepen, munten en voorraden te verzamelen.
Het mag duidelijk zijn dat 30 of 60KP na de eerste week niet de bedoeling is, maar dat lijkt me duidelijk voor elke speler die op arendyll ook actief is in de toernooien, maar direct een minimum stellen werkt ook avarechts.
Wel zal zeker in je eigen bonusweek iedereen proberen maximaal te gaan, en iedereen zal er begrip voor hebben dat je de week daarvoor rustig aan doet. ook al afhankelijk van je bonus iedereen in sprongen omhoog gaan waardoor niet iedereen gelijk zal lopen.
uiteindelijk zal na een opstart periode wel minima worden gesteld, en gaan we net als de groep op Arendyll werken naar 1600 of hoger.

Een enkeling zal dit al heel snel halen en andere zullen hier langer over doen, na hoeveel toernooicycles (ivm bonus goederen) we minima gaan instellen zullen we zien afhankelijk van hoe het gaat, voor ons is dit ook onbekend terrein.
 

DeletedUser3878

Guest
Ik heb wel interesse om bij de Dragons of winyandor te komen, maar misschien ben ik niet ervaren genoeg,laat maar iets weten he
 

DeletedUser234

Guest
@CrazyWizard Duidelijk en redelijk, ik zou dat iig makkelijk halen. Helaas is (bijna) dagelijks spelen teveel voor degene waar ik het voor vroeg, maar er zullen morgen genoeg bs-en starten om bij aan te kunnen sluiten. Als in de beschrijving duidelijk staat wat ieders verwacht, dan zal er daar straks, net als hier nu ook voor ieder wat wils zijn.

Heel veel plezier en succes met de dragons daar! :)
 

DeletedUser3878

Guest
Ik heb van jullie niets gehoord en zie nu dat jullie al vol zitten , dus zoek ik een andere BS
 
Een deel hebben we terug kunnen beantwoorden, maar we kregen zoveel meel.
De laatste 2 plekken waren al gereserveerd en zowel in onze omschrijving en op het forum hebben we al aangegeven voorlopig vol te zitten.

Zodra er weer plek is kan er weer gesolliciteerd worden.
 
Bovenaan