• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

extra knop voor provincies

Ik denk niet dat ik de enige ben, die veel provincies al ontdekt heeft, maar nog niet of half veroverd heeft.
Ik zoek me vaak een ongeluk naar welke nog half openstaan.
Een extra knop, waarin een overzicht van open provincies en wat er nog gedaan moet worden, zou meer dan welkom zijn.
 

DeletedUser990

Guest
Ik denk niet dat ik de enige ben, die veel provincies al ontdekt heeft, maar nog niet of half veroverd heeft.
Ik zoek me vaak een ongeluk naar welke nog half openstaan.
Een extra knop, waarin een overzicht van open provincies en wat er nog gedaan moet worden, zou meer dan welkom zijn.

Hoeft voor mij niet zo, maar ik werk in een cirkel en heb zo aldoor dezelfde verkennersprijs.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik denk niet dat ik de enige ben, die veel provincies al ontdekt heeft, maar nog niet of half veroverd heeft.
Ik zoek me vaak een ongeluk naar welke nog half openstaan.
Een extra knop, waarin een overzicht van open provincies en wat er nog gedaan moet worden, zou meer dan welkom zijn.

Bedankt voor je idee, een extra knop voor een verkende provincie met nog beschikbare nederzettingen zou helaas niet doorgevoerd worden, spelers kunnen meer dan één verkende provincie open hebben staan, hierdoor verwacht je een totale lijst met verkende provincies waar nog nederzetting overwonnen moeten worden. @marjan de 1e maakt een goed advies in haar bericht:

Hoeft voor mij niet zo, maar ik werk in een cirkel en heb zo aldoor dezelfde verkennersprijs.

Dit idee wordt dan ook afgewezen en verplaats naar het archief.
 
Bovenaan