• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. zoekfunctie in oproepbare gebouwen

    Ik weet niet op iedereen er last van heeft, maar ik zoek me vaak mottig in de oproepbare gebouwen. Zou fijn zijn als daar een zoekfunctie aanwezig zou zijn.
  2. pelgrimmetje worden?

    Luid zingend en huppelend doen pelgrimmetjes aan alles mee in Winyandor, want dat vinden ze gewoon leuk. Ben je klein, dan helpen we je met groeien. Ben je groot, dan ehm tsja, vul zelf maar in…het mes snijdt aan 2 kanten van de medaille.. Ben jij zo’n levensluchtig pelgrimmetje, dan hoor je...
  3. verheven goederen ook op je tabblad bij handelsgebouw

    Alle goederen staan op het tabblad, behalve de verheven goederen. Je kunt wel zoeken naar de aangeboden goederen, maar dan moet je nu dus elke keer bovenin je scherm kijken wat je nodig hebt. Ook kan ik nergens zien wat de handelaar aan het verhandelen is. Lastig, want nu heb ik geen idee welke...
  4. opgespaarde perks

    Wie weet waar of hoe je kan zien, hoeveel punten er opgeslagen zijn in toernooi/toren perks? ik weet wel hoeveel er in kunnen, maar niet hoeveel er daadwerkelijk gespaard zijn.
  5. fok baby elementalen

    Een opdracht in het laatste hoofdstuk luid "fok 100 baby elementalen". Ben wel in voor een geintje, maar snap totaal niet wat er met deze opdracht bedoeld wordt. Iemand die het wel weet?
  6. diervoeding feniksgebouwen

    Er staat niet in de informatie van diervoeding hoelang deze geldig( of werkzaam) is. Misschien een idee om dit erbij te vermelden. Ik zette diervoeding aan bij de koudvuurfeniks en kwam er toen pas achter dat hij 24 uur werkt. Jammer, want mijn provincie uitbreidingen duren langer.
  7. Uitnodiging aan spelers die "scheve handel" plaatsen en hun afnemers.

    Hierbij nodig ik alle "scheve handelaars"uit om uit te leggen waarom ze op deze manier handelen. Ik wil ook graag weten waarom er spelers zijn die deze handel afnemen. Dan bedoel ik uiteraard niet de push accounts e.d. of het cross tier handelen. Zelf ben ik van mening, alhoewel deze vorm van...
  8. INFLATIEHANDEL

    Ik zie geregeld handel die buiten proporties is, dubbele vraag voor het gebodene. Allemaal leuk, maar wat gebeurt er als we dat allemaal gaan doen? Krijg je toch gewoon inflatie, dus heeft het niet zoveel zin naar mijn idee. Dat wordt al in het echte leven gedaan. Toch veel leuker om elkaar te...
  9. goddelijke zaden

    In het hoofdstuk Halflingen heb je goddeloze zaden nodig. En flink wat! Bij elk ander goed wat je produceert, heb je de mogelijkheid om deze te vergroten, bijv. door meer fabrieken te bouwen of te upgraden. Bij de zaden heb je deze mogelijkheid niet. Wel vraagt het spel, om bij Halflingen een...
  10. poppiep

    plaats een bericht
  11. ik stel me voor

    al weer en nu hoop ik goed
  12. ik stel me voor

    pyramide van loutering
  13. ik stel me voor

    snap er geen jota vanik stel me voor']ik stel me voor[/URL]
  14. ik stel me voor

    dat ik me voor moet stellen al is het me niet helemaal duidelijk waarom Nieuw ik stel me voor
  15. architect niet up to date

    probeerde vandaag de architect, om te kijken hoe ik vanwege de verandering van de gebouwen bij updates, deze het beste in kan delen. Werkt dus niet , want deze geeft mijn stad weer van een paar weken geleden. Weet iemand hoe ik die naar de huidige stand kan krijgen?
  16. cultuurgebouwen en burenhulp

    Ik merk steeds vaker dat er cultuurgebouwen zijn waarvan in niet weet hoeveel cultuur ze leveren. Met burenhulp is het handig als je weet hoeveel cultuur een gebouw heeft, zodat je een zo'n hoog mogelijke burenhulp qua cultuur kan geven. Het lijkt mij handig om dat aan te geven als je met je...
  17. extra knop voor provincies

    Ik denk niet dat ik de enige ben, die veel provincies al ontdekt heeft, maar nog niet of half veroverd heeft. Ik zoek me vaak een ongeluk naar welke nog half openstaan. Een extra knop, waarin een overzicht van open provincies en wat er nog gedaan moet worden, zou meer dan welkom zijn.
  18. Opdrachten: dwergenpoort bouwen, terwijl ik al in feeën zit

    Ik heb de dwergen net af en alles afgebroken om plaats te maken voor feeën, en de opdracht te doen om De Tuin Der Harmonie te plaatsen, krijg ik daarna de opdracht om een dwergenpoort te bouwen. Volgens mij klopt hier iets niet in de opbouw van het spel.
Bovenaan